Ollaan suunniteltu SB:lle lähtöä. Onko kokemuksia, kumpaanko hotelliin kannattais mennä joko Opal tai Diamand? Kertokaa kokemuksia. Lähössä isä, äiti ja 9-vuotias poika.
Sunny Beach, kumpi hotelli?
13
1622
Vastaukset
- pojan vuoksi
ei kumpaakaan. SB ei todellakaan ole lasten lomapaikka!
- JOSAIL
SE RIIPPUU MITEN KÄYTTÄYTYY
OLLAAN KAKS KERTAA KÄYTY LAPSEN KANS SIELLÄ
EI MOITTIMISTA
EI TARTTE HILLUA YÖLLÄ
HOTELLI CORONASSA ASUIMME
EI VOI MOITTIA HOTELLIA EIKÄ MUUTAKAAN
SUOSITTELEN JOS LAPSET TYKKÄÄ UIDA
JA MELSKATA VEDESSÄ - JOOONNNIII
JOSAIL kirjoitti:
SE RIIPPUU MITEN KÄYTTÄYTYY
OLLAAN KAKS KERTAA KÄYTY LAPSEN KANS SIELLÄ
EI MOITTIMISTA
EI TARTTE HILLUA YÖLLÄ
HOTELLI CORONASSA ASUIMME
EI VOI MOITTIA HOTELLIA EIKÄ MUUTAKAAN
SUOSITTELEN JOS LAPSET TYKKÄÄ UIDA
JA MELSKATA VEDESSÄSUOSITTELEN MENKÄÄ JA OLKAA LASTEN EHDOILLA
- käynyt
Sijainnillahan ei ole suurtakaan eroa mutta mielestäni Opal on huomattavasti rauhallisempi ja lapsiperheelle sopivampi vaihtoehto,Diamond aikalailla nuorison suosiossa..
- Aurinkoa
Onko Opalin huoneet tilavat? Millainen se varavuode systeemi on? Onko ihan hyvä nukkua? Eikö siellä olekkin jääkaappi entä millainen kylpyhuone on? Vielä kysyisin uima-altaan auringonottopaikoista, oliko hirveesti tungosta?
- viime kesänä
Aurinkoa kirjoitti:
Onko Opalin huoneet tilavat? Millainen se varavuode systeemi on? Onko ihan hyvä nukkua? Eikö siellä olekkin jääkaappi entä millainen kylpyhuone on? Vielä kysyisin uima-altaan auringonottopaikoista, oliko hirveesti tungosta?
Meillä on 2hengen huone että noista varavuoteista en osaa sanoa, ihan normaalin hotellihuoneen kokoinen huone, ei mikään älyttömän iso. Kylppäri ja hotelli yleensäkin oli siisti. Jääkaappi löytyy huoneesta. Miinuksena uima-altaiden ruuhkaisuus,ainakin viime vuonna oli toisinaan hankala löytää vapaita paikkoja.
- mmono
viime kesänä kirjoitti:
Meillä on 2hengen huone että noista varavuoteista en osaa sanoa, ihan normaalin hotellihuoneen kokoinen huone, ei mikään älyttömän iso. Kylppäri ja hotelli yleensäkin oli siisti. Jääkaappi löytyy huoneesta. Miinuksena uima-altaiden ruuhkaisuus,ainakin viime vuonna oli toisinaan hankala löytää vapaita paikkoja.
Tietenkin Opal!!!!!!!!!!
- eikä SB:lle
Sunny Beach on tarkoitettu vodkaturisteille eikä millään lapsille. Jättäkää lapset kotiin ja menkää ryyppäämään tai menkää kreikkaan lasten kanssa hieman kalliimmalle matkalle, mutta juokaa sen verran vähemmän.
- krixis
Kreikassa juodaan yhtä paljon tai enemmän .
- 11+20
krixis kirjoitti:
Kreikassa juodaan yhtä paljon tai enemmän .
jopa suomalaiset ovat melko sivistyneesti kreikassa, toista se bulgariassa jonne mennään ainoastaan juopottelemaan ;(
- viestissä
11+20 kirjoitti:
jopa suomalaiset ovat melko sivistyneesti kreikassa, toista se bulgariassa jonne mennään ainoastaan juopottelemaan ;(
"jopa suomalaiset ovat melko sivistyneesti kreikassa, toista se bulgariassa jonne mennään ainoastaan juopottelemaan ;( "
Noin lausuu vakaumuksen rintaäänellä nimimerkki, joka ei tiedä mistään mitään. Vai vodkaturisteja! - olla noin
viestissä kirjoitti:
"jopa suomalaiset ovat melko sivistyneesti kreikassa, toista se bulgariassa jonne mennään ainoastaan juopottelemaan ;( "
Noin lausuu vakaumuksen rintaäänellä nimimerkki, joka ei tiedä mistään mitään. Vai vodkaturisteja!kirotun teennäinen kyllä siellä sunny beachilla havaitsee oikein hyvin minkä takia suurin osa porukasta sinne on tuullut kännissä kuin ellun kanat.
- sipetala
olla noin kirjoitti:
kirotun teennäinen kyllä siellä sunny beachilla havaitsee oikein hyvin minkä takia suurin osa porukasta sinne on tuullut kännissä kuin ellun kanat.
No varmaaankin suurin osa on tullut sinne saadakseen halvat kännit, mutta on myös niitä, jotka osaavat nauttia edullisesti "etelän" lämmöstä perheen parissa ja löytävät sieltä paljon mahtavaa elämystä ja toimintaa (muualta kun diskoista ja kännipaikoista). Kokemusta on!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549