Fordille JÄLLEEN vertailuvoitto!

Fiesta vuorossa...

Nyt oli Fiestan vuoro pitää kiinni perinteistä ja ottaa vertailuvoitto. Tällä kertaa Tekniikan Maailmassa.

Ajettavuutta ja kuskin tiloja kehuttiin. Fiesta todettiin luokkansa ainoaksi, jolla kelpaa ajella myös maantiellä. Ajajan auto siis. Ja edullinen käyttää verrattuna muihin.

11

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ford

      Missä numerossa,? itselläni on vanhempi auto, joka on yli kolmekertaa kalliimpi uutena. Ja toinen on 2009 ostettu uusi fiesta, arvaatkos millä mieluimin minä ajan, Vastaus on lyhyt eli fiestalla, Päivän jatkoa sinulle.

    • mallista toiseen

      En omista Fordia, mutta kahdesti sellaisella ajaneella ( focus ja mondeo ) olen kiinnittänyt huomiota Fordien poikkeuksellisen miellyttävään ajettavuuteen. Onko Fordin tehtaalla jokin "erikoisosasto", jonka tietotaito on selkeästi parempi kuin kilpailijoilla vai millä ihmeellä ne pystyvät vuodesta toiseen rakentamaan ajo-ominaisuuksilltaan näin hyviä autoja. Uudesta Fiestasta en voi sanoa muuta, kuin että on todella onnistuneen näköinen paketti, niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Jos pienempää autoa olisin hakemassa niiin uusi Fiesta olisi erittäin varteenotettava auto. Se, että auto on lisäksi eurooppalainen, ( EU- Saksalainen) ei ole rasite.

      • Fordilla...

        Alustageometria ja puslat on viritetty viimeisen päälle. Jokainen ratin liike välittyy pyöriin (ja päin vastoin). Onhan Fordeissa pintakova jousitus ja melua, mutta kyllä Fordia kelpaa runtata motarin liittymäänkin ihan pirun paljon kovempaa kuin esim. Cirtoenia mutkatiellä on ihan "pakko" räpätä. :)


    • Varustelu, kaupunkiajo,

      Korjataan, että Mazda2 sai samat pisteet ja on paremmin varusteltu (ESP, aut. ilm. ajotietokone) sekä parempi takuu. Kaupunkiajosta paremmat pisteet.

      Kokonaisuutena Mazda2 siten parempi.

      • Honda cr-v

        Maantie ford 9 mazda 8 eli tästähän oli kyse aloittallakin, Huom: varustukset ei ole ajo-ominaisuus. kannatta pysyä sillä saralla josta on aihe aloitettu, eli ford erinomainen pieni mutta ajo-ominaiisuudet pesee monen suuren kalliin auton. vielä jos suomalainen autolehti on valinnut vuoden 2009 autoksi, jossa oli vw honda jagge ym parhaita autoja, voitto tuli jotain 26 fiesta ja reilusti alle 18 seuraava opel euroopan ykkönen, eli jotain sinne päin.


      • Tilastojen valossa
        Honda cr-v kirjoitti:

        Maantie ford 9 mazda 8 eli tästähän oli kyse aloittallakin, Huom: varustukset ei ole ajo-ominaisuus. kannatta pysyä sillä saralla josta on aihe aloitettu, eli ford erinomainen pieni mutta ajo-ominaiisuudet pesee monen suuren kalliin auton. vielä jos suomalainen autolehti on valinnut vuoden 2009 autoksi, jossa oli vw honda jagge ym parhaita autoja, voitto tuli jotain 26 fiesta ja reilusti alle 18 seuraava opel euroopan ykkönen, eli jotain sinne päin.

        Viime tilastojen mukaan Fiesta on otettu hyvin markkinoilla vastaan, eli auto on kulutttajan näkökulmasta varsin onnistunut. Näyttää siltä, että "pienet ja vähäpäästöiset autot" ovat muutenkin petranneet myyntiä liekö taantumalla sormensa pelissä.


      • ................

        Mazda on Fordin pohjalle tehty. Varusteet saa lisätty rahalla (esim ESP 800 euroa).


    • kestääkö..

      se kuuluisa voorti laatu kuten, vetari, vuodessa ruostuvat ovet, yms mukavaa voorti laatua.

      • Puutarhuri.fi

        No nousitko väärälla jalalla ylös, kun heti pitää olla mieli miinuksella.


    • Nerpa

      Mun kokemukset tosta fiestasta on vähän jaa. Päivän tolla uudella fiestalla rälläilin ja musta se oli semmoinen äänekäs rämisijä, lisäksi virtalukko jumitti usein lähes uudessa autossa. Mukava sillä oli kyllä kaupungissa pyöriä. Helppo ohjata ja vaihteet rullasi silmään sujuvasti. Bensan kulutuskin oli pikkurässiksi minusta korkea, saisivat tarjota tähänkin jotain pikku turboa. Hintakin oli mielestäni liian korkea tuon kokoluokan autosta, joten kauppaan jäi uusi fiesta. Tjaa... ulkonäkö on kyllä varsin onnistunut, jos vielä plussia muistelee.

      • Että silleen

        Taisi olla todella jotain vikaa siinä autossa, ford fieasta ei todellakaan rämise, ja on 2009 valittiin ylivoimaiseksi vuoden autoksi SUOMESSA, mutta jos ei pidä sillehhän ei voi sitten mitään. Itse tykkään älyttömästi, ja todella auto on nautinto ajaa mutkaisella tiellä kuin suorallakin. PS kulutus kaupungissa 7,1 oma ykkösauto 11,1.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe