18-19.06 olisi tarkoitus lähteä kemi-tornio alueelle. jos olet jollain menossa niin laita viestiä tulemaan.
halutaan kyyti tre-lappi
6
430
Vastaukset
- dancer89
ihan samoina päivinä olin aatellu tornioon lähteä ja tulin täältä sitten kimppakyytiä kattelemaan, mutta eip ole autoa, eli hakijan asemassa kans :,
nyt vain sitten kimpassa aletaan miettimään kyytiä lappiin! Oletko säkin tampereelta lähdössä sinne? Milloin ajatuksena takas?
- dancer89
The_Henry kirjoitti:
nyt vain sitten kimpassa aletaan miettimään kyytiä lappiin! Oletko säkin tampereelta lähdössä sinne? Milloin ajatuksena takas?
Jep, tampereelta oon lähössä, :) . Paluulla ei niin suurta merkitystä, alkujaan olin jotain vähän päälle viikon reissua ajatellut. Voi olla, että joutuu junan puoleen kääntymään, kun ei näitä kimppakyytejä paljoakaan tarjolla kyseiselle ajankohalle.
Kuinka pitkää reissua olit itse aatellu? dancer89 kirjoitti:
Jep, tampereelta oon lähössä, :) . Paluulla ei niin suurta merkitystä, alkujaan olin jotain vähän päälle viikon reissua ajatellut. Voi olla, että joutuu junan puoleen kääntymään, kun ei näitä kimppakyytejä paljoakaan tarjolla kyseiselle ajankohalle.
Kuinka pitkää reissua olit itse aatellu?itse myös ajattelin noin reilu viikon olla siellä päin maailmaa. Ei ole tarkempaa suunnitelmaa vielä. Me olemmekin näköjään ennenkin suomi24 sivuilla juteltu. Olen kyllä jo henkisesti valmistautunut sihen, että junaan hyppään sitten jos ei muuta kyytiä ilmaannu. Mutta ei heitetä vielä kirvestä kaivoon. On tässä vielä reilu viikko aikaa!!
- dancer89
päätin itse tässä matkakuumeessa lähteä jo vkloppuna, ja junareissu tulee. Harmi sinällään, oispa ollu mukava löytää sattumalta matkaseura s24 kautta :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1862840Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222364kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001095Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1561087- 681014
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171002- 67928
- 111851
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48774Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka36711