Sitä saa mitä tilaa

Nalli Kallio

Näin viisikymppisenä sitä jo kaipaa stimulaatiota ja aktiivisuutta kumppaninkin taholta, ja hämmästelee miksi naisen täytyisi esittää kuollutta lahnaa. Kyllä ikää pitäis jo sen verran olla että tietää mitä haluaa ja kehtaa myös sen näyttää käytännössä.

79

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En oikein ymmärtänyt viestiäsi. Valitat yksinäisyyttä ja toivot aktiivisuutta kumppanilta, vai olinko tulkinnut oikein.

Koska ihmiselle on annettu puhumisen taito, niin keskustelu kannattaa yrittää kohdistaa suoraan asianomaiselle.

• Nalli Kallio

Oikein sekä väärin, Pitänee skarpata ulosantia, KYLLÄ/EI
        Minähän olen kuin ruuneperi ei siinä mitää, joskus vaan hämmästyttää miksi viiskymppisen naisen on esitettävä neitsyttä, kun siihen ei kukaan edes usko

• Nalli Kallio kirjoitti:

Oikein sekä väärin, Pitänee skarpata ulosantia, KYLLÄ/EI
        Minähän olen kuin ruuneperi ei siinä mitää, joskus vaan hämmästyttää miksi viiskymppisen naisen on esitettävä neitsyttä, kun siihen ei kukaan edes usko

Miten neitsyttä esitetään?

• Nalli Kallio

Koittaen hälventää hämmennystäsi, kyllä mulla naisia riittää koska olen suhtkoht komea, ei ne silti yksinäisyyttä poista, yksi oikea ois mielestäni parempi, uskon että monet parisuhteessakin olevat voivat kokea yksinäisyyttä.

• Nalli Kallio
        miljoona kirjoitti:

Miten neitsyttä esitetään?

Suruttoman suven lapsen lailla.

Koittaen hälventää hämmennystäsi, kyllä mulla naisia riittää koska olen suhtkoht komea, ei ne silti yksinäisyyttä poista, yksi oikea ois mielestäni parempi, uskon että monet parisuhteessakin olevat voivat kokea yksinäisyyttä.

Jos sinusta tuntuu, että sinulla on ongelmia vuorovaikutuksessa, niin yritä olla vain oma aito itsesi.

Älä esitä mitään muuta kuin olet. Koska vuorovaikutus syntyy vastavuoroisesti, niin vain siten kohtaat kumppanisi aidon oman itsensä ja saat läheisen yhteyden myös kumppaniisi.

• Nalli Kallio
        miljoona kirjoitti:

Jos sinusta tuntuu, että sinulla on ongelmia vuorovaikutuksessa, niin yritä olla vain oma aito itsesi.

Älä esitä mitään muuta kuin olet. Koska vuorovaikutus syntyy vastavuoroisesti, niin vain siten kohtaat kumppanisi aidon oman itsensä ja saat läheisen yhteyden myös kumppaniisi.

Tosin ei ole ongelmia vuorovaikutus suhteessa, itse asiassa joskus tuntuu että toimin terapeuttina ilman asiaankuuluvaa koulutusta, usein mutu tuntuma päihittää hienoimmatkin teoriat mennen tullen, vuorovaikutus suhteissa tärkeintä on AINA aitous ja rehellisyys. Niistä en luista.

Tosin ei ole ongelmia vuorovaikutus suhteessa, itse asiassa joskus tuntuu että toimin terapeuttina ilman asiaankuuluvaa koulutusta, usein mutu tuntuma päihittää hienoimmatkin teoriat mennen tullen, vuorovaikutus suhteissa tärkeintä on AINA aitous ja rehellisyys. Niistä en luista.

Jokin ongelma sinulla nyt kuitenkin tuntuu olevan, jos valitat ettei naisesi kanssa vuorovaikutus onnistu haluamallasi tavalla.

Yritä päättää mitä haluat ja tuo julki asiasi hänelle henkilökohtaisesti ystävällisesti ja rakentavassa hengessä. Ja ei kannata luulla liikoja itsestään, niin eiköhän se siitä. Vaatimattomuus myöskin kaunistaa. Heh heh

• naulan kantaa

mutta kyllä emännät senkin vääntää miesten syyksi

• Nalli Kallio

Mutta jos ei kukaan syytä ota niin lopulta se kuitenkin päätyy siihen.

• hiirelläkkin.

Yllättävän moni nainen näkyy saavan parhaimmat kiksinsä ja toteuttavat ilmeisesti suurimpia fantasioitaan esittämällä kuollutta kalaa.

Omituista, mutta näin tuntuu olevan.

• se jokin

joka saa naisesi esittämään kuollutta lahnaa, sitä saa mitä tilaa.

• Nalli Kallio

Ei ne kaikki esitä jotkut ovat tosi aktiivisia, miksi ei silti näytäisi selvin elein mitä halajaa, jos alunperin esittää jotain äiti mariaa niin vaikeaa sitä ensivaikutelmaa on kääntää, tosin myönnän että jos ensivaikutelma on horo niin ei sekään kovin hyvää lupaa.

• että pitäisi
        Nalli Kallio kirjoitti:

Ei ne kaikki esitä jotkut ovat tosi aktiivisia, miksi ei silti näytäisi selvin elein mitä halajaa, jos alunperin esittää jotain äiti mariaa niin vaikeaa sitä ensivaikutelmaa on kääntää, tosin myönnän että jos ensivaikutelma on horo niin ei sekään kovin hyvää lupaa.

naisten olla sellainen flörtti-bimbo ilman kyhnäilyä ja liikaa avonaisuutta? Jos taas on normaali nainen joka haluaa ensin perehtyä sinun ihmisyytesi saloihin eikä kokoaikaa huomaa räpsäytellä räpsyttimiä ja muiskautta hämäyslentosuukkoja niin olet heti lahnatunnelmissa?

• Nalli Kallio
        että pitäisi kirjoitti:

naisten olla sellainen flörtti-bimbo ilman kyhnäilyä ja liikaa avonaisuutta? Jos taas on normaali nainen joka haluaa ensin perehtyä sinun ihmisyytesi saloihin eikä kokoaikaa huomaa räpsäytellä räpsyttimiä ja muiskautta hämäyslentosuukkoja niin olet heti lahnatunnelmissa?

Sanon sitte suoraan ettei jää arvailujen varaan, toivon vaikka muut välit välillä kiinnostaa niin se korvien välinen väli on tärkein.

• se olisi
        Nalli Kallio kirjoitti:

Sanon sitte suoraan ettei jää arvailujen varaan, toivon vaikka muut välit välillä kiinnostaa niin se korvien välinen väli on tärkein.

hyvä miestenkin ammentaa viisauksia ja sittenpä ne muut väliasiat tuleekin hyvin mukana.

• Heikunkeikku

..aloituksesta en ymmärtänyt hölökäsen pölökäystä.
      Kuollutta Lahnaa??? Heh... Elävääkö pitäis, lahnaa..

En ole koskaan, kuunaan näytellyt Lahnaa. Enkä muitakaan kaloja. Olen kyllä horoskoopissa Kalat, mutta se on vaan edukseni :) Elikkä siis Aito kala. Nuorin lapseni sanoi lapsena, että "Äiti, sä oot Kultakala."

Mutta osaan tehdä fantastisen hyviä kalaruokia. Ja se jos mikä saa miehen syttymään.

• Nalli Kallio

Tarviikokaan, mmmm hyvin valmistettu kalaruoka on juurikin sitä mitä kaipaan.

• Heikunkeikku
        Nalli Kallio kirjoitti:

Tarviikokaan, mmmm hyvin valmistettu kalaruoka on juurikin sitä mitä kaipaan.

...mä vähän arvelinkin :)

• Nalli Kallio
        Heikunkeikku kirjoitti:

...mä vähän arvelinkin :)

koskas heikunkeikku väkertäisit mullekkin lahnaa lainapedillä? =D

• Heikunkeikku
        Nalli Kallio kirjoitti:

koskas heikunkeikku väkertäisit mullekkin lahnaa lainapedillä? =D

Pidän naurettavista miehistä :)

Hmmm.....lahnaa lainapedillä :D
        Hyvällä alkupalalla höystettynä, asia on mitä kiehtovin.
        Ja jos kattaus ja ottimet ovat kunnolliset,
        niin sellaisesta sytyn.

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

niin sellaisesta sytyn.

Ottimet?
        Ja kummalla ne antimet?

• Nalli Kallio
        Heikunkeikku kirjoitti:

niin sellaisesta sytyn.

Onhan se lahna vähän kylmä ja piikikäs, mut mite ois kuha tillipedillä, kuha kysyin?

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

Ottimet?
        Ja kummalla ne antimet?

...meikäläinen suostuu sen lahnan tarjoamaan, niin kyllä se on se mies, jolla ne kunnon Ottimet pitää olla. Muuten ei homma hoidu. Molemmat tuo oman kortensa kekoon :)
        On hyvä jos on, millä ottaa. Tarkotin.

• Heikunkeikku
        Nalli Kallio kirjoitti:

Onhan se lahna vähän kylmä ja piikikäs, mut mite ois kuha tillipedillä, kuha kysyin?

Ei kai heevetis sitä aleta Lahnaa kylmänä nauttimaan.
        Kunnon lämmitys ja niin lahna siinä kypsyy ja kypsänä ne piikitkin ovat poistuneet.

Ei tää oo yhtään niin vaikea homma. Kun käyttää mielikuvitusta, inspiroivaa, aloitteellista ja rohkeaa luovuutta, niin antimista on hyvä sen jälkeen nauttia.

Kuha vastasin.

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ei kai heevetis sitä aleta Lahnaa kylmänä nauttimaan.
        Kunnon lämmitys ja niin lahna siinä kypsyy ja kypsänä ne piikitkin ovat poistuneet.

Ei tää oo yhtään niin vaikea homma. Kun käyttää mielikuvitusta, inspiroivaa, aloitteellista ja rohkeaa luovuutta, niin antimista on hyvä sen jälkeen nauttia.

Kuha vastasin.

Jos sinä Lahnaa lämmität niin että piikit eivät enää tunnu, saat iroittaa kuivalihan nahasta jollain sähkötyökalulla.

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

Jos sinä Lahnaa lämmität niin että piikit eivät enää tunnu, saat iroittaa kuivalihan nahasta jollain sähkötyökalulla.

Milläs sähkötyökalulla se sitten irrotetaan?
        Kuivan lihan irrottaminen nahasta onkin minulle tuottanut ongelmia.

Ja äläkä säkää ny sekaannu pikku asioihin. Tarkotin, että kyllä ne piikit sielä taka-alalla on olemassa, niitä ei vaan ateriaa nautittaessa tuoda mitenkään esille, vaan olennaisin asia on keskittyminen itse Lahnaan.
        Melkein tuli mieleen, että aloit piikittelemään.

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

Milläs sähkötyökalulla se sitten irrotetaan?
        Kuivan lihan irrottaminen nahasta onkin minulle tuottanut ongelmia.

Ja äläkä säkää ny sekaannu pikku asioihin. Tarkotin, että kyllä ne piikit sielä taka-alalla on olemassa, niitä ei vaan ateriaa nautittaessa tuoda mitenkään esille, vaan olennaisin asia on keskittyminen itse Lahnaan.
        Melkein tuli mieleen, että aloit piikittelemään.

Joku vuosi sitten näin dokumentin missä saariston nuoret näyttivät miten kalaa syödään.
        Söivät kypsän Lahnan, Hauen ja Ahvenen tosta vaan.
        Heillä oli pieni ja terävä veitsi, vetivät viillon sinne, toisen tänne, taivuttivat kalaa vähän ja Heureka! Piikit nousivat esiin ja ne oli helppo noukkia pois. Kaikista kaloista.
        Siihen aikaan minä söin vain rasvaeväkalaa, nyt olisi kiva jos tuon dokumentin saisi Ylen Areenalle.
        Haluaisin opetella ne keinot.
        Antaisin sinulle ne piikit.
        :)

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

Joku vuosi sitten näin dokumentin missä saariston nuoret näyttivät miten kalaa syödään.
        Söivät kypsän Lahnan, Hauen ja Ahvenen tosta vaan.
        Heillä oli pieni ja terävä veitsi, vetivät viillon sinne, toisen tänne, taivuttivat kalaa vähän ja Heureka! Piikit nousivat esiin ja ne oli helppo noukkia pois. Kaikista kaloista.
        Siihen aikaan minä söin vain rasvaeväkalaa, nyt olisi kiva jos tuon dokumentin saisi Ylen Areenalle.
        Haluaisin opetella ne keinot.
        Antaisin sinulle ne piikit.

...enkä mitenkään voisi vastaanottaa sinulta piikkejä, ellen vastalahjaksi antaisi sinulle omista piikeistäni.

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

...enkä mitenkään voisi vastaanottaa sinulta piikkejä, ellen vastalahjaksi antaisi sinulle omista piikeistäni.

vihdoinkin...

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

vihdoinkin...

nytkö Vasta...

• meidät
        Heikunkeikku kirjoitti:

nytkö Vasta...

häihin?

• HTZA
        meidät kirjoitti:

häihin?

mutta heikku on niin fiksu ja kiva että uskon hänellä olevan miehiä.
        Yheksän se on syönyt, ainaskin.

• Heikunkeikku
        meidät kirjoitti:

häihin?

Ei kai nyt niin kiireesti.
        Mä sain sen käsityksen, että ollaan ekaks menos saunaan.
        Häähän Vihdoista praatas.
        Mä otan kotoisasti Vastan.

Enkä mä häihin lähe.
        Vaan sormus olis ihan kiva.
        Timantti :)

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

mutta heikku on niin fiksu ja kiva että uskon hänellä olevan miehiä.
        Yheksän se on syönyt, ainaskin.

...siis mun lähtemisestä. Eiköhän koko palstan väki vois mennä pienille päivänokosille?
        Niin mulle ei tulis kiusausta vastata viesteihin. Lepo tekee hyvää.

Eikä mulla miehiä ole ja vielä monikossakinko vielä. Asia on niin, kuten olen sanonut ja se on siinä.
        Toi fiksu on ainoa sana, jonka hyväksyn kirjoituksestasi :)

Ja nyt on Pakko lähteä. Muuten myöhästyn.

• HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

...siis mun lähtemisestä. Eiköhän koko palstan väki vois mennä pienille päivänokosille?
        Niin mulle ei tulis kiusausta vastata viesteihin. Lepo tekee hyvää.

Eikä mulla miehiä ole ja vielä monikossakinko vielä. Asia on niin, kuten olen sanonut ja se on siinä.
        Toi fiksu on ainoa sana, jonka hyväksyn kirjoituksestasi :)

Ja nyt on Pakko lähteä. Muuten myöhästyn.

lauloi Pelle Miljoona.
        Vaikka karkuun..

• usein

täällä saa lukea, kunka Se toinen on sitä ja tätä.

Olisi maan mainiointa joskus saada kuulla se toisenkin mielipide asiasta.
      Mikä kuollut mursu siellä toisessa päässä lie?

• Nalli Kallio

mua tarkoitit niin voin kertoa olevani erittäin elossa , sekä täysin tevre miesmursu jolla on karvatkin vielä tallella.

• vain pani
        Nalli Kallio kirjoitti:

mua tarkoitit niin voin kertoa olevani erittäin elossa , sekä täysin tevre miesmursu jolla on karvatkin vielä tallella.

siltä paikalta, että oli pakko sanoa nuo sanat, yleisesti ja yhtäläisesti.

Kun täällä "akkoja" aina haukutaan, milloin liian paksuiksi, milloin kerrotaan niitten hiippailevan kahisevissa tuulipuvuissa, kengänkannat lintassa, tukka kuin kanan takapuoli, niin, olisi vain mielenkiintoista saada todellinen kuva heidän yljistäänkin.

• Nalli Kallio
        vain pani kirjoitti:

siltä paikalta, että oli pakko sanoa nuo sanat, yleisesti ja yhtäläisesti.

Kun täällä "akkoja" aina haukutaan, milloin liian paksuiksi, milloin kerrotaan niitten hiippailevan kahisevissa tuulipuvuissa, kengänkannat lintassa, tukka kuin kanan takapuoli, niin, olisi vain mielenkiintoista saada todellinen kuva heidän yljistäänkin.

"akkoja" haukkuvien ryhmään lainkaan, jokainen itse päättäköön mikä itselle parhaimmalta tuntuu. muiden on paras vaan hyväksyä se, joutava narina ja nupina ei auta ketään. Se alkaa kuullostamaan nalkutukselta jota mä vapaana mihenä en enää joudu kokemaan.

• viisas neuvo

Seuraavalla kerralla älä juota häntä umpihumalaan.

• Nalli Kallio

Nyt ovat asiat päälaellaan sillä nää naiset koittaa juottaa mut humalaan, vaikeahan se on sanoa ei, kun kuppia ja kuppeja heilutellaan samaan aikaan nenän edessä.

• tsyy
        Nalli Kallio kirjoitti:

Nyt ovat asiat päälaellaan sillä nää naiset koittaa juottaa mut humalaan, vaikeahan se on sanoa ei, kun kuppia ja kuppeja heilutellaan samaan aikaan nenän edessä.

Uskoo ken tahtoo....

• G.J.

tuorepakastettuna vai vällyjen sisällä mätänemässä? Ihmeellisiä ovat miesten ajatusjuonteet.

• Nalli Kallio

jo aiemmin kipakoiden tätien paheksuntaa. Että siinä mielessä ok.

• G.J.
        Nalli Kallio kirjoitti:

mietittävä tuo lahna juttu joskus uudelleen, jos meitsi on ihan kipakka täti. :-))

Hyvää yötä

• vispaamaan?
        Nalli Kallio kirjoitti:

Jos tarkoituksena on vain saada seksuaalisia paineita purettua.

En tunne mitään halua käpälöidä ja lääppiä äijää johon en ole rakastunut. Mutta sellaisessa, johon on rakastunut tuntuu kaikki hyvältä, ja haluaa kosketella.

Nettipalstojen juttuja lukiessa minusta on tosi kummallista, mitä kaikkea tuollaisissa yhdenyön suhteissa tehdään. Ei juolahtaisi mieleenkään ruveta esim. suuseksiä harrastamaan heti kättelyssä, niinkuin nettipalstojen mukaan (ainakin nuoret) naiset tekevät. Tosin kokemus irtosuhteista on niukka.

• Nalli Kallio
        G.J. kirjoitti:

mietittävä tuo lahna juttu joskus uudelleen, jos meitsi on ihan kipakka täti. :-))

Hyvää yötä

Joko se yö tulla tupsahti? Onkohan mulla kellot talviajassa vielä, no ei kai, nyt menen kuitenkin katselemaan miten nuoret joutilaat miljonäärit ajelevat ympyrää.

• Nalli Kallio
        vispaamaan? kirjoitti:

Jos tarkoituksena on vain saada seksuaalisia paineita purettua.

En tunne mitään halua käpälöidä ja lääppiä äijää johon en ole rakastunut. Mutta sellaisessa, johon on rakastunut tuntuu kaikki hyvältä, ja haluaa kosketella.

Nettipalstojen juttuja lukiessa minusta on tosi kummallista, mitä kaikkea tuollaisissa yhdenyön suhteissa tehdään. Ei juolahtaisi mieleenkään ruveta esim. suuseksiä harrastamaan heti kättelyssä, niinkuin nettipalstojen mukaan (ainakin nuoret) naiset tekevät. Tosin kokemus irtosuhteista on niukka.

Terve varovaisuus on tervettä, en halaja yhden illan suhteita, mun mielestä suhteen perusta on luottamus, eikä se kulje kenenkään mukana vaan se pitää ansaita.

• teitin kanssaanna oikein... Itkiskö vai nauraisko(: :))
      Joskos kerran vapaa mies olet, tää joka leikkiin kanssas lähtee, luulisi silläki sit sitä leikkimieltä olevan, ja näyttävän jottai muuta, ku esittävän lahnaa:)
      *
      *

• juoneen,

tupakoineen ja sohvalla löhöilleen ukon "nostatus" ei ole naisen asia. Menköön ukko lenkille, lopettakoon sen kaljanjuonnin ja tupakoinnin ja syököön sinkkiä ennen kuin lähtee naisia vonkaamaan.

• juoneen, kirjoitti:

tupakoineen ja sohvalla löhöilleen ukon "nostatus" ei ole naisen asia. Menköön ukko lenkille, lopettakoon sen kaljanjuonnin ja tupakoinnin ja syököön sinkkiä ennen kuin lähtee naisia vonkaamaan.

hih hih niin ja leipokoon itselleen seesamsämpylöitä, niissä on miehen terveydelle tarpeellisia hivenaineita sinkin lisäksi.hih hih

• sellaisen
        juoneen, kirjoitti:

miehen matkaan kukaan lähdekkään. Ei edes ne lahnat...Johan sen näkee sitten päältäpäinkin, ettei sillä pelaa mikään....

• Heikunkeikku
        miljoona kirjoitti:

hih hih niin ja leipokoon itselleen seesamsämpylöitä, niissä on miehen terveydelle tarpeellisia hivenaineita sinkin lisäksi.hih hih

...että mikset ole enemmän palstalla, kun kirjoituksias on niin mukava lukea, mutta nyt taisin kekata syyn.
        Sää tairat alvariin leivoskella seesamsämpylöitä :)

Pst. ihan näin meidän kesken, et viittis lähettää sitä reseptiä mulle. Kaiken varaks, ei sitä tiedä, koska on tulos leipomispäivä.

Tosin en oo varma, tarttenko sitä, kun saares on tyrnimarjapensaita rannat täyteen tuhlattuna. Puristettua tyrnimarjamehua kun mies mahaansa imasoo, niin johan kiekuu, ku kukko tunkiolla.

• Heikunkeikku kirjoitti:

...että mikset ole enemmän palstalla, kun kirjoituksias on niin mukava lukea, mutta nyt taisin kekata syyn.
        Sää tairat alvariin leivoskella seesamsämpylöitä :)

Pst. ihan näin meidän kesken, et viittis lähettää sitä reseptiä mulle. Kaiken varaks, ei sitä tiedä, koska on tulos leipomispäivä.

Tosin en oo varma, tarttenko sitä, kun saares on tyrnimarjapensaita rannat täyteen tuhlattuna. Puristettua tyrnimarjamehua kun mies mahaansa imasoo, niin johan kiekuu, ku kukko tunkiolla.

Hih hih, joo niitä seesamin siemmeniä vaan ripotellaan päälle ja nautitaan päivittäin. hih hih

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Hih hih, joo niitä seesamin siemmeniä vaan ripotellaan päälle ja nautitaan päivittäin. hih hih

saadaan tarttumaan Hunajalla?

• HTZA kirjoitti:

saadaan tarttumaan Hunajalla?

Olet tainnut löytää oikein luomutuotteita niillä tipujen bongaus reissuillas, hienoa.

• Heikunkeikku
        miljoona kirjoitti:

...mä luulin, että puhuit sämpylöistä.
        Elikkä tarkennuksen vuoksi, etten taas erehdy, niin siis niitä seesamin siemeniä ripotellaan päälle ja sit ruvetaan nautiskelemaan.
        JOKA päiväkö..... no ei oo ihme ku ei pahemmin oo flikkaa näkyny.

Elikkä tarkennuksen vuoksi, etten taas erehdy, niin siis niitä seesamin siemeniä ripotellaan päälle ja sit ruvetaan nautiskelemaan.

Niin sen miehen kuuluu ne seesamit syödä. Ja mielikuvitusta vain mukaan niin niitä tarjoilee. Ne voi tarjoilla ihan miten vain, pääasia, että mies ne nauttii säännöllisesti. Hartza se keksi heti hunajankin, niin ovat varmaan siten maukkaampia.

Oppia ikä kaikki...

• vasta,,
        Heikunkeikku kirjoitti:

poikaa onkin. Se tehdään seesaminsiemenistä.

• Heikunkeikku
        miljoona kirjoitti:

Niin sen miehen kuuluu ne seesamit syödä. Ja mielikuvitusta vain mukaan niin niitä tarjoilee. Ne voi tarjoilla ihan miten vain, pääasia, että mies ne nauttii säännöllisesti. Hartza se keksi heti hunajankin, niin ovat varmaan siten maukkaampia.

Oppia ikä kaikki...

...yskä ymmärretty :)

Tuli mieleen, että saattais olla mielenkiintoinen yhdistelmä, jos tekis tyrnimarjakiiselin ja päälle ripottelis seessamin siemeniä. Siis oikeesti.

Syön tässä samalla viiliä ja leipää. Kun se hommeli on tehtynnä, niin on pakko sulkea kone. Huolimatta mielenkiintoisista aiheista :) Lähden hakemaan mun ystävää, se minigolfin peluu kutsuu. Elikkä mukavia juttutuokioita sulle ja muille.

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Oppia ikä kaikki...

keksi. Vaan osaa ja saa taas opettaa, teille, pu(o)lineitsyeille.
        Suokaa vain ujo, puoliksi alaslaskettuiden räpsyttimien, alta vieno kysymys.
        HTZA-mies sitten vastaa kyllä.

...yskä ymmärretty :)

Tuli mieleen, että saattais olla mielenkiintoinen yhdistelmä, jos tekis tyrnimarjakiiselin ja päälle ripottelis seessamin siemeniä. Siis oikeesti.

Syön tässä samalla viiliä ja leipää. Kun se hommeli on tehtynnä, niin on pakko sulkea kone. Huolimatta mielenkiintoisista aiheista :) Lähden hakemaan mun ystävää, se minigolfin peluu kutsuu. Elikkä mukavia juttutuokioita sulle ja muille.

Voi, se minigolf on tosi kivaa. Mun minigolf on kyllä tosi miniä, kun mun pelikaveri täyttää vasta kolme elokuussa.

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Voi, se minigolf on tosi kivaa. Mun minigolf on kyllä tosi miniä, kun mun pelikaveri täyttää vasta kolme elokuussa.

voit vapaasti nauraa vapautuneesti.
        12v. lisää niin tulee nauruun vähän kireämpi sävy!

• HTZA kirjoitti:

keksi. Vaan osaa ja saa taas opettaa, teille, pu(o)lineitsyeille.
        Suokaa vain ujo, puoliksi alaslaskettuiden räpsyttimien, alta vieno kysymys.
        HTZA-mies sitten vastaa kyllä.

Kun mies neuvoo ja opettaa kärsivällisesti eikä heti lahnaksi hauku jos toinen ei ymmärräkkään kaikkia hunajan hienoja käyttömahdollisuuksia sun muita luomujuttuja. Ja mua ja varmaan Heikkuakin saa ihan kädestä pitäen neuvoa, jos ei ymmärrä. Ollaan vielä kehityskykyisia molemmat, hih hih...

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Kun mies neuvoo ja opettaa kärsivällisesti eikä heti lahnaksi hauku jos toinen ei ymmärräkkään kaikkia hunajan hienoja käyttömahdollisuuksia sun muita luomujuttuja. Ja mua ja varmaan Heikkuakin saa ihan kädestä pitäen neuvoa, jos ei ymmärrä. Ollaan vielä kehityskykyisia molemmat, hih hih...

oli jotain 12v.
        Kerroin että kyllä siihen varteen voi koskea, mutta varovasti kun se on aika kuuma.

Neuvoin käyttämään kosteaa rättiä.
        Ja niin otti neitokainen kiinni varresta ja käänsi valurautapannulta ensimmäisen lettunsa nurin.
        Nimeään en enää suostu muistamaan, mutta uskon hänestä tulleen hyvä vaimo jollekin. Kuva on tallessa, ei letusta vaan tytöstä.
        Mutsi oli sen joskus ottanut.
        Ei muuten ollut lettipää vaan vaaleat hiukset hulmuilivat valtoimenaan.
        Niitä hiuksia löytyi vielä 15v, jälkeen teltasta kun olin Norjassa kalassa.
        Naisille tiedoksi: Menetin neitsyyteni 4 vuotta myöhemmin.
        Kummallista, 12v. en meinannut pysyä housuissani.
        16v. en pysynytkään, eikä haitannut mitään.
        Pääsin juttelemaan huoltoaseman baariin kuin mies miehelle.
        Pyysivät nähdä verkkarit, en asiaa oikein ymmärtänyt.
        Myöhemmin ymmärsin ja voin ylpeänä kertoa että sisälle ei jäänyt mitään.

• HTZA kirjoitti:

oli jotain 12v.
        Kerroin että kyllä siihen varteen voi koskea, mutta varovasti kun se on aika kuuma.

Neuvoin käyttämään kosteaa rättiä.
        Ja niin otti neitokainen kiinni varresta ja käänsi valurautapannulta ensimmäisen lettunsa nurin.
        Nimeään en enää suostu muistamaan, mutta uskon hänestä tulleen hyvä vaimo jollekin. Kuva on tallessa, ei letusta vaan tytöstä.
        Mutsi oli sen joskus ottanut.
        Ei muuten ollut lettipää vaan vaaleat hiukset hulmuilivat valtoimenaan.
        Niitä hiuksia löytyi vielä 15v, jälkeen teltasta kun olin Norjassa kalassa.
        Naisille tiedoksi: Menetin neitsyyteni 4 vuotta myöhemmin.
        Kummallista, 12v. en meinannut pysyä housuissani.
        16v. en pysynytkään, eikä haitannut mitään.
        Pääsin juttelemaan huoltoaseman baariin kuin mies miehelle.
        Pyysivät nähdä verkkarit, en asiaa oikein ymmärtänyt.
        Myöhemmin ymmärsin ja voin ylpeänä kertoa että sisälle ei jäänyt mitään.

Sinulla sitä on ollut jo nuoresta asti tota kiinnostusta tohon ruuanlaittoon ja naisten opettamiseen. Tosi hienoa, että se on säilynyt harrastuksissasi. Itse olen aika laiska hushållerska. Ja kalaa en tykkää ollenkaan laittaa kun se haisee minusta pahalta....

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Sinulla sitä on ollut jo nuoresta asti tota kiinnostusta tohon ruuanlaittoon ja naisten opettamiseen. Tosi hienoa, että se on säilynyt harrastuksissasi. Itse olen aika laiska hushållerska. Ja kalaa en tykkää ollenkaan laittaa kun se haisee minusta pahalta....

Hyvät, tuoreet, yrtit ja siankylki.
        Anna niiden aloittaa.
        Sitten pari lasia viiniä, ja voit alkaa kalan paistamisen.
        Neito on jo silloin euforiassa.
        Syö vaikka verisen pihvin tai samaan tyyliin paistetun Tonnikalaviipaleen.
        Oikeastaan, syö mitä vain, kädestäkin.

• pervotologi

joka tuntee vetoa vielä eläimiin, niin saattahan joku yrittää vedota sinuun kuolleen lahnan roolissa. Kannattaa miettiä minkä vaikutelman itsestään antaa.

• kuin tilauksesta

Luin vähän tarkemmin eilistä lehteä ja mitä sieltä löytyikään. Galluppi naisten ja miesten ajatuksista missä mättää kun seksi ei onnistu. 1665 naista ja 2615 miestä olivat vastanneet:

Naisten vastaukset:
      1) 57% naisista kertoi syynä olevan esileikin puute.
      2) 52 naisista tyytymättömiä koska mies ei hyväillyt muuta kuin sitä murrikkaa.
      viimeisellä sijalla tyytymättömyyden syyksi sanottiin olevan miehen ainainen uskottomuus (8 naista).

Miesten vastaukset:
      1) 64% miehistä kertoi tyytymattömyyden syynä olevan ettei nainen koskaan tee aloitusta.
      2) 42 miehistä tyytymättömiä koska nainen ei kosketellut ja hyväillyt häntä.
      viimeisellä sijalla koska nainen halusi sellaista seksiä jota mies ei halunnut (3 miestä).
      Näin maailmallakin / Ulla 50

• HTZA

57 prosenttia kaloista ei pidä siitä että perho heitetään suoraan nenän eteen.
        52 prosenttia kaloista ei pitänyt siitä että perho maistui aina samalta.
        8 kalaa oli pylly pystyssä eikä nähnyt perhoa ollenkaan, olivat enemmän kiinnostuneet pohjamudasta.

64 prosenttia kalastajista ei pidä siitä että että eivät osaa huomata milloin kala on syönnillään.
        42 prosenttia kalastajista eivät pidä siitä että eivät huomaa kalan hipaisseen heidän perhoaan.
        3 000 000 miestä, sekunnissa, kokee väärän kalan nappaavaan oikealla tavalla.

• kawe
        HTZA kirjoitti:

8 kalaa oli pylly pystyssä eikä nähnyt perhoa ollenkaan, olivat enemmän kiinnostuneet pohjamudasta.

64 prosenttia kalastajista ei pidä siitä että että eivät osaa huomata milloin kala on syönnillään.
        42 prosenttia kalastajista eivät pidä siitä että eivät huomaa kalan hipaisseen heidän perhoaan.

ne miljoonat miehet ovat vierailla rannoilla, vääriä kaloja narraamassa. Eiköhän tuossa ole unelmien reservistä kyse........

• Taiga*
        HTZA kirjoitti:

Siellähän sitä viisastellaan taas...

• PAKKASAKKA
        HTZA kirjoitti:

ETTÄ MIE SIUT RAKSTAN!!!!

• PAKKASAKKA
        kawe kirjoitti:

ne miljoonat miehet ovat vierailla rannoilla, vääriä kaloja narraamassa. Eiköhän tuossa ole unelmien reservistä kyse........

mieko se aloin lauhlammaan ,,, vierailla rannoilla jne. pitäkööt net väärät/vinksahteent sanat/värssyt yms. Kyll mie olen jo saannu SEN elämää suuremman punakylkisen(ei oo intiaani? ) tuhisee , pientä ääntä öisin piettää ja VIKSUSTI pieree.....ois Siulla vaihtaa mittää???

• HTZA
        PAKKASAKKA kirjoitti:

ETTÄ MIE SIUT RAKSTAN!!!!

toista mielipijettä.
        Niittä on ko enämpi..
        Mie sit hunttaan net yhthen.
        Vaan luulen mie, että yks Rakkaus set voithaa yksimiljoonaa kiukkua?
        Vaan on miun asentho käyny kumaraksi. ihanko raekuuron ejellä.
        Mie net rakhet tuon siule, tunturinrintheseen, saat sie sit lasketella, nahkasillaan, Aurinkosa?
        Jooko?

• HTZA
        HTZA kirjoitti:

toista mielipijettä.
        Niittä on ko enämpi..
        Mie sit hunttaan net yhthen.
        Vaan luulen mie, että yks Rakkaus set voithaa yksimiljoonaa kiukkua?
        Vaan on miun asentho käyny kumaraksi. ihanko raekuuron ejellä.
        Mie net rakhet tuon siule, tunturinrintheseen, saat sie sit lasketella, nahkasillaan, Aurinkosa?
        Jooko?

Se punakylkhinen läpimästi.
        Sie laita sille sama peskhi ko sulla oli, vaan laita uuet heinhät.

• PAKKASAKKA

Ja mieko tilasin VANIJLA jäätelöä , mustikoi´lla , ei näy .... oottelen ,, en pitkästy...

• vai nallikariko lie ;)

Näinköhän mukavia nää jutut on täällä yli viiskymppisillä....ihan toista kun muilla foorumeilla. Nyt must tuleekin ihan vakilukija näille palstoille, mikshän en sitä aikaisemmin huomannut vaikka olen itsekin yli viiskyt... :)

Tuohon edelliseen "sitä saa mitä tilaa"...mitä jos sitä stimulaatiota ja aktiivisuutta odottaisi jokainen itseltä ekaks.. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1241
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      890
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      86
      676
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      36
      564
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      118
      520
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    Aihe