päästään katsomaan tv.stä tapsan lauluja pitkä kuuma kesä ohjelmassa. onneksi näkee edes tv,ssä kun ei osu kohdalle tapsan kesäkeikat. juhannuspäivänä ois merikievarissa mutta oma juhannuksen viettoni siirtyy muualle.harmi mutta onhan juhannus kuitenkin perheen juhla.
olispa syksyllä jokin konserttikiertue ,joulukonsertti tai kirkkokonsertti jossain täälläpäin. toivoa sopii kaikkea.
mukavaa kesää kaikille lukijoille
sunnuntaina
12
389
Vastaukset
- joku vaan
Loistava juttu kyllä , että Tapani esiintyy ensi sunnuntain MTV3:n " Pitkä kuuma kesä" ohjelmassa :-D
Menen Tapanin keikalle Esakalliolle perjantaina, joten kirjoittelen keikalta kuulumisia . Harmi kun sä et pääse Tapsaa livenä kattoon, mut tuo kyllä varmaan vähän auttaa ikävään , että Tapsa on televisiossa laulamassa sunnuntaina :) Muistakaa katsella ja tallentaa kans !
Mulla on hyvä tsäkä, kun Tapsa esiintyy tässä suht lähiseuduilla niin ,että pääsen neljälle Tapsan keikalle tänä kesänä :D
Mä toivoisin kans että Tapsalla olis joku kirkkokonsertti kiertue. Olis upeeta päästä kuulemaan vähän erityylisiä lauluja. Onhan Tapsalla muutama kirkkokonsertti nyt kesälläkin, mut ne on kaikki niin kaukana .
Joulukonserttikiertue olis kans enemmän kuin toivottava.
Aurinkoista kesää sulle Melina ja muillekkin.- ZaiZai
En ole vielä Tapsan keikalla tänä vuonna ollut, mutta Uittamolle olisi tarkoitus mennä. Ihan mageeta nähdä ja kuulla Tapsaa "Pitkässä kuumassa kesässä". Saisi enemmänkin esiintyä ja laulaa telkkarissakin.
Iloista kesää vaan kaikille!- Ponteva.
Onko joku menossa tuonne Särkänniemeen paikanpäälle sunnuntaina? Ohjelmahan on suora lähetys.
- ei fani
Ei tota määkimistä ja jodlaamista enempää jaksa kuunnella.
- Gilla*
Tapani laulaa ainakin R.a.K.A.S:n tuossa ohjelmassa. Toivottavasti toinen biisi olisi uudelta levyltä. Mieluiten joku näistä : En ole se mies, Yössä toukokuun, Rakkautemme kuolema tai Valheet.
- keikathan ovat
semmonen jännitysnäytelmä!
- Lorujaje
Siinäpä oli taas teikäläiseltä oikein älynväläys. Tapanin keikat eivät ole mitään jännitysnäytelmiä, vaan nautinnollisia ja hienoja elämyksiä.
- järkytys
Kertokaa vaan missä se esiintyy niin tiedän pysytellä kaukana siitä paikasta. Tuo R.A.K.A.S. on erityisen J.Ä.R.K.Y.T.T.Ä.V.Ä.
Tänään se tulee !!! :D Täytyy olla TV:n ääressä tuolloin tarkkana, kuin porkkana !
- tosi..
suurella mielenkiinnolla minäkin odottelen :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214558Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103244Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403117IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462499Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas821230Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571103- 791089
- 561072
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3911065Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200956