Millainen olet?

kerronpa kokemukseni

Kauris:Laiska pyrkyri ja vika on aina muissa. Narisee milloin mistäkin, työkaverini, joka syö pilleriä vaivaan kuin vaivaan.

Vesimies: Kaksi kälyäni. Kaksinaamaisia mielistelijöitä, joilla ei ole makua pukeutua, verkkarit ja korkokengät. Miehet ovat itsetietoisia insinöörejä tai luokkataistelijoita.

Kalat: Lämminsydämisiä ihmisiä, jotka auttavat vaikket apua tarvitsisikaan. Tykkäävät juoruilusta, herkkiä, itkevät paljon.Paras ystäväni, ja kalja maistuu.

Oinas: oinasmiehet ovat ihania (isäni) toki vähän itsekeskeisiä johtajia, mutta menettelee. Mutta naiset - kaikkitietäviä ja -taitavia, osaavat aina kaiken paremmin kuin muut. Viettelevät miehen kuin miehen. Älykkyyttä on, kun vain käyttäisivät. Tätini kertoi hautajaisissa papille ummetuksestaan ruokapöydässä, kun söivät luumukiisseliä, siinä sitä älykkyytä on.

Härkä: Nautiskelijoita ja laiskoja, taitavia politiikassa. Viini ja hyvä ruoka maistuu, joten näkyy myös ulkomuodossa.
Maanläheisiä lahopäitä. Eksäni oli taitava käsistään, teki vaikka mitä, pettikin taitavasti.

Kaksoset: Kauniita ja seksikkäitä, mutta ei älyllä pilatttuja. Kaikki hyvin kun tukka hyvin. Miehet pitävät kovasti heistä.
Tuttavapiirissäni muutama, aitoja blondeja. Mieskaksonen on toisaalta herrasmies toisaalta alkukantainen peto.

Rapu: itsesääliin vaipuvia Katri-Helena -tyyppejä, joille lapset ja koti ovat tärkeitä ja pyykin silitys,leipominen, siivous, kukkien hoito ym.myös elintärkeää. Itkevät aina ja kaikesta.
Miehet heikkoja helposti alkoholisoituvia koti-isiä, jotka ovat tossun alla, Naapurissa.

Leijona: Mies joka tietää mitä tahtoo ja vain kyllin hyvä on parasta. Nainen näkyy aina kun tulee sisään. Menestyneitä ja kuuluisia tai ainakin luulevat olevansa. Tuntevat ainakin 10 julkkista. Näitähän nyt on ...

Neitsyt: pikkutarkkoja nipottajia, jotka eivät itsekään tiedä mitä haluavat.Luulevat olevansa Adoniksia, mutta muistuttavat jotain muuta. Avioeroa harkitsevat viisi vuotta ja naimisiinmenoa kymmenen. Tylsiä. Valitettavasti yksi ihastunut minuun. Pitkästyn.

Vaaka: Säästeliäs, suorapuheinen sovittelija. Hänen kanssaan on helppo tulla toimeen, ei tunnekuohuja, arkirealisteja,kivoja ihmisiä. Kaksi työtoveria.

Skorpioni: naistennaurattaja, flirtti, pistäväkatseisia ja pitkävihaisia. Myös terävä-älyisiä. Naiset keski-ikäsinä oikeita hapannaamoja ja kateellisia, eivät löydä mitään hyvää kenestäkään, nauttivat juoruilusta. Hyviä työntekijöitä.
LÄhipiirissä eniten.

Jousimies: Ikuinen optimisti, joka höpöttää kaikkien kanssa, seuran keskipisteenä ärsyttävä kikattaja, mutta hänen kanssaan voi jutella mistä vain ja tietää parhaat juorut ja parhaat vitsit. Hänen kanssaan voi lähteä kaljalle, muttei seurustella krapulaisena.

