Tässä videon muodossa oma matkakertomus Pohjois-Koreasta missä tuli käytyä. Sen voi käydä hakemassa tuolta. Se on aika iso. 700 megaa.. siinä on matkailijalle sinnepäin paljon infoa:
http://www.infinitehumanstupidity.com/Themepark_1984/
jos ei saa tuolta sitä imutettua niin voi lähettää mailia
homosapiens (at) infinitehumanstupidity piste com
niin laitan toisen linkin.
Pohjois-Korea matkadokumentti imuroitavissa
1
1053
Vastaukset 1
- Korean mies
Kiitos linkistä. Dokumentti oli mielestäni melko hyvä. Muutamia uusia asioita oli mitä en aikaisemmin televisiossa näytetyissä dokumenteissa ole nähnyt. Esimerkiksi ruokailiu oli mieleenkiintoinen, en ole ennen nähnyt mitä siellä turisteille tarjoillaan. Huvipuistokin oli täysin uusi asia. Olen pitkään miettinyt P-Koreaan matkustamista joten olisi kiinnostavaa saada siitäkin infoa.
Kuvan laatu oli myös hyvä sekä itse kuvaaminenkin melko hyvää.
Huonoa dokumentissa mielestäni oli kertojan epädokumenntimainen ääni ja surkea englannin lausuminen vaikka kieli sinällään oli hyvää. Lisäksi häiritsi lukijan ylisarkasmi.
Mutta kiitos tekijöille mieleenkiintoisesta dokumentista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459