sunnuntaina

päästään katsomaan tv.stä tapsan lauluja pitkä kuuma kesä ohjelmassa. onneksi näkee edes tv,ssä kun ei osu kohdalle tapsan kesäkeikat. juhannuspäivänä ois merikievarissa mutta oma juhannuksen viettoni siirtyy muualle.harmi mutta onhan juhannus kuitenkin perheen juhla.
olispa syksyllä jokin konserttikiertue ,joulukonsertti tai kirkkokonsertti jossain täälläpäin. toivoa sopii kaikkea.
mukavaa kesää kaikille lukijoille

12

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

      Loistava juttu kyllä , että Tapani esiintyy ensi sunnuntain MTV3:n " Pitkä kuuma kesä" ohjelmassa :-D
      Menen Tapanin keikalle Esakalliolle perjantaina, joten kirjoittelen keikalta kuulumisia .

    • Harmi kun sä et pääse Tapsaa livenä kattoon, mut tuo kyllä varmaan vähän auttaa ikävään , että Tapsa on televisiossa laulamassa sunnuntaina :) Muistakaa katsella ja tallentaa kans !
      Mulla on hyvä tsäkä, kun Tapsa esiintyy tässä suht lähiseuduilla niin ,että pääsen neljälle Tapsan keikalle tänä kesänä :D
      Mä toivoisin kans että Tapsalla olis joku kirkkokonsertti kiertue. Olis upeeta päästä kuulemaan vähän erityylisiä lauluja. Onhan Tapsalla muutama kirkkokonsertti nyt kesälläkin, mut ne on kaikki niin kaukana .
      Joulukonserttikiertue olis kans enemmän kuin toivottava.

      Aurinkoista kesää sulle Melina ja muillekkin.

    • ZaiZai

      En ole vielä Tapsan keikalla tänä vuonna ollut, mutta Uittamolle olisi tarkoitus mennä. Ihan mageeta nähdä ja kuulla Tapsaa "Pitkässä kuumassa kesässä". Saisi enemmänkin esiintyä ja laulaa telkkarissakin.

      Iloista kesää vaan kaikille!

      • Ponteva.

        Onko joku menossa tuonne Särkänniemeen paikanpäälle sunnuntaina? Ohjelmahan on suora lähetys.


      • ei fani

        Ei tota määkimistä ja jodlaamista enempää jaksa kuunnella.


    • Gilla*

      Tapani laulaa ainakin R.a.K.A.S:n tuossa ohjelmassa. Toivottavasti toinen biisi olisi uudelta levyltä. Mieluiten joku näistä : En ole se mies, Yössä toukokuun, Rakkautemme kuolema tai Valheet.

    • keikathan ovat

      semmonen jännitysnäytelmä!

      • hahhah olilko muuta sanottavaaa


      • Lorujaje

        Siinäpä oli taas teikäläiseltä oikein älynväläys. Tapanin keikat eivät ole mitään jännitysnäytelmiä, vaan nautinnollisia ja hienoja elämyksiä.


    • järkytys

      Kertokaa vaan missä se esiintyy niin tiedän pysytellä kaukana siitä paikasta. Tuo R.A.K.A.S. on erityisen J.Ä.R.K.Y.T.T.Ä.V.Ä.

    • ***************

      Tänään se tulee !!! :D Täytyy olla TV:n ääressä tuolloin tarkkana, kuin porkkana !

      • tosi..

        suurella mielenkiinnolla minäkin odottelen :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      154
      702
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      36
      699
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      640
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe