Mazda 6 2.3 GT A15 -04

hankkimassa!

Mitä tarkoittaa tuo A15, onko se jokin varustelutason numero?
Onkohan tuossa sitä Bosen audiosysteemiä kun on cd soitinkin, toistaako soitin Mp3 tiedostot?

10

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä mitä A15 tarkoittaa mutta luultavasti vaan malli/tyyppi.

      Sisältää vakiona, Bosen, 6 kaiutinta subwooferin. Toistaa kaikki nykyiset musiikkiformaatit esim mp3.

      • oikaisua

        Valitettavasti tuo soitin ei kyllä osaa toistaa mp3:sta. Vain normaali audio cd soi. A15 on hinnaston mallirivi, joka kertoo mitä originaalivarusteita ko. autossa on. Jos löydät jostain tuon aikaisen hinnaston, niin sieltä voi tarkistaa.


      • ