en oo ikinä ollut missään festareilla joten nyt tyhmiä kysymyksiä, onko himoksen festariranneke sama kuin se festaripassi johon tuolla sivuilla viitataan kun puhutaan esim telttapaikoille pääsystä? pääseekö alueelle ja alueelta pois useemman kerran päivässä?
himoksen festariranneke ymstms
3
359
Vastaukset
- Himoksessa jo 8 kerta
Festarilippu vaihdetaan portilla rannekkeeseen jolla saa kulkea alueella/alueelta pois ihan niin paljon kuin lystää. :)
Telttapaikoille on taas oma lipuska jonka saa kun maksaa telttapaikasta.
Itsekkin kovasti juhannusta odotellen, tälläkertaa meillä on luksus mökki aivan alueen vieressä. =b- ei ole
paljonko siitä telttapaikasta sitten pitää maksaa että saa sen lipuskan jolla sinne pääsee? kun tuolla sivuilla luki vaan että telttamaksua ei peritä erikseen, festaripassilla voit pystyttää telttasi teltta-alueelle. eli siis se periaatteessa kuitenkin maksaa? ja kuinka paljon siis lipuska maksaa,ja onko se sitten se festaripassi?
- ei ole
ei ole kirjoitti:
paljonko siitä telttapaikasta sitten pitää maksaa että saa sen lipuskan jolla sinne pääsee? kun tuolla sivuilla luki vaan että telttamaksua ei peritä erikseen, festaripassilla voit pystyttää telttasi teltta-alueelle. eli siis se periaatteessa kuitenkin maksaa? ja kuinka paljon siis lipuska maksaa,ja onko se sitten se festaripassi?
pääseekö sillä lipuskalla sitten teltassa käymään useamman kerran päivässä? tai näin nyt ymmärsin tosta mutta täytyy varmistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693048
- 922845
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220