marja pennanen

asia

Moikka
Kuka on soittanut Marja Pennaselle,ja paljon maksaa vaikka puoli tuntia hänen kanssa keskustelu.Ja onko hän hyvin tiennit asiat ja onko hänen ennustukset käyneet toteen.kiitoksin jään odottamaan vastausta.

19

16290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marja ei ole ennustaja, eikä henk.m. anna ennusteita.
      Marja on Meedio - erittäin pätevä kurinalainen ja tarkka sanomien välittäjä. Edellämenneet ja marja toimivat yhdessä.
      En usko näin kesä aikaan hänellä olevan vastaanottoa.
      Käy ensin yleisötilaisuudessa, niin näet miten toimii.
      Syksymmällä on tilaisuuksiaan ympäri suomen kun käyt lukemassa
      www.henkinenkehitys.fi
      Tällä hetkellä hän on taivaanvalkeissa.

      • asia

        Soittelin hänelle lupasi ,että voin ottaa yhteyttä häneen juhannusviikolla,mutta kerrotko miten hän toimii ja mitä tietoja hän tarvitsee ottaessa yhteyden tuonpuoleisiin,ja se maksu minkä hän ottaa.kiitoksin nim.asia


      • mitään tietoja
        asia kirjoitti:

        Soittelin hänelle lupasi ,että voin ottaa yhteyttä häneen juhannusviikolla,mutta kerrotko miten hän toimii ja mitä tietoja hän tarvitsee ottaessa yhteyden tuonpuoleisiin,ja se maksu minkä hän ottaa.kiitoksin nim.asia

        tarvitse, mitään muuta kuin kysymyksesi. Maksun hän kertoo kyllä etukäteen.

        Jos joku tuttusi tutustuttaa sinut johonkin tuttuunsa, niin tarvitsetko sinä tai tuttusi mitään ennakkotietoja hänestä?

        Ei tarvitse, joten ei tarvitse Pennanenkaan sinun tutuistasi, hänhän on yhteydessä juurikin heihin ihan henkilökohtaisesti!


      • asia
        mitään tietoja kirjoitti:

        tarvitse, mitään muuta kuin kysymyksesi. Maksun hän kertoo kyllä etukäteen.

        Jos joku tuttusi tutustuttaa sinut johonkin tuttuunsa, niin tarvitsetko sinä tai tuttusi mitään ennakkotietoja hänestä?

        Ei tarvitse, joten ei tarvitse Pennanenkaan sinun tutuistasi, hänhän on yhteydessä juurikin heihin ihan henkilökohtaisesti!

        Ymmärsinkö niin jos kysyn häneltä,esim lapsestani ,miten näet hänen elämän sujuvan ,niin hän näkee sen,tai antaa neuvoja miten ohjata häntä.?
        kiitoksin asia


      • noin--------
        asia kirjoitti:

        Ymmärsinkö niin jos kysyn häneltä,esim lapsestani ,miten näet hänen elämän sujuvan ,niin hän näkee sen,tai antaa neuvoja miten ohjata häntä.?
        kiitoksin asia

        Jos kysyt lapsestasi niin hän kyllä kertoo mitä näkee. Sinun ei tarvitse kertoa mitään koska hänellä on kyky olla henkilökohtaisessa yhteydessä.

        JOS hän kysyy jotakin, niin silloin hän ei kerro totuutta vaan hakee sen sinusta. Joten älä kerro mitään, vaan anna hänen rauhassa ottaa se yhteys ja päästä totuuden lähteelle. Hän voi kalastella tietoja, mutta älä reagoi sellaiseen, pidä tarkka huoli siitä ettet anna hänelle mitään koska se häiritsee yhteyttä ja hän sekoittaa aidon näyn mielikuvaan!!!


      • noin-------- kirjoitti:

        Jos kysyt lapsestasi niin hän kyllä kertoo mitä näkee. Sinun ei tarvitse kertoa mitään koska hänellä on kyky olla henkilökohtaisessa yhteydessä.

        JOS hän kysyy jotakin, niin silloin hän ei kerro totuutta vaan hakee sen sinusta. Joten älä kerro mitään, vaan anna hänen rauhassa ottaa se yhteys ja päästä totuuden lähteelle. Hän voi kalastella tietoja, mutta älä reagoi sellaiseen, pidä tarkka huoli siitä ettet anna hänelle mitään koska se häiritsee yhteyttä ja hän sekoittaa aidon näyn mielikuvaan!!!

        Ei kerrota kolmannen henkilön (elävän) asioita, sillä ne ei kuulu muille. Näin on Marja opettanut. Katsotaan noudattaako oppiaan.
        Marja on jos verrataan mielstäni tämän ajan parhain, selkein ja asiallisin meedio.
        Onnekasta istuntoa


      • käynyt olen
        maagikko kirjoitti:

        Ei kerrota kolmannen henkilön (elävän) asioita, sillä ne ei kuulu muille. Näin on Marja opettanut. Katsotaan noudattaako oppiaan.
        Marja on jos verrataan mielstäni tämän ajan parhain, selkein ja asiallisin meedio.
        Onnekasta istuntoa

        Marja on erittäin mukava ja hän pyytää nimenomaan ettet kerro itsestäsi yhtään mitään, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan.

        Sanoisin samoiten kunten maagikko, yksi parhaimmista meedioista ja näkijästä jota olen tavannut.


      • Lumikidez
        käynyt olen kirjoitti:

        Marja on erittäin mukava ja hän pyytää nimenomaan ettet kerro itsestäsi yhtään mitään, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan.

        Sanoisin samoiten kunten maagikko, yksi parhaimmista meedioista ja näkijästä jota olen tavannut.

        Miten saisin Marja Pennasen puhelinnumeron itselleni ? en ole valitettavasti sitä löytänyt. Tekeekö hän meedioistuntoja puhelinkeskusteluna vielä? Kiitokset jo etukäteen vastauksesta.


      • Marjalla käynyt
        Lumikidez kirjoitti:

        Miten saisin Marja Pennasen puhelinnumeron itselleni ? en ole valitettavasti sitä löytänyt. Tekeekö hän meedioistuntoja puhelinkeskusteluna vielä? Kiitokset jo etukäteen vastauksesta.

        Tallessa...
        Laitan sähköpostin välityksellä
        [email protected]


      • jphj
        Marjalla käynyt kirjoitti:

        Tallessa...
        Laitan sähköpostin välityksellä
        [email protected]

        Saisinko sinulta s-postitse Marjan numeron.


      • sanna.lk
        jphj kirjoitti:

        Saisinko sinulta s-postitse Marjan numeron.

        HEI
        Minäkin kaipaisin Marja Pennasen yhteystietoja tyttäreni kotona tapahtuu kummia ja tiedän että Marja voisi kenties auttaa.


    • jk

      ei ole kkätnyt enustukset toteeen

    • Unnapunna

      Meedio ei ennusta. Meedio kommunikoi poistuneiden henkien kanssa.

    • näen myös

      Kertoisiko joku Marja Pennasen yhteystiedot? Soittaisin hänelle,jos hän katsoo puhelimen välityksellä.

    • kaneli68

      Olen Itse katsonut useille sadoille ihmisille korteista jo 33 vuotta ja jostain selittämättömästä syystä,jota itsekkin usein hämmästelen,kaikki mitä korteista näkyy pitävät paikkaansa ja tapahtuvat suhteellisen lyhyen ajan sisällä.Joskus järki sanoo toista ja kortit näyttävät hämmästyttäviä asioita joita hirvittää ihan kertoa ,sillä järjellä ajateltuna en uskoisi tulevia tapahtumia.!! Kuitenki luotan kortteihin niin paljon etten anna järjen tulla eteen vaan kerron niinkuin kortit näyttää ja kyllä sitten hämmästelemistä riittää asiakkaalla ja itselläni kun tapahtuu niinkuin kortit sanoo.Ikinä ei ole erehdyksiä tullut,kiitosta ja ihmettelemistä on tullut asiakkailtani ,yleensä suurin osa ottaa yhteyttä kun asiat ovat menneet niinkuin sanoin.En ota kunniaa mistään itselleni sillä minä vain tulkitsen kortteja ja pidän itseäni välikappaleena.En koskaan kysele mitään enkä halua tietää yhtään mitään kun teen luennan.Pyydän asiakasta vaan kuuntelemaan.Kun tulkinta on tehty ,sitten vasta on kommenttien aika.Mielestäni näin on oikea tapa toimia ja tulkinta on luotettava.

      • tarrap

        no katoppa mulle!!


      • kiinnostunut1

        Miten sinuun saa yhteyden otatko puhelimella....


    • jakestadi

      marja rupatteli pitkät pätkät "kuolleesta" enostani... no onneksi enoni on vielä elossa ja voi lähettää omat terveisensä vaikka tekstiviestillä

    • valkkista

      Kaneli-68,olen nyt aika synkissä vesissä ,,ja tulvaisuuden tulkkaus toisi edes hieman valoa sieluuni,,,,jos sitä mulle enää suodaan,miten saan suhun yhteyttä ja paljonko veloitat?iltarukoukset ovat mulla nykyäänrituaalia,niin se rauhoittaa kestämään yön yli taas huomiseen,terveys ja läheisen takia murhetta riittänyt...t eräs naishenkilö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      375
      3546
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2519
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1785
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1137
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      50
      1125
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1095
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1063
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      908
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      47
      860
    Aihe