Mikä vittu mussa on??

17poika

Oon 17-v poika ja oon alkanu panna merkille, että mussa saattaa olla jotakin bi tai homon näkymiä. Tässä ainut juttu on se, että fetissini täytyy toteutua, jotta jotakin alapäässä tapahtusui.

No tietty nyt ihmettelet, että mikä se mun fetissi on? No mun fetissi on untuvatakit. Niinmpä niin, kyllä. Pari vuotta sitten alkoin googelttamaan kuvia kun halusin löytää itselleni samanlaista seuraa ja löysin sivun www.downclub.com ja olen käynnyt siellä aika aktiivisesti. Huomasin, että alahhalla alkaa tapahtumaan jotain toimintaa ku nään samanikäisiäni tai vähän vanhempia miehiä nuista untuvatakeissa tai liiveissä.

Tässäkin hyvänä esimerkkinä se, että toukokuun alussa olimme juhlimassa ystäväni 17-vuotis synttäreitä ja siellä sitten olin minä, 2 muuta poikaa ja 7 tyttöä. No päätimme kaikki käydä saunassa ja tytöt tietty kävivät ensin. Sen jälkeen minä, (seuraavat nimet on muutettu) kimi ja jussi (kummatki ihan ok näkösiä, hoikkia jne) lähdimme erilliseen sauna rakennukseen. No riisuduimme siellä huoneessa ja menimme saunaan. Kaikki oli ihan ok, kunnes tytöt kävivät piruuttaan hakemassa vaatteemme. Huomasimme sen vasta kun menimme sinne vitun toiseen huoneeseen. Siinä me alasti hihhuloitiin ja mietittiin, että mitä voidaan laittaa päälle ku siellä ei ollu pyyhkeitä kun ne oltiin viety, ei mattoja koko paikassa koskana ollutkaan, ei mitään. Sitten muistin, että olin vahingossa unohtanut untuvaliivini (joka ei muuten oli aika kallis) lähelle puunhakkuu paikkaa, joka oli ihan saunan vieressä. Sanoin pojille, että odottavat hetken että käyn kahtomassa muistinko oikein asian. Kävin sitten hakemassa sen ihanan north facein sinisen untuvaliivini ja sanoin, että jätin tämän tuonne. No siinä vaiheessa huomasin kaluni olevan hieman innoissaan. No sitte kimi ja mikä vittu se toine oli.. asko vaikka :D niin kahto vähän ihmeissää kunnes sitte toinen hoksas sen, minkä toivoinki. Kimi sano, että senhän voi laittaa sillai ns. vaippana. sitte huomasin, että en pysty pitämään ihteäni enään ja vastasin, että käyn kusella. No löysin sitte sattumoisin jonku pienen kannen ja sain peitettyä ihteni just ja just. Kun menin sitte takas sinne niin kimillä oli se päällä ja ne yritti vetää sitä kiristysnauhaa kiremälle... Kumpikaan niistä ei tienny mitä ajattelin ja yritinki esittää että "voi vittu, miten sä tollai nyt teit" ja sitte "koita nyt olla mälläämättä sinne ku haluun käyttää sitä viel" jotai tommosta siinä sönkötin ja kyllähän se sitte vissii läpällä persettään muka raapi ja kaluansa hiero^^ en taaskaa tahtonu kestää ja menin sitte takas sinne vessaa seiskoskelee ja oottelemaan. No kimi lähtee sinne rakennukseen hakkee meiän vaatteet ja sitte se tullee takas sinne saunaan ja me muut aletaan pukkeutuu ja sanoin kimillekki et seki nyt alkais pukkeutuu mut se sano, et se käy vessassa ottaa sen liivin poissa.. No me muut mentii kuitenki eeltä sinne mökille.


Siis siellä saunassa ei ollu mitään vikaa olla nitten poikien, mutta sittekö se liivi astu kuviin niin alko ollee ongelmia. Johtuuko tää nyt mistä?

5

1789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luin läpi

      Ei toi varsinaisesti musta kuulostanu siltä että olisit homo. Itse tiedät paremmin, tunnetko seksuaalista halua poikia/miehiä kohtaan, vai et? Jos olet rehellinen itsellesi pystyt kyllä vastaamaan tuohon....

      Fetissi sulla tosiaan joka tapauksessa on, eli nämä untuvatakit ja liivit.. sinänsä ihan ok juttu, eikä siinäkään mitään erikoista, ihmisillä on näitä.

      Voithan yrittää kuvitella joitain oikein hemaisevia naisia niihin untuviin, niin kiihottaako ne silloin seksuaalisesti? Jos niin käy, olet bi tai hetero.

    • homoasdfasdf

      Fetissejä on erilaisia, en oo kyllä ennen kuullu toppatakkifetissistä :D

      Mut mikäs siinä kaikki tykkää eri jutuista C:

    • tessuboy

      Tosiaankaan ei pelkkä fetissi susta homoa tee.
      Niinkuin tuossa jo joku edellinen vastaaja mainitsikin, niin sun pitää miettiä onko se untuvatakki kiihottavampi pojan vai tytön päällä ja lähtee sitä kautta miettiin sitten sun seksuaalista suuntautumista.

      Mutta jos tosiaan fetissit kiinnostaa, niin kandee käydä tsekkaamassa www.gearfetish.com
      Siellä on runsaasti eri fetisseistä kiinnostuneita ihmisiä ja heidän kuviaan ja voit vaikka keskustella heidän kanssaan privana. Englannin kielinen ja vaatii kirjautumisen. Myönnän että suurin osa on kyllä homoja sielläkin, niinkuin allekirjoittanut omine motocrossi kamoineni...

    • Mie vaan!

      Siulla o ny sellaane onkelma,et sie oot sellaane LIIVIHOMO!!Se johtuupi näistä kylymistä ilimoista!!!!!Kyllä se kesän mihtaan helepottaapi!

    • shinysoft

      Onnea, et ole ainut fetissisi kanssa! Itse kiihotun kun näen naisia untuvatakeissaan, eli talvi on antoisaa aikaa kaupungilla. Erityisesti kiihottaa kun he avaavat ja sulkevat vetskareita. Muutaman kerran olen päässyt vaivihkaa pukemaan naisten toppatakin päälle ja niistä hetkistä riittää muistoja hekumointiin... Siinä kiihottaa se kiiltävän kankaan tuntu ihoa vasten ja muhkea lämpö, toisaalta taas se tiukkuus ja ajatus siitä kenen päällä takki on ollut...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe