Tässä videon muodossa oma matkakertomus Pohjois-Koreasta missä tuli käytyä. Sen voi käydä hakemassa tuolta. Se on aika iso. 700 megaa.. siinä on matkailijalle sinnepäin paljon infoa:
http://www.infinitehumanstupidity.com/Themepark_1984/
jos ei saa tuolta sitä imutettua niin voi lähettää mailia
homosapiens (at) infinitehumanstupidity piste com
niin laitan toisen linkin.
Pohjois-Korea matkadokumentti imuroitavissa
1
1014
Vastaukset
- Korean mies
Kiitos linkistä. Dokumentti oli mielestäni melko hyvä. Muutamia uusia asioita oli mitä en aikaisemmin televisiossa näytetyissä dokumenteissa ole nähnyt. Esimerkiksi ruokailiu oli mieleenkiintoinen, en ole ennen nähnyt mitä siellä turisteille tarjoillaan. Huvipuistokin oli täysin uusi asia. Olen pitkään miettinyt P-Koreaan matkustamista joten olisi kiinnostavaa saada siitäkin infoa.
Kuvan laatu oli myös hyvä sekä itse kuvaaminenkin melko hyvää.
Huonoa dokumentissa mielestäni oli kertojan epädokumenntimainen ääni ja surkea englannin lausuminen vaikka kieli sinällään oli hyvää. Lisäksi häiritsi lukijan ylisarkasmi.
Mutta kiitos tekijöille mieleenkiintoisesta dokumentista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849