27

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaN

      on siitä, kenen kanssa synkkaa, kenen ei. Vaikka olenkin kanssasi pitkälti samaa mieltä, joku toinen voi nähdä asiat täysin päinvastaisesti. Esim. joku näkee oinaan rohkeana uudisraivaajana, joku toinen vain tyhmänä.

      Loppujen lopuksi peilaat vain itseäsi, kun arvoit toisia. Se mikä toisisssa ärsyttää, on oma 'heikko' kohtasi.

      • Maaliskuun Idus

        Huvitti aikanaan, kun eräs työkaverini tuli valittamaan minulle toisen työkaverin käytöksestä, että kun se on niin kamala hössöttäjä. Mulla oli pokassa pitämistä nimittäin pidin kyseistä ihmistä itseäänkin aikamoisena hössöttäjänä.

        Varmasti syyllistyn itsekin tuohon omien heikkojen kohtieni löytämiseen muissa ihmisissä, mutta mulla menee sikäli hyvin, että mua se ei niin häiritse kun en itse sitä huomaa. =:)


      • kalaN
        Maaliskuun Idus kirjoitti:

        Huvitti aikanaan, kun eräs työkaverini tuli valittamaan minulle toisen työkaverin käytöksestä, että kun se on niin kamala hössöttäjä. Mulla oli pokassa pitämistä nimittäin pidin kyseistä ihmistä itseäänkin aikamoisena hössöttäjänä.

        Varmasti syyllistyn itsekin tuohon omien heikkojen kohtieni löytämiseen muissa ihmisissä, mutta mulla menee sikäli hyvin, että mua se ei niin häiritse kun en itse sitä huomaa. =:)

        siitä kun arvostelet toisia. Itse olen huomannut, että jos on hyvällä tuulella ja muutenkin onnellinen olotila, ei koskaan moiti tai arvostele ketään. Kaikki ovat vain mukavia ja ihania ihmisiä :) mutta auta armias kun on itse huonolla tuulella, niin silloin muut saavat kyllä kuulla kunniansa.


      • kerronpa kokemukseni

        ja jos huomasit, kerroinhan itsestänikin huonot puolet eli rehellinen olin.


    • Härkä ei nautiskelija!

      Pyydän, että astrologiassa lopetetaan Härälle aina kirjoitettava makean syönti. Ruokalistalla on : Viiliä, piimää, maitoa, ruisleipää, näkkileipää, harkittuja öljyjä vrt rasvahapot, linssikeittoja, papuja, keittoja ylipäänsä, puuroja, vellejä, vihreitä kasviksia, tomaatteja, rahkaa, lihaa, kananmunia, uuniruokia, pähkinöitä, marjoja, hedelmiä, kotimaiset omenat tulevat taas syksyllä, perunet kuorineen, yrttejä. Tuoreet viikunat tulevat Turkista (ayervare), muuten kuivatut, no siinäpä se makea. Ystävällisin terveisin, Laila Puustinen. (kun sitä nimeä perätään täällä)

    • Ravusta.

      Jos osaat olla yhtä hiljaa, kuin Rapu, tulen iloiseksi, kuin Rapu. Jos kykenet katsomaan yhtä hiljaa, syvälle silmiin, koko illan, sängyssä, saat minut Linnunradan usvaan. Ystävällisin terveisin Laila Puustinen (kun sitä nimeä halutaan lukevan kirjoituksissa)

    • Ne yhteen soppii...

      Meillä on mukavaa, siivoamme, melkein yhtä tarmokkaasti. Minä siivoan paremmin ja enemmän. Neitsyt Turussa, Härkä Helsingissä. Laila Puustinen.

    • unohtuivat.

      Härkä täyttää jääkaappia. Rapu tuohtuu : Sielä on vielä hiukan juustoa! Kun Härkä lähtee Turusta, hän täyttää ruokapöydän ruualla ja suklaalla, jotta Kuu-Rapu saa tuntea hellää huolenpitoa. Ja molemmilla on hellää toistensa ymmärrystä! Laila Puustinen (kun sitä nimeä perätään täällä)

    • Yksin.

      Kun seuraavan kerran kohtaat Jousimiehen, katso häntä silmiin, ja yritä arvuutella, miksi Jousimies höpöttää kaikkien kanssa? Yksinäisyys Jousimiehelle voi olla painajaista. Samoin käy paikallaanolon kanssa, hän ei tiedä, mitä tehdä itsensä kanssa. Jousimiehelle yksinäisyys ja paikallaanolo voi laukaista paniikkihäiriösairauden. Mutta, paljon riippuu tietysti lapsuudesta, kuinka äiti ja isä olivat elämässä mukana. Tunnen kenties vain vaikeita lapsuuksia eläneitä Jousimiehiä. Ole Sinä hänen rauhallinen peilinsä. Eikö niin? Ystävällisin terveisin, Laila Puustinen.

      • ap.

        jousimies. Viihdyn yksin ja olen hiljaa, nautin kynttilöistä, kirjoista ja hyvästä musiikista ja istun tuntikausia rauhassa sohvallani, mutta olenkin nouseva skorppari.


      • on, mikä?
        ap. kirjoitti:

        jousimies. Viihdyn yksin ja olen hiljaa, nautin kynttilöistä, kirjoista ja hyvästä musiikista ja istun tuntikausia rauhassa sohvallani, mutta olenkin nouseva skorppari.

        Jos tahdot kertoa, Kuu-merkkisi? LP.


      • kertoo myös paljon.
        ap. kirjoitti:

        jousimies. Viihdyn yksin ja olen hiljaa, nautin kynttilöistä, kirjoista ja hyvästä musiikista ja istun tuntikausia rauhassa sohvallani, mutta olenkin nouseva skorppari.

        Minun Kuunvaiheeni on 28. Kuun vaihe kertoo, miltein parhaiten ihmisen luonteen ja sen laadun. Ainakin minun mielestäni, mutta minä olenkin jo vanha ja saanut elää kokemuksia keräten. Jokainen kehittyy, niinkuin tahtoo. Vai onko ihmisellä vapaata tahtoa? LP.


      • ap.
        on, mikä? kirjoitti:

        Jos tahdot kertoa, Kuu-merkkisi? LP.

        Olen kaksonen.


      • Jouskarinainen-64

        Minäkin olen kova höpöttämään, mutta en juoruile kenestäkään mitään.
        Kyllä, yksinäisyys ja paikallaanolo aiheuttaa paniikkia, mutta on hetkiä jolloin nautin että saan olla rauhassa. Ei minulla kuitenkaan ole mitään niihin viittauksia sairauksia.


        Mainitsit tuolla toisessa viestissä kuusta, no minulla se sijaitsee kaksosissa asteella 11. Nousumerkkinä vaaka.


    • menestyy.

      Seuraappa, kuinka Skorpioni menestyy, työssään häntä tuskin päihittää toinen. Kotinsa hän pitää omanaan, hyvässä tarkoituksessa. Siellä on joka viikko ystäviä. Ja ystäviä Skorpionilla on! Kuka pitää maailman logistiikan langat kasassa yhtä hyvin? Entä politiikassa, maanpuolustuksessa? Laila Puustinen.

      • kalaN

        kaikkea! Kontrolloiminen perustuu aina pelkoon ja skorpioni haluaa tehdä kaiken äärimmäisen tunnollisesti, ts. pelkäävät virheitä? tai kontrollin menettämistä. Siksi monet skorpionit eivät esim. juo alkoholia lainkaan.

        Itse sanoisin, että ovat joustamattomia ja vainoharhaisia mutta auta armias, jos sen menee heille kertomaan.

        Molemmat vanhempani ovat skorpioneja, joten kärsitty on :)


      • että on muutakin...
        kalaN kirjoitti:

        kaikkea! Kontrolloiminen perustuu aina pelkoon ja skorpioni haluaa tehdä kaiken äärimmäisen tunnollisesti, ts. pelkäävät virheitä? tai kontrollin menettämistä. Siksi monet skorpionit eivät esim. juo alkoholia lainkaan.

        Itse sanoisin, että ovat joustamattomia ja vainoharhaisia mutta auta armias, jos sen menee heille kertomaan.

        Molemmat vanhempani ovat skorpioneja, joten kärsitty on :)

        Muistamme, että on nousu- ja Kuu-merkit, on ihmisen koko elämänhistoria. Ei pelkkää yhtä merkkiä. On tahtoa olla yhteiskunnan jäsen, osallistua toimintaan, tahto tehdä ryhmätyötä. Olla elämässä mukana. Eikä luovuttaa. LP.


    • olen vahva

      Rapu joka ei itke koskaan, en kieri itsesäälissä enkä ole pessimistinen. Pidän kyllä kodista ja sen siivouksesta, ruoanlaitosta ja perheestä. Millainen ihminen on se kenellä on perhe, mutta ei arvosta sitä tai moittii siitä toista joka pitää? Tai jonka täytyy kaivella kaikista aina ne huonot puolet, missä ovat näiden kuvaamiesi ihmisten hyvät puolet? Vai eikö ne kiinnostakaan kun niillä tiedoilla ei voi pönkittää itsetuntoaan joka sulla on varmasti alhaalla. Kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä kuka siellä on, onko elämää ja varsinkin sitä omaa. Toki kaikilla meistä on huonot puolensa, mutta jos aina vain huomioisimme niitä ei kenellään olisi ystäviä, ei hymyä eikä paljon muutakaan. Kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta yritetään kunnioittaa toisiamme.

      Aurinkoista kesää sinulle.

    • Jouskarinainen-64

      Tuosta sun viestistä kommentoisin itsestäni.

      Vaikka olenkin kova höpöttämään, niin en sentään juoruile, en ole seuran keskipisteenä, enkä osaa kikattaa.

      Eilen mulle soitettiin ja pyydettiin juhlimaan juhannusta. Minä kuitenkin painuin nukkumaan ja aamulla ajoissa nousin ylös ahkeroimaan. Tulipa soitto vielä myöhään illallakin, mutta en vastannut. ;))

    • olen ymmällään.

      Oinas on aina paha tuulinen, oletko sokea? vaikka sinun isäsi on oinas. Olet inhottava kun arvostit typeriä horoskooppeja. Olen vesimiesnainen. En ole kaksinaamainen.Olen rehellinen ja suorasanainen. Olen tympiintynyt ,miksi te kaikki suomalaiset arvostivat vain vesimiehiä ja muutamia horoskooppeja. Kalat on aina kiukkuinen ja suuttuu herkästi. Kaksonen on itse kaksinaamainen. Olisko sinun mielestä vitsikästä vai mitä?..

      • Kalat36nainen

        "Kalat on aina kiukkuinen ja suuttuu herkästi"... :D

        Mistä helvetistä näitä ihmisä sikiää...


      • Aliisanen

        Vesimiehet eivät ole "rehellisiä" kuin itselleen, eli maailman pahimpia itserakkaimpia paskiaisia mitä maa on koskaan päällään kantanut! Pahimmat psykopaatit löytyvät vesimiehistä. Psykootikoille omat teot ovat kaikkein järkevintä ja loogisinta tekemistä, mutta koska he ovat psykoosissa, he eivät ymmärrä miten muut näkevät heidät. Muut näkevät heidät sairaina oman edun tavoittelijoina, narsistisina muiden hyväksikäyttäjinä! Sinä olet niin helvetin typerä että väität sitä rehellisyydeksi ja suorasanaisuudeksi, vaikka olet psykoottinen ja kaksinaamainen idiootti! Sinäkin ärsyynnyt ainoastaan sen vuoksi kun sinulla on sen verran älyä että ymmärrät kuinka oikeaan sanani ja muiden sanat osuvat! Kertooko sellainen reaktiosi rehellisyydestä? No ei tietenkään.


      • Jousimiesnainen-64
        Kalat36nainen kirjoitti:

        "Kalat on aina kiukkuinen ja suuttuu herkästi"... :D

        Mistä helvetistä näitä ihmisä sikiää...

        Tyttäreni on kalat horoskoopissa ja voisin sanoa että hän kun asui kotona, niin helvetti oli irti. Tyttäreni pyrki siihen että itku auttaisi kaikkiin asioihin, vaan kun en antanut periksi, niin likka rupesi huutamaan ja paukutteli oveja.

        Hän kun muutti kotoa pois, niin nyt ollaan erittäin hyviä ystäviä toisillemme. Aivan kuin 2 johtajaa ei sovi samaan pesään, toisen on lähdettävä, jotta rauha säilyy. ;)

        Toinen esimerkki on isosiskoni joka myös on kalat. Nuorena hän kans yritti itkun kautta saada kaikki, mutta äitipä ei antanut periksi. Siskoni nykyisellään on alkoholisti ja kova puhumaan paskaa. Lisäksi itku on säilynyt ja sitä saa kuulla tuon tuosta kun alkoholia hänellä on päässä. Siskoni saattaa yhtäkkiä olla kiukkupussi ja ihmetellä saakin.

        Siskoni mies on vesimies ja siinä vasta paskan puhuja, lisäksi hänkin on alkoholisti. Kumpikin kuitenkin käy töissä ja huolehtivat toisistaan.

        Miespuolinen työkaverini on vesimies ja voi hemmetti kuinka hän on äkkipikainen, vittuilee ja tenttaa, hän oman mukaansa kuulemma leppyy äkkiä, mutta kun hän on jo toista loukannut.

        Näitä on joka sortissa jopa jouskareissakin. Töissä eräs jouskari on oikea maan vaiva.


    • Kalat36nainen

      Kaloissa on se että ei me onneksi mahduta noiden muutamien yleistävien lauseiden sisään.

      • .....

        meistä muidenkaan merkkien edustajista kovinkaan moni mahtuu?

        Tämän palstan taso on luvattoman huono.


      • Kalat36nainen
        ..... kirjoitti:

        meistä muidenkaan merkkien edustajista kovinkaan moni mahtuu?

        Tämän palstan taso on luvattoman huono.

        Oikeessa olet, tasosta ei todellakaan voi tällä palstalla puhua.lis mukava saada kaikkia kivoja keskusteluja aikaan horoskoopeista, mutta ei taida onnistua näillä eväillä....


    • rapurapurapurapura

      En ainakaan ole Katri-Helena tyyppiä; en pidä jatkuvasta paikoillani olemisesta, en itke aina tai jokaikisestä asiasta. Olen seikkailijatyyppiä; haluan vaihtelua, matkustelua, tietää maailmasta kaiken, oppia. Haaveilen omissa maailmoissani paremmasta ja joudun sen takia aina kipeisiin tilanteisiin. En siis seuraa ja ihmiset tuntuvat leimaavan minut sen takia jopa tyhmäksi, vaikka sitä en mielestäni ole, vaikka välillä tulee tyhmiä asioita tehtyjä; virheitä enemminkin.

      Olen ollut koko elämäni ajan poikatyttö, lapsenmielinen & lapsellinen ihminen. Vaikka olen jo yli 20, saan kuulla siitä vieläkin, kuinka tunnun ikäistäni nuoremmalta, ja kuinka ylipäätänsä näytän siltä.

      Olen tulinen. Tiuskin ilkeitä vastauksiani ja teen jäyniä ja kepposia. Itsenäinen.

      Voin sanoa, ett' en juuri usko rakkauteen; ihastun todella hitaasti. En kuitenkaan ole ihan omatunnoton.

      Pidän kaikesta filosofisesta asiasta, musiikista ja muista taiteista, teatterista. Olen eskapisti, pasifisti.

      Olen siis rapu, nousevaltani skorpioni, kuumerkiltäni vesimies ja kiinalaiselta apina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe