Oodi elämälle

kirjoitan rakkaudesta
rakkaudesta kukkuloihin ja vuoreen
vuoreen joka ei ole vuori
kuiskiville kanerville polkuni varteen

uusiin aamuihin
jolloin aurinko nauraa ja vinkkaa silmää
ja minä
venyttelen unet silmistäni Sinuun

rakensin eilisten
ja tämän päivän väliin toivon
hiljaisiin oviini äänen
huokauksia kynnyksille

niin
etten säikähtäisi tuloasi
askeltesi vankkaa painoa
vaatteidesi riisunnasta syntyvää kahinaa

sillä sen kaiken halusin
mitä toit tullessasi
virtaavan elämän suoniin
huulilleni
unohtuneiden hymyjen kareet

sieluni
jonka luulin jo nukahtaneen

20

1667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Minä toivon kaiken elämän
      jälkeen, myrkyistäni toivuttuani,
      vain tuulenvirettä minuuni. Hetkiä
      ennen nukahtamistani. Hitusia
      tätä elämää.

      Sinun hiljaista Rakkauttasi ja
      herkän sydämesi kuiskauksia.
      Niitä toivon. Toivon ihoni valmiina
      ja mieleni hymyillen. Sinun mukanasi
      tulee aina kuiskauksesi.

      Sinussa kuuluu aina hiljaisuuden
      sävel ja minua koskettava melodia
      Rakkaudelle. Hyväilevät säkeet, mihin
      voin tartttua ja yhtyä. Vartaloni keinua
      missä sinäkin viivyt.

      Olemme kuin tuulevire veden pinnalla.
      Kuin Hän joka liehittelee koivunlehdet
      tanssiin. Me yhdessä hiljaisena kuiskauksena
      läpi tunteidemme. Kukkiva kesä meissä ja
      melodiamme.

      Hiljaisuuden sävel Rakkaudelle.

      http://www.youtube.com/watch?v=VflKiZzb4h4

      Kiitos Runostasi.

      Rakkauden painavimmat sanat,
      ovat äänettömiä tekoja.

      Herkimmät tunteet katseita
      auringon säteistä kuun
      himmeään valoon.

      Kun siinä kaikessa löytää
      yhteyden, tunteen ja kaksi
      samanlaista kohtaa niin, ettei
      jää varjoakaan, se on
      Rakkautta.

      Ja sielu voi hymyynsä nukahtaa.

      Ainutlaatuista kauneutta ja herkkyyttä
      Rakkausrunosssasi.

      Jokaisella kirjoittajalla on oma
      tyylinsä, sormenjälkensä.

      Uudistuminen on runon sielun
      herkkää muutosta ja muuttumista.


      Sen tapaa ja kohtaa, kun lukee Runoa
      ajatuksella...ja sydämellä.

      Sinun Runoissasi on aina jotain
      herkkää uutta, niin tässäkin
      Runossasi.

      Täyteläistä tekstiä, jossa on
      tunnetta ja tuntemuksia.

      Nautittavaa ja luettavaa Runoa.

      Erittäin hyvä Runosi.

      Voimia ja aurinkoa päivääsi.

      • lindalinda1

        runossasi, joihin on niin helppo unohtua - kauniisiin ja hyväileviin
        lauseisiisi.

        ' kukkiva kesä meissä ja melodiamme ' ja koko runo !
        Nautintoa alusta viimeiseen säkeeseen ja lauseeseen asti.
        Miljoonittain kiitoksia Sinulle runomestari, sanoissasi on taikaa.

        Anteeksi kovasti viive, mummutus on vienyt aikani.


    • tiiger-66

      kaunis kiitos
      upeasta runostasi,
      tässä on niin paljon
      hyviä kohtia koko runo
      täynnänsä,
      että en mä osaa muuta sanoo,
      kun sopertaa
      *nöyrä kiitos*

      ja tsemppiä päivääsi,
      kukaan ei oo toistaan paree
      eikä kukaan huonompi,

      haleja~~

      luen uudelleen~~

      rakkauvella tigru.

      • lindalinda1

        kiitos kuuluu Sinulle,
        että piirsit jälkesi runoni sisään.

        ' soperruksellesi ' kaunis kiitos.


    • padme_amidala

      ..*huokaus* sinä se todella osaat : )
      Silmäniskuja, hymyn karetta ja ihanaa kahinaa : )
      Kesäaurinkoko on tehnyt vaikutuksen runoihisi : )
      Tämä täytyy lukea uudestaan ajan kanssa : )

      Kiitokset laadukkaasta lukuhetkestä : )

      • lindalinda1

        pyrkimykseni on aina löytää runooni jokin mauste,
        olkoon se nyt vaikka nuo ripaukset jotka siitä löysit.

        Kiitos olkoon osanasi.


      • J-71
        lindalinda1 kirjoitti:

        pyrkimykseni on aina löytää runooni jokin mauste,
        olkoon se nyt vaikka nuo ripaukset jotka siitä löysit.

        Kiitos olkoon osanasi.

        Niin toden tuntuista, soljuvaa, rakkautta kaipaavaa....ihanan sopivaa....helmeilee kuin aamukaste iholla.... =)
        Kiitos!


      • lindalinda1
        J-71 kirjoitti:

        Niin toden tuntuista, soljuvaa, rakkautta kaipaavaa....ihanan sopivaa....helmeilee kuin aamukaste iholla.... =)
        Kiitos!

        löysit runostani juuri ne elementit,
        jotka sen synnyttivät ja loivat sen kuin itsestään.

        Kaunis kiitos lämpimästä palautteestasi.


    • Lindalle tulin taas tänne piipahtaan, uppouduin tuohon sun hienoon runoon, aurinkoista viikon jatkoo sulle;)

      • lindalinda1

        mukavaa, että olet piipahtanut ja jättänyt merkkisi.

        Aurinkoa sydämeesi,
        sitä ei Korkeimman taholta ainakaan tänään
        tunnu meille juurikaan heruvan.


    • joka ei ole tunne
      pikemminkin kiintymys
      joka liikkuu,
      aistieni äärirajoilla.
      Haaveunessa?

      Joka luo valoa
      alkaviin aamuihini,
      vinkkaa silmää
      Elämälle!
      Rakkaus on siltikin
      Olemassa!

      Rakennan haaveiden
      purjeista sillan?
      Joka vie kaikki unelmani
      Sinun silmiisi,
      nukuttaen Sinut
      unelmieni valoon.

      Luulin rakkauden kadonneen?
      Näytit minulle unelmien
      haavemaan,
      tiet jossa rakastetaan.

      Sytytit valon
      jo nukahtaneeseen?
      Rakkauden puutarhaani.
      Elän,päivissä,sinussa
      unelmissani.

      KIITOS! Sanoillesi.
      Mitkä saivat soimaan
      menneet säveleet.

      Vahvaa Lindaa.

      Kiittää J.

      • lindalinda1

        Sinäkin tiedät
        me kaikki tiedämme
        miltä tuntuu olla kadoksissa
        kaukana tunteista ja rakkaudesta.

        Mutta kaipaus
        on rakentanut pesän sisinpäämme
        herätäkseen eloon
        tarttuakseen purjeisiin
        tuulien mukaan vietäviksi.

        Silloin
        kun luomme nahkaamme uudelleen
        hakeudumme takaisin valoon
        alamme elää.

        Kiitos ystäväni J aina yhtä hellyttävästä ja puhuttelevasta
        runostasi. Se inspiroi minua, vaikkakin tulos jäi täysin torsoksi.

        Aurinkoa Sinunkin sydämeesi.


    • runo64-1

      ... hellissä vaunuissaan kuljettaa
      eikä tahdo otteistaan päästää
      päivään
      joka maailmasi täyttää
      rakkaasi.

      päivissä kasvavat ikävät
      jotka ilta antaa karkoittaa
      toisiinsa vuodattaa
      rakastaen ...

      pikemmin oodi sanoista
      jotka suuressa sydämessä asustaa
      siellä kasvaen.

      todella taitavaa lukijan kuljetusta
      ja eikä runosi toivoisi ikinä päättyvän
      niin upean hienoa kerrontaa.

      hyvä upea linda !!!

      • lindalinda1

        olet taikonut taas käsilläsi koreuden,
        makoisan runon rakkaudesta tähän elämään
        ja sykkimään.

        Ennen olit ' vain ' runotaituri joka loihti lukuelämyksiä
        aloituksillasi muiden nähtäviksi.
        Tänään olet sitä palautteidesi muodossakin,
        koska nekin ovat minirunoja tunteista.

        Ehkä oodi oli runolleni liian raflaava nimi,
        mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

        Kiitos tuntuu taaskin kovin vaatimattomalta katteelta
        sanoillesi, mutta enenpäänkään en kykene Jouni.

        k i i t o s !


    • kala-80

      Runo, joka minun täytyi lukea yhä uudelleen ja uudelleen. Aivan käsittämättömän hieno ja lukijansa vangitseva. Upeaa Linda!

      • lindalinda1

        anteeksi kovin myöhässä tuleva vastaus,
        olin varattuna mieluisan vieraan kanssa pari päivää
        enkä raaskinut uhrata sinä aikana tänne aikaa yhtään.

        Kaunis kiitokseni mieluisasta,
        mieleenpainuvasta palautteestasi Sinulle.


    • Kauris-62

      Hieno runo,linda. Rauhallinen tunnelma ja ei siirappinen.Hyvää päivän alkua!

      • lindalinda1

        paljon kiitoksia Sinullekin mieluisasta palautteesta.

        En muuten taida edes osata kirjoittaa ' siirappisia ' runoja =)


    • tästäkin runostasi, Linda.
      Ei vain ole juuri nyt mitään sopivia sanoja mielessä...

      • lindalinda1

        riittää, että sanoit pitäneesi. Ei tarvita aina mitään erityistä
        kertomaan asiaa.

        Kiitos !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe