Onkohan Mondeoihin saatavilla lastua (tai ohjausjärjestelmän softamuutosta), jolla 110 heppasen saisi 125 heppaiseksi tai enemmän?
Eikös noiden 110/125 heppaisten 1.8 koneiden ainoa ero ole ohjausjärjestelmän softassa?
Lastu 1.8 Mondeoon?
9
2678
Vastaukset
- Mondeomania
Lisätehoa saadaan yksikertaisesti ja halvalla vaihtamalla ohjausyksikköön uusi lastu
Minulle vaihdettiin lastu pajalla Keski-Suomessa hintaan EUR 120, 00.
Tilasin lastun Saksasta ja se maksoi
EUR 190, 00
Sanoivat, että sitä mainostettua 140hv:tä antavaa lastua ei kannattaisi laittaa, koska vääntö ei lisäänny, vaan tehoa löytyy korkeammilla kierroksilla. Hintakin on EUR 150,00 korkeampi.
Mitä mieltä muut ovat, kumpaa olette laittaneet?- Mondeo -04
Tuohan kuulostaa ihan hyvältä. Minkä valmistajan lastun hommasit? Olisiko linkkiä valmistajan nettisivuille?
- Mondeomania
Mondeo -04 kirjoitti:
Tuohan kuulostaa ihan hyvältä. Minkä valmistajan lastun hommasit? Olisiko linkkiä valmistajan nettisivuille?
Tietysti alkuperäisen, niin ei mene takuu.
- Forex
Se kalliimpi antaa muuten 145hp:tä, eikä se maksa lisää kuin 89,-
sen voi lisäksi asentaa itse noin 15minuutissa.
Se on kyllä myönnettävä, että ne tehot alkaa jo vetämään autoa käsistä. - Fordsonman
Saisko ihan faktaa noista, esim. ne linkit mistä on tilattu noihin hintoihin, varmasti sielä löytyy sitten ihan kunnolla tarkempaakin tietoa näistä.
FSM- Mondessiili
Kysykää merkkiliikkeestä Motorgraftin alkuperäisiä osia. Silloin säilyy takuu, eikä tule ongelmia.
Mondeon koneen ongelmana on se, että siihen pystyy lastuttamalla saamaan enemmän tehoja, mikä on järkevää.
- Altavastaaja
Minulla on uusikoppaisessa Mondeossa jälki-asennettu turbo.
Sinä alkaa jo tehot olemaan kohdallaan.
Pitäisi kuulemma löytyä 150hv:tä.
Tampereella asensivat päivässä hintaan 2500,-
Suosittelen. - Alan Poljin
Niin kauan kuin noita Mazdan lastuja saa 150 erkillä vaikka kuinka paljon, niin ei kannata uhrata enempää vaivaa tällaiseen asiaan.
Asennus kesti muuten tasan 0,5 h:ta.
Tosin näissä Mazdan lastuissahan on tunnetusti ollut ongelmia vännössä, eikä ole kait parannusta tullut uusimpiinkaan. - mondeo 2.0 turbo
On 2.0l bensa turbo, löytyykö siihen lastua? nyt on n.205 hv ,saako lisää tehoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876