en oo ikinä ollut missään festareilla joten nyt tyhmiä kysymyksiä, onko himoksen festariranneke sama kuin se festaripassi johon tuolla sivuilla viitataan kun puhutaan esim telttapaikoille pääsystä? pääseekö alueelle ja alueelta pois useemman kerran päivässä?
himoksen festariranneke ymstms
3
330
Vastaukset
- Himoksessa jo 8 kerta
Festarilippu vaihdetaan portilla rannekkeeseen jolla saa kulkea alueella/alueelta pois ihan niin paljon kuin lystää. :)
Telttapaikoille on taas oma lipuska jonka saa kun maksaa telttapaikasta.
Itsekkin kovasti juhannusta odotellen, tälläkertaa meillä on luksus mökki aivan alueen vieressä. =b- ei ole
paljonko siitä telttapaikasta sitten pitää maksaa että saa sen lipuskan jolla sinne pääsee? kun tuolla sivuilla luki vaan että telttamaksua ei peritä erikseen, festaripassilla voit pystyttää telttasi teltta-alueelle. eli siis se periaatteessa kuitenkin maksaa? ja kuinka paljon siis lipuska maksaa,ja onko se sitten se festaripassi?
- ei ole
ei ole kirjoitti:
paljonko siitä telttapaikasta sitten pitää maksaa että saa sen lipuskan jolla sinne pääsee? kun tuolla sivuilla luki vaan että telttamaksua ei peritä erikseen, festaripassilla voit pystyttää telttasi teltta-alueelle. eli siis se periaatteessa kuitenkin maksaa? ja kuinka paljon siis lipuska maksaa,ja onko se sitten se festaripassi?
pääseekö sillä lipuskalla sitten teltassa käymään useamman kerran päivässä? tai näin nyt ymmärsin tosta mutta täytyy varmistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221