Minä olen kerännyt itselleni tuota Kermansaven Heinä sarjaa ja olen huomannut ettei kaikissa ole kermansaven leimaa pohjassa. Kaikissa ei ole pohjaa edes lasitettu, se on semmonen matta pintanen. Minulta löytyy kymmenisen kuppia, 4 tassia, 4 leipälautasta, sokerikko, 2 kermakkoa, uunikulho, pienempi kulho.
mutamassa kupissa,sokerikossa,kermakoissa ja kulhoissa sekä lautasissa ei ole leimaa. Rupesin ajattelemaan että jos ovatkin jotain kopioita. Suurin osa ostettu kirpparilta. Kaikissa nimimukeissa on leimat. Kiitän jo etukäteen!!!
Kermansaven Heinä astiat
onko aitoja
3
3805
Vastaukset
- XXXXXXXXXXXX
ETTÄ EPÄILET AIVAN OIKEN.
NIIDEN OLEVAN JÄLJENNÖKSIÄ ITSEKKIN OLEN KIPARILLA
NÄHNYT SELLASI JA EPÄILLYT SAMAA.VOITHAN SOITTA KERMAN SAVEEN JA KYSÄISTÄ. - eri laatuja
olen käynyt kerman saven tehtaan myymälässä,jossa oli jopa valuvikaisia astioita.luulisin että ne ovat ns kakkoslaatua,itsellänikin on niitä.
- voi olla
Katselin yhden kermakon pohjaa ja siihen oli kirjoitettu romalaisin numeroin kolmas. Eli kolmoslaatua. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693