Olisiko jollain suositella kohtuuhintaista hotellia Barcelonasta hyvältä paikaltakin vielä? :) Vai onko mahdoton yhtälö? Huoneessa olisi hyvä olla oma wc ja suihku sekä ilmastointi, muilla mukavuuksilla ei ole niin väliä. Jaksamme kävellä, mutta silti olisi kiva, että ranta ja keskusta olisi hyvän matkan päässä.
Lentoliput on jo varattu, lähtö kesäkuun lopussa! Kiitos kaikille jo etukäteen!
Hotellisuosituksia Barcelonassa
6
2544
Vastaukset
- Barseturisti
>Olisiko jollain suositella kohtuuhintaista hotellia Barcelonasta hyvältä paikaltakin vielä? :) Vai onko mahdoton yhtälö?
Joo on, ainakin näin sesonkiaikana. Lama tosin on saattanut purra hintoihin. Viimeistä tilannetta en tiedä. Itse en mene mielelläni hotelleihin. Apartmentit ovat mukavampia ja paljon halvempia.
http://www.barcelona-tourist-guide.com/en/apartments/barcelona-apartment-rental.html- Barcaan extempore
Hei!
Ostimme lennot eilen Barcelonaan kahdelle Helsingistä Blue one:lla meno-paluu 460 eur ja lähtö on jo torstaina. Hyvä hotelli olisi hakusessa noin viikoksi.
Hotel Rialto on jo täynnä (ilmeisesti on hyvä). =/ Muita vastaavanlaisia?
Hinta luokaltaan hotelli voisi olla noin 60-100 euroa. Hinta-laatu ratkaisee. Aamupala olisi hyvä olla, koska hyvällä aamupalalla pärjää pitkälle. Huoneisto on tietenki yksi vaihtoehto.
Paljon on netistä löytynyt tietoa hotelleista ja Barcelonasta, ehkä liikaakin. Jos voisitte tätä ketjua vielä suosituksillanne jatkaa niin siitä iso kiitos! - matosha
Suosittelen ehdottomasti vuokraamaan asunto Barcelonasta. Halvempi kuin hotelli ja paljon mukavampi vaihtoehto!
www.apartime.com/fi
- Decimononico
Suosittelen Decimononicoa, on ihan keskustassa ja kohtuuhintainen. Hinnat ja kuvat löytyy Roomgatorista http://hotels.roomgator.com/Hotel/Decimononico_Apartments_Barcelona.htm
- Seen that, been there
Hotel Rialto Barri Gothicissa (Calle de Ferran 42) on ehdoton ykkönen! Oltiin maaliskuussa 6 yötä siellä, hinta 420. Aamupala on niin runsas, että sillä pärjäsi pitkälle iltapäivän puolelle.
- Barcaan Extempore
Kysymykseni hotellista meni keskustelun alkuun. Eli hyvä hotelli Barcelonan keskustasta haussa. Lue viesti ylempää. Kiitos! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882