Jarin uusi levy

Jarin fani

Kun kyseessä on elokuvat, niin mitä kappaleita toivoisitte levylle? Ja te, joita ei kiinnosta niin älkää vaivautuko vastaamaan.

Levylle on tulossa Disney kappaleista potpuri, itse toivon kuulevani Unelmiin mä jään (Part of Your World), Elokuvasta Pieni Merenneito.

3

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulla

kappaleen Jotain jää elokuvasta kaksipäisen kotkan varjossa. Kappaletta tuskin kuullaan Jarin levyllä, koska se on niin vasta levytetty Nina Tapion ja Mikko Leppilammen duettona. Olisi hienoa kuulla se Jarin laulamana.

• ......

Se onkin YouTubessa, ja on muutes aivan ihana. Sieltä oon sitä kuunnellut. Ja tosiaan, olis mukavaa kuulla se Jarin laulamana.

• kappaleeseen
        ...... kirjoitti:

Se onkin YouTubessa, ja on muutes aivan ihana. Sieltä oon sitä kuunnellut. Ja tosiaan, olis mukavaa kuulla se Jarin laulamana.

ihan sattumalta, elokuvaa en ole katsonut vielä. Ostin jostain alekorista elokuvan sen musiikkivideon takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      226
      6609
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      111
      5003
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      153
      4769
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      57
      3247
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      104
      2873
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      65
      2319
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      136
      1837
    8. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      69
      1834
    9. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1714
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      58