Mazda 6 2.3 GT A15 -04

hankkimassa!

Mitä tarkoittaa tuo A15, onko se jokin varustelutason numero?
Onkohan tuossa sitä Bosen audiosysteemiä kun on cd soitinkin, toistaako soitin Mp3 tiedostot?

10

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä mitä A15 tarkoittaa mutta luultavasti vaan malli/tyyppi.

Sisältää vakiona, Bosen, 6 kaiutinta subwooferin. Toistaa kaikki nykyiset musiikkiformaatit esim mp3.

• oikaisua

Valitettavasti tuo soitin ei kyllä osaa toistaa mp3:sta. Vain normaali audio cd soi. A15 on hinnaston mallirivi, joka kertoo mitä originaalivarusteita ko. autossa on. Jos löydät jostain tuon aikaisen hinnaston, niin sieltä voi tarkistaa.

• ap....
        oikaisua kirjoitti:

Valitettavasti tuo soitin ei kyllä osaa toistaa mp3:sta. Vain normaali audio cd soi. A15 on hinnaston mallirivi, joka kertoo mitä originaalivarusteita ko. autossa on. Jos löydät jostain tuon aikaisen hinnaston, niin sieltä voi tarkistaa.

Jahans että se oli hinnaston mallirivi!
        Hyvä ainakin että Bosen systeemit löytyy, vakkari ja ilmastointi oli ne tärkeimmät varusteet!

Sellainen tuli vielä mieleen että riittääkö mazdassa lämpö talvella?

• oikaisua kirjoitti:

itselläni sama auto ja todellakin toistaa MP3 formaatit!!

• ap.... kirjoitti:

Jahans että se oli hinnaston mallirivi!
        Hyvä ainakin että Bosen systeemit löytyy, vakkari ja ilmastointi oli ne tärkeimmät varusteet!

Sellainen tuli vielä mieleen että riittääkö mazdassa lämpö talvella?

todella hyvin, ainakin Etelä-Suomessa ja ilmastointi pitää ikkunat kirkkaana.

• niin.
        handeplus kirjoitti:

itselläni sama auto ja todellakin toistaa MP3 formaatit!!

Minulla oli samanlainen auto 3 vuotta, eikä tosiaankaan toistanut mp3:sta.

• niin. kirjoitti:

eroja tai minulla erikoismalli koska ihan ok toistaa MP3 kipaleet. Ehkä siinä on jokin lisäasetus. Mutta todellakin toimii. Kokeilin juuri äsken.

• Audio
        niin. kirjoitti:

Kyllä se nyt Mp3 levyt toistaa, ei se ole niin avuton vehje.

• kyllä.
        Audio kirjoitti:

Kyllä se nyt Mp3 levyt toistaa, ei se ole niin avuton vehje.

Ehkä lisävarusteena toistaa, mutta orkkis vehje 2004 ei sitä tee, kuten mm. tuollakin on tedettu:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4149565

• Ap...

ja kolmas mazda kahden subarun jälkeen, mahtava on kyllä auto ajaa ja äänieristyskin on hieman parempi kuin edellisissä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      23
      18977
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5925
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      25
      5522
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      46
      5397
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5262
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      92
      5164
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4653
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4327
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3646
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3305
    Aihe