voimakas mahakipu seksin jälkeen

Help...

Osaisiko kukaan sanoa, mistä voisi johtua yhdynnän jälkeinen mahakipu? Kipu on tosi voimakas (joudun ottamaan särkylääkkeen ja makaamaan kippurassa) ja tulee yleensä muutaman minuutin päästä yhdynnän lopettamisesta. Kipu tuntuu samalta kuin kuukautiskivut. Olen miettinyt, että syy voisi ehkä olla se, että seksi on liian rajua tai penis menee liian syvälle... En keksi muutakaan. Mutta outoa on vaan se, että nämä kivut ovat tulleet ihan yhtäkkiä. Aiemmin ei ollut mitään, vaikka oli sama kumppani ja seksi oli samanlaista. Edellisellä kumppanilla oli huomattavasti kookkaampi ja näitä kipuja ei ollut kuin tosi harvoin (muutaman kerran vuodessa). Gynegologilla olen käynyt viimeksi n. puoli vuotta sitten, samoin sukupuolitautitesteissä.

Pitäisiköhän olla huolissaan?

3

11270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätön

Mulla just samanlaisia oireita ollut, joskus yhdynnän jälkeen tullu niin kovat kivut ettei sängystä ole päässy ylös ja itku meinannut tulla.. Mutta se on sitten kestänyt pari tuntia, ja yhtäkkiä sitten helpottanut.. Oon miettiny josko se johtuis jollain tavalla siitä että alamaha kramppaa seksin aikana? Ja jotkut pelotellut sillä endometrioosillakin, mutta en usko että se siitäkään johtuu, kun muita oireita ei ole..

• MinunTähteni

Minulla kramppailee vasemman munasarjan ympäristö. Ehkä hieman polttelevaa jomotusta lähinnä ja tuntuu selänkin puolella. Kohtu ja munasarjat ultrattiin puolitoista vuotta sitte, eikä näkynyt endometrioosia. Papa ollut puhdas. Sukupuolitauteja ei ole.
      Joskus saan samanlaisia kipikohtauksia vessareissun jälkeen. Kipu alkaa, kestää jokusen minuutin ja loppuu itsekseen. Ovulaation aikoihin kipua tulee jo liikkumisesta. Toiveissani on lapsi joten en syö ibiprofeiinia ja pyrin muutenkin olemaan erossa särkylääkkeistä. Tästä syystä käytän kuumavesipulloa kipuun. Lämpö helpottaa jomotusta ja menee nopeammin ohi ja on helpompi kestää.
      Olen todennut, että kivut ovat osa elämääni enkä voi asialle mitään. Silti, aina välillä, kuten nyt, huolestun ja minun on tultava selailemaan kohtalotovereiden kokemuksia.
      Voimia siskot, ei tää naiseus ole aina helppoa.

• Anonyymi

Sama mua sattuu vieläki harrastin seksii joku 5pv sitten kivut on ofc vähentyny mut vieläkin sattuu alavatsaan inhottavasti. En viitti enää ottaa särkylääkettä kosk oon ottanu joka päivä seksistä lähtien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe