auttakaahan meikä amatööriä =) Ostettiin tuossa tuollainen http://www.consumer.philips.com/consumer/fi/fi/consumer/cc/_productid_DVDR5520H_58_FI_CONSUMER/Kiintolevy--DVD-tallennin DVDR5520H-58
Philipsin tallentava dvd-soitin kovalevyllä. Nyt on onkelmana se kun meiltä löytyy telkkari tietysti, digiboksi, pleikkari ja kotiteatterisetti (siis kajarit, subbari ja dvd soitin).
Että misssä järjestyksessä scartit ja mihin laitteeseen antennijohdot sun muut?
kiitos kovasti =)
asentaminen, monta laitetta, tallentava dvd
5
256
Vastaukset
- hetken
huomaisit, kuinka helppoa kytkeminen on...
- asdlolwtf?
hetken jos toisenkin olen miettinyt eikä se helppoa ole =)
- ei ole
asdlolwtf? kirjoitti:
hetken jos toisenkin olen miettinyt eikä se helppoa ole =)
ensinnäkin ohjekirjoista lukemalla ja yhden aina kytkemälä selviää.
ET sitten ajatellut,
millä me voimme kertoa sinulla kytkentöjä,
kun emme tiedä mitä liittimiä on laiteissasi ja telkkarissasi,
onko niitä tarpeeksi, vai pitääkö hankia jakajia, yms.
Kytke se vaikka digiboksin ja TV:n väliin. Siihen miten otat siitä äänet en puutu. Jos olet antenniverkossa, niin kytke antennijohto laitteeseen - antennijohdon järjestyksellä ei juuri ole väliä.
Phlipsin laitteet mahdollistavat boksin katselun tallentimen läpi vaikka tallennin tallentaisi muuta (TV/DVD-nappula). Esim. Sonyissa tämä ei onnistu.- televisiosta riippuu
Koko viritys riippuu siitä millainen televisio teillä on eli mitkä liitännät siitä löytyvät.
Toinen kysymys liittyy siihen onko teillä tosiaan vielä toinen DVD-soitin ja digiboksi jotka pitäisi saada samaan viritykseen. Tuossa philipsissä on sisäänrakennettu DVB-T viritin mutta ei tukea maksukanaville eikä tietenkään kaapelikanaville jos teillä on sellainen.
Pari asiaa on selvää: erillinen DVD-soitin ja pleikkari kannattaa kytkeä suoraan televisioon ja kummastakin kannattaa vetää digitaalinen audio (optinen tai koaaksiaali) suoraan AV-viritinvahvistimeen.
Jos teillä on kaapelidigiboksi tai maksukanavia tukeva DVB-T digiboksi, pitää se ketjuttaa tämän philipsin SCART2-liitäntään jotta pystytte tallentamaan myös näitä ohjelmia. Philips kytketään telkun SCART-liitäntään ja digitaalinen audio (koaksiaali) vedetään AV-viritinvahvistimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853