Mielestäni hänellä on vakava alkoholiongelma ja hän tarvitsisi apua siihen. Mitäs mieltä olette?
Olen huolissani Hynysestä!
7
1298
Vastaukset
- sisuskalut kestää.
Muutama vuos vielä, sit joutuu vetää pilleriä loppuikäs.
- aapo63
Hynynen ja koko muukin Kotiteollisuuden jengi olivat Kuopiossa Päivärannan City-Marketissa 1.8. puolenpäivän maissa. Kukaan heistä ei ainakaan näyttänyt mitenkään huonovointiselta, eikä käyttäytynyt muutenkaan mitenkään poikkeuksellisesti.
Itse Hynynen käveli pariinkin otteeseen minua vastaan ja toisella kertaa hymyili ilmeisesti sylissä olleelle tyttärelleni :) Tai vaimolle... - heviukko1
eikös Hynynen juo kaiken eikä heitä mitään pois, mikäs ongelma se on??
- ...se...
...ongelma sullakin, jos soittaisit non vitun paskassa bändissä. Kotiteollisuus sopii amiksille ja muille keskityskykyä omaamattomille aivovammaisille. Yksinkertaisuutta yksinkertaisille. Truth.
- entinen amis, ( ei aivovammaa omistava)
helvettiäkös sä muita alat haukkumaan, itte sen parempi kuitenkaan oo..
- Tosifani Pohjanmaalt
Näin Kotiteollisuuden Seinäjoella Rytmikorjaamolla 10.10.-09. Ei Hynynen nauttinut kuin vettä pullosta.Jututkin olivat ihan ok.Ei ollut kännissä.Olen ollut monella keikalla ja totesin,että nyt on Hynynen selvin päin.Hoikistunutkin oli.
- zoooooooob
Jos juominen ei lopu neljässäkympissä, niin se jatkuu loppuun asti.
Muuten olen sitä mieltä, että hynysen ei kannate ees yrittää laulaa, on se niin aneemisen kuuloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107141Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2891008