Ketkä Tangokuninkaalliset?!

Hyper, Hyper

Tangomarkkinat ovat taas ajankohtainen ilmiö... siispä kysynkin, että ketkä tangokuninkaalliset ovat mielestänne jääneet tähtitaivaalle tuikkimaan?! (Voi laittaa myös perusteluja)

-asiallisia vastauksia-

60

2249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amanda hki

      Jari Sillanpää, Tommi Soidinmäki ja Tomi Markkola. Naisista Marita Taavitsainen ja Saija Tuupanen

      • ei muut

        siinäpä se tulikin!


      • Nordic-man

        Amanda kirjoitti lähes kaiken, mutta lisäisin vielä pari Arja Koriseva vaikka esintyykin aika vähän nykyään. Rainer Friman on hyvä kunhan vain keikkailisi.
        Suurin osa näistä kunikaallisista on niitä yhden vuoden tähtiä. Saa nähdä miten Amadius pärjää tässä kovassa mailmassa.


    • minun mielestä

      Tomi Markkola ehdottomasti ja Antti Raiski, vaikkei hänestä ole viime aikoina kuuluntkaan enää paljoa, hänellä on persoonallisen hyvä ääni jonka kyllä tunnistaa samoin kuin Tomin äänen. Naisista Marita Taavitsainen ja Eija Kantola.

      • Humpatar

        Saija Tuupanen on varmasti jäänyt pysyvästi tähtitaivaalle tuikkimaan ja minulle se sopii. Ihana Saija!
        Tommi Soidinmäki on kanssa hyvä!


    • jowell1828

      Parhaimmat kuninkaalliset ovat Arja Koriseva, Eija Kantola, Tommi Soidinmäki ja Tomi Markkola! Sympaattisia, aina yleisön hyvin huomioivia, yleisön suosikkeja.

    • katkarapula

      Kyllähän jos mietitään niin menestyneimmät kuninkaalliset kautta aikain ovat olleet Tomi Markkola, Arja Koriseva, Marita Taavitsainen, Eija Kantola, Jari Sillanpää ja Mika Pohjonen! he kaikki ovat ansainneet paikkansa iskelmätähtien (Mika tosin klassisella puolella) kärjen tuntumassa! 2000- luvulla menestyneimmät kuninkaalliset ovat ihan selkeästi olleet Tommi Soidinmäki, Johanna Pakonen ja Saija Tuupanen! He ovat kanssa pystyneet säilyttämään asemanssa myös kuninkaallisvuoden jälkeen! Levymyynnillisesti menestyneimmät kuninkaalliset ovat olleet Jari Sillanpää, Arja koriseva, Eija Kantola, Marita Taavitsainen, Tommi Soidinmäki ja Tomi Markkola!

      • kesäheinä :)))))

        tuo sun kirjoitus on kyllä aivan totta! kyllä nuo edellä mainítut ovat niita kirkkaimpia tähtiä!!! itse henkilökohtaisesti pidän eija kantolasta, jari sillanpäästä, marko lämsästä, tommi soidinmäestä ja arja korisevasta, mielestäni he ovat parhaimpia.


      • kuninkaallisia kuullen

        AInakin näitä mä kuuntelen ja heidän keikoillaan käyn aina!


    • Tangoilijatar

      NAISET:

      1. ARJA KORISEVA
      2. EIJA KANTOLA
      3. KAIJA POHJOLA
      4. JOHANNA PAKONEN
      5. JOHANNA DEBRECZENI
      6. SAIJA TUUPANEN

      MIEHET:

      1. JARI SILLANPÄÄ
      2. TOMMI SOIDINMÄKI
      3. TOMI MARKKOLA
      4. JOUNI KERONEN
      5. SASKA HELMIKALLIO
      6. ANTTI RAISKI

      • Anonyymi

        Kylä Saskan tähti loistaa ylimpänä , tumman komia ja ihastuttava iäni


    • ---joku vaa---

      -kantola-
      -markkola-
      -soidinmäki-
      -koriseva-

      siinä mun mielestä parhaat!

      • Mun mielestäin

        Lisäisin Saija Tuupasen ton Arja Korisevan paikalle...käyk´s? Sit menis mun mielen mukkaa???!!!! Erikoisesti Tommi ja sit tuo Ihana Saij ovat mun mieleen!


    • Yaer

      Mun mielestä vaa tangokuninkaallisia valitaan liian paljon, en edes muista kaikkia! muhun ovat tehneet vaikutuksen Tomi Markkola, Saija Varjus ja Tommi Soidinmäki

    • minusta

      Tomi Markkola, Saska Helmikallio, Eija Kantola ja Marita Taavitsainen. Miehet ovat komeita ja heillä on upea persoonallinen ääni ollut jo alusta alkaen samoin Eijalla ja Maritalla.

    • varmasti kruununsa

      ansainneet :)! Suosikit ovat tietty miehistä Markkola ja Soidinmäki, koska ne on sellaisia naapurinpoikia, pilkettä silmäkulmassa. Naisista ehkä Arja Koriseva on paras!

      • Dark-women

        Tiedä sitä jäämistä tuikkimaan taivaalle, mutta minun mielestäni paras kuningatar on Arja Sipola, sekä kuningaista Tomi Markkola:)


      • JA miksi??
        Dark-women kirjoitti:

        Tiedä sitä jäämistä tuikkimaan taivaalle, mutta minun mielestäni paras kuningatar on Arja Sipola, sekä kuningaista Tomi Markkola:)

        Arja Sipola...???


    • MIEHET OVAT

      TOMI MARKKOLA JA TOMMI SOIDINMÄKI

      • Vissiinki

        Ilkka on paras laulaja tangomarkkinoissa!


      • ---------_______----
        Vissiinki kirjoitti:

        Ilkka on paras laulaja tangomarkkinoissa!

        Itse asiassa Ilkka Vainio on kaikista paras kaikissa kisoissa jotka liittyy Tangomarkkinoihin. Esimerkiksi myös tangon sävellyskilpailussa. Ainakin sen kaveri(t) ovat aina hienosti pärjänneet siinä.


    • leskinen -78

      Parhaimmat kuninkaalliset ovat Arja Koriseva, Kaija Pohjola, Eija kantola, jari Sillanpää, Tommi Soidinmäki ja Tomi Markkola!

      • Anonyymi

        Ja Sauli Lehtonen veisas nuotin vierestä


    • MIE VUOAN

      1. EIJA KANTOLA
      2. ANTTI RAISKI
      3. TOMMI SOIDINMÄKI
      4. JENNA BÅGEBERG
      5. TOMI MARKKOLA

    • ainakin mulla...

      Naisista kuningattarien kuningatar Arja Koriseva ja hyvä kakkonen Eija Kantola! miehistä ykkönen Jari Sillanpää ja hyvät kakkoset Tommi Soidinmäki ja Tomi Markkola!

    • tiktak tiktak

      saija tuupanen ja tommi soidinmäki ovat parhaat!

      • Ikuinen fanittajatar

        Tähän ei ole mitään lisättävää!


      • skeittinero
        Ikuinen fanittajatar kirjoitti:

        Tähän ei ole mitään lisättävää!

        MIKKO MÄKELÄINEN on kyllä todella hyvä, vaikka ei olekaan mikään tangokuninkaallinen. Mutta Marita Taavitsainen on niin teennäinen, ylipirteä ilmestys, että voi etän etän että! EN ole ikuna hänest tykänny!
        No Tarja Lunnas on oikein hyvä ja Saija Tuupanen, jonka keikoilla olen päässyt käymään ovat hyviä. Tuo Saija T. on kyllä todistetusti niiiiiin mukava ja niiin ystävällinen nuori nainen, että ihastuin ihan eka kerralla, kun hänet livenä tapasin. Onhan niitä muitakin hyviä, kuten Taipaleen Reijo jne., mutta jaksapa niitä kaikkia tässää...huoooaaah! Saija Tuupanen....ihana...laulajatar!


    • tähdet.

      Arja Koriseva, Jari Sillanpää, Tomi Markkola, Tarja Lunnas(vaikkei kruunua saanutkaan), Marita Taavitsainen. Silti yksi kirkkaasti ylitse muiden rannalle jätetty Mikko Mäkeläinen. Ei tähän perusteluja kaivata, sattuvat vain minusta olemaan parhaita.

    • limenlinos

      Mun mielestäni parhaimmat kuninkaalliset ovat Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki ja Jari Sillanpää ja naisista Arja Koriseva ja Eija Kantola !

      • tuo lista on

        myös mun mieletäni siinä, joukkoon lisäisin vielä tuupasen saijan!


      • Tanssin pyörteissä
        tuo lista on kirjoitti:

        myös mun mieletäni siinä, joukkoon lisäisin vielä tuupasen saijan!

        Itse asiassa parhaimmat ovat mielestäni Tommi Soidinmäki, Saska Helmikallio ja Tomi Markkola, naisista Arja Koriseva ja Marita Taavitsainen. Kaikilla säteilyä ja lavakarismaa ja osaavat ottaa yleisön mukaansa eikä jätä kylmäksi missään tulkinnoissa.


    • Älyhoiäläjätä

      naisista parhaimmat ovat ehdottomasti Saija Varjus ja Eija Kantola. Miehistä puolestaan Tomi Markkola ja Tommi Soidinmäki!

    • evestiina

      Saija Varjus, Tommi Soidinmäki, Eija Kantola, Jari Sillanpää, Johanna Pakonen, Tommi Markkola ja liian aikaisin nukkunut Sauli Lehtonen!

    • -ksjjhd-

      Tämän vuoden markkinoiden perusteella Jari Sillanpää, Eija Kantola ja Tommi Soidinmäki vetivät todella upeet keikat!

    • Icecube-77

      Kyllä parhaat mitä noilta kekkereiltä on valittu on Eija Kantola, Jari Sillanpää, Sauli Lehtonen, Tommi Soidinmäki, Tomi Markola ja Arja Koriseva!! Tällä Amadeuksella on kyllä mahdollisuuksia samaan sarjaan, mutta pojan pitää vielä kasvaa ja ottaa laulutunteja!

      • lapinpoika1

        hyvät ihimiset unohtako Sebastian Ahlgreeniä, joka on yksi parhaista tangokuninkaallisista! Muuten kyllä näyttää monella olevan suosikit kohdallaan :)


    • mandoliina

      Saija Tuupanen ja Tommi Soidinmäki, vanhemmista Saija Varjus, Eija Kantola ja Jari Sillanpää!

      • - Tommi Soidinmäki

        - Tomi Markkola

        - Matti Korkiala

        - Sauli Lehtonen

        - Eija Kantola

        - Arja Koriseva


      • Just me
        Justiinax kirjoitti:

        - Tommi Soidinmäki

        - Tomi Markkola

        - Matti Korkiala

        - Sauli Lehtonen

        - Eija Kantola

        - Arja Koriseva

        Täytyy todeta, että olen prikulleen samaa mieltä Justiinaxin kanssa.


      • Anonyymi

        Mahtavat perustelut, tarvitaanko enää äänestyksiä . Suomalaiset ossoo kirjottoo


    • Tansseissä käyvä

      Jos katsotaan ohjelmistoa ja tanssittavuutta niin Eija Kantola, Saija Tuupanen, Tomi Markkola ja Tommi Soidinmäki! Heidän keikoillaan käyn jos Itä- Suomeen tulevat.

    • valovoimaisimmat

      Kaikkein valovoimaisimmat tangokuninkaalliset ovat olleet Arja Koriseva ja Jari Sillanpää.
      Heillä on tarvittavaa lavakarismaa ja he osaavat hyvin pienen flirtin yleisön kanssa.

      Myös monet muut kuninkaat ja kuningattaret ovat edelleen voimissaan, mutta nämä kaksi ovat ylitse muiden.

    • Tomusokeri::::

      1. Sauli Lehtonen
      2. Eija Kantola
      3. Tommi Soidinmäki
      4. Saija Tuupanen
      5. Arja Koriseva
      6. Jari Sillanpää

    • fanittajat jklsu

      arja
      jari
      johanna p.
      tommi s.
      saija v.

      on parhaat

      • terhi_84

        KUNINKAAT:
        Tommi Soidinmäki
        Tomi Markkola
        Saska Helmikallio
        Mikko Kilkkinen
        Sauli Lehtonen
        Antti Raiski

        KUNINGATTARET:
        Marita Taavitsainen
        Johanna Pakonen
        Arja Koriseva
        Saija Varjus

        tos on mun suosikit


    • poika ja kahvikuppi

      Kaija Pohjola. Merja Raskia kaipaan, mutta ei lady juuri keikkaile enää. Merja jos luet tämän niin sua odotan keikoille tänne pk-seudulle ! :)

      Jarista olen saanut yliannostuksen, ja vielä enemmän Korisevasta kikatteluineen.

    • Annu.

      Arja Koriseva, Jari Sillanpää, Tomi Markkola, Marita Taavitsainen.
      Ja kysymyshän kuului että ketkä ovat jääneet tähtitaivaalle loistamaan ja menestymään, eikä että ketkä ovat kenenkin mielestä parhaat. Eräät täällä ovat ymmärtäneet kysymyksen väärin. Sitä tuskin kukaan voi kiistää etteikö nuo edelliset olisi loistaneet kuninkuusvuotensa jälkeen menestyksessä.

    • tanssitaan tankoa Pö

      Näitä tangokuninkaallisia jos laittai järjästykseen sen mukaan mitä ne kaikkailee ja vetää porukkaa tansseihin niin silloin pitää lisätä Teuvo Oinas . Kari Piiroinen ja Risto Nevala ja he ovat TOSI hyviä laulajia ja sitten Arja Koriseva hänen menestyksensä perustuu suurelta osin luonteeseen kuten Marita Taavitsaisenkin laulajina he ovat keskikastia , on siis paljon hyviä tangokuninkaallisia jotka ovat jäänet unholaan kun eivät pidää ääntä itsestään ja sitten näitä "tusinalaulajia" on esillä jatkuvaan ei niinkää laulullisista syistä ja vielä sitten lisäys Saija Varjus on hyvä siinä on sattunut hyvä lauluääni kauniille naiselle.

      • Annu.

        No kyllä Arjalla ja Maritalla on erittäin persoonalliset äänetkin, erottuvat kyllä muista. Kun taas Oinas, Piiroinen ja Nevala laulavat niin heitä ei edes erota jollei kerrota kuka laulaa.
        Ja ääni on Arjalla upea ja Maritallakin persoonallisella tavalla sävykäs. Sama juttu Tomi Markkolalla ja Jari Sillanpäällä, heistä ei voi erehtyä kun kuulee äänen.


    • tangoilija -77

      mun suosikit ovat sauli lehtonen, tommi soidinmäki ja tomi markkola. naisista puolestaan saija tuupanen, marita taavitsainen ja kaija lustila ovat jees!

    • juuliska;)

      Johanna Pakonen
      Jari Sillanpää
      Arja Koriseva
      Tommi Soidinmäki
      Jenna Bågeberg
      Saska Helmikallio

      • minä meiltä

        Parhaat kuninkaalliset:
        Sauli Lehtonen
        Topi Sorsakoski
        Tommi Soidinmäki
        Kaija Pohjola
        Eija Kantola
        Arja Koriseva


      • TÄSÄNÄIN
        minä meiltä kirjoitti:

        Parhaat kuninkaalliset:
        Sauli Lehtonen
        Topi Sorsakoski
        Tommi Soidinmäki
        Kaija Pohjola
        Eija Kantola
        Arja Koriseva

        NAISET:

        - SAIJA VARJUS
        - ARJA KORISEVA
        - SAIJA TUUPANEN
        - EIJA KANTOLA

        MIEHET:

        - SAULI LEHTONEN
        - TOMI MARKKOLA
        - TOMMI SOIDINMÄKI
        - JARI SILLANPÄÄ


    • helletelle

      tiedätkö kuka laulaa sanat alkaa näin "kun olin nuori niin uskoin toisten totuuksiin

    • Arja Koriseva
      Eija Kantola
      Marita Taavitsainen
      Saija Varjus
      Johanna Pakonen
      Ehkä Saija Tuupanen
      Heidi Kyrö (oli 15-vuotiaana mukana Tangomarkkinoilla ja pääsi finaaliin, jossa sijoittui naiskilpailijoista muistaakseni toiseksi)
      Jari Sillanpää (tosin huumekohujen ja muiden myötä menettänyt ehkä vähän suosiotaan)
      Tommi Soidinmäki
      Kyösti Mäkimattila (Varjokuva-orkesterin laulaja ja vuoden 2013 tangokuningas)
      Sauli Lehtonen (vielä kuolemansa jälkeenkin häntä muistellaan, hänellä oli hyvä ääni)
      Rainer Friman
      Ehkä Amadeus Lundberg

    • ja ehkä Erika Vikman, tosin tangokuningattareksi valintansa jälkeen tullut enemmän muista asioista tunnetuksi kuin laulamisestaan (mm. Dannyn seurustelukumppanina).

    • Anonyymi

      Hanna talikainen. Kari Hirvonen. Niina päivänurmi

      • Niina Päivänurmesta ei ole kuulunut oikein mitään sen jälkeen, kun joskus ysärin lopulla (muitaakseni oli ysärin lopulla, kun voitti tangokuningattaren tittelin) kruunattiin tangokuningattareksi. Missä hän vaeltaa?


    • Anonyymi

      Jaska Mäkynen, Kari Hirvonen, Kaija Pohjola.
      Myös Merja Raski on aivan ihana, vaikkei enää keikkailekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe