Bilteman mp-öljy ???

jruponen

Moi !

Yks kundi kehui Bilteman synteettistä moottoripyöräöljyä W20-40 , ... "että on ku liimaa".

Uskaltaako kokeilla -94 FZR600:aan (aj. 32000 ml) ? Vaihteisto rallattaa, niin vois kokeilla jotain uuttakin. Vai oisko jotain hyviä ehdotuksia.

jarkko

8

1933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hontisti

      En suosittele käyttämään tuntemattomia öljyjä jos koneesi on noinkin uusi eikä kaltoin kohdeltu. Itse laittaisin tuntematonta öljyä koneeseen jolla "ei ole niin väliä" mutta kun on kysymys moottoripyörästä jossa konerikko voi aiheuttaa muutakin kuin vain koneen rikkoontumisen en usko että laittaisin myllyyn mitä tahansa.

      Yleensä öljyissä säästäminen on säästöä väärässä paikassa, etenkin moottoripyöräilystä kyseen ollen.

      Biltsun tuotteiden laatukin vaihtelee, voi olla pirun hyvää tai aivan paskaa. Mutta kun sitä ei katsomalla/tunnustelemalla saa selville.

    • ..............

      Jos biltsun öljy omaa valmistajan vaatiman luokituksen niin sinne vaan.

      • ååpoi

        Koska Bilteman öljyn kuuman pään viskositeetti on vain 40 niin ei silla äänet hiljene. Laita jotain 20W- 50 tai viejä parempaa on 20W-60 niin ehkä voi jotain auttaa.


      • jruponen
        ååpoi kirjoitti:

        Koska Bilteman öljyn kuuman pään viskositeetti on vain 40 niin ei silla äänet hiljene. Laita jotain 20W- 50 tai viejä parempaa on 20W-60 niin ehkä voi jotain auttaa.

        Moi !

        Nelikymppistä paksumpaa ölkkeröä ei suositella käytettäväksi (Heynes). Täytyy siis totuttautua ratasmekkalaan. Öljynvaihtoon on vielä muutama tuhat kilsaa, joten kaikki kommentit tulevat tarpeeseen kesän mittaan.

        jarkko


    • tr.

      Ajatelkaa hei montako öljy jalostamoa on maailmassa ei montaa samaa öljyä eri paketissa.Ei se Biltema omaa öljyä tee niinkuin Nlisiän Öljy Sheikki.
      Vähän sama kuin Pirkka tuotteet ei pirkka tee pipareita tai kahvia tahi koiranruokaa

      • ei löydy ei

        En löytäny motonetin hyllyltä MANOIL öljyä...liekkö tekee Nilsiän öljysheikki vielä jalostus-hommia?? :D


    • ihan roskaakaan

      ...taida olla. Tuskin sitä hyllylle laitettaisi, jos se olisi tosi huonoa.
      Merkkiöljyjen hinnoissa on muutenkin ilmaa.

      Itse olen 750cc pyörässä käyttänyt Bilteman mineraaliöljyä,
      kun vanhempi menopeli.

      Hyvin on kone mörrännyt.

    • Anonyymi

      jos he myyvät kelvotonta tuotetta biltema heidän liiketoimintansa loppuu varmasti jos joku noin iso ketju vaarantaa yritystoimintansa jonkun määrätyn artikkelin vuoksi niin tohtinen epäillä jos jotain saa vähän halvemmalla kuin merkkiliikkeistä niin heti on roskaa kuluttajainsuoja on meidän puolellamme tulihan lidl siihen asti k ryhmä kuulutti turvalliset hinnat joka päivä kun ei ole kilpailua tuotevastuu laki sitoo myyjää turvallista syksyä kaikille k.löppönen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe