hei, mitä hintaa normaalisti pidetään suomenlapinkoirilla..
eräs kasvattaja pyytää paperikoirasta 850e
liikaako?
täältä lukenut että saisi halvemmallakin.
suomenlapinkoiran hinta?
10
1038
Vastaukset
- Hukka-Musti
...se on juuri sopiva hinta, jopa kekimääräistä halvempi. Olen kuullut joidenkin suomenlapinkoirien maksavan ainakin 1500 euroa.
- on se
joka maksaa lapparista 1500e!!!!
- tiedoksi
on se kirjoitti:
joka maksaa lapparista 1500e!!!!
850 e on ihan normaali. Halvemmallakin joskus saa.
- plipetin
en ole ikinä kuullut että joku kauppaisi tahi edes olisi ostanut koiran moisella yli tonnin hinnalla, aivan uskomattomalta kuulostaa.
paperillisen lapparin hinta pyörii siinä 750 ympärillä, joskus vähän vähemmän mutta nykyään entistä enemmän menee jo ylöspäin... mutta ei kyllä tonnista ole kuullut, tai jopa tuosta 1500 eurosta, se kuulostaa jo hullulta. - kuitenkin
plipetin kirjoitti:
en ole ikinä kuullut että joku kauppaisi tahi edes olisi ostanut koiran moisella yli tonnin hinnalla, aivan uskomattomalta kuulostaa.
paperillisen lapparin hinta pyörii siinä 750 ympärillä, joskus vähän vähemmän mutta nykyään entistä enemmän menee jo ylöspäin... mutta ei kyllä tonnista ole kuullut, tai jopa tuosta 1500 eurosta, se kuulostaa jo hullulta.No on esim lappalaisuroksesta tarjottu 2000 ... tai pikemminkin puoliväkisin tahdottu ostaa, - vaan ei o lähtenut.
- myry
kuitenkin kirjoitti:
No on esim lappalaisuroksesta tarjottu 2000 ... tai pikemminkin puoliväkisin tahdottu ostaa, - vaan ei o lähtenut.
Mun koira oli 500€!
- meemuska
Hinta on 700-900€ väliin. Ite saatiin 750 komea lappalaisherra!
- haukkukoon
- 07 maksoi meidän pentu 650e, lähinnä kun paperillisesti vaikuttaa että emällä huonot lonkat, vaikka johtui pentuajan lonkan murtumasta. mutta kasvattajan yleisin perjaate on kuitenkin, että 750e.
ja useammalta kasvattajalta tuo 750 tuleekin aika utomaattisesti... tosin en tämän vuoden puolella ole näistä kysellyt. saattaahan se olla että lamakin nostaa sitä pikkuhiljaa... sitä koirankin hintaa.
- maksoi
900 euroa eikä se minusta ole kallis koiraksi, jolla on hyvä suku, paperit ja se on sirutettu. Yleensä 600eurolla on saanut koiran, josta ei ole esim. näyttelykoiraksi.
- Embyr
makso 700 €. Neidin pennut lähti kesällä maailmalle 800 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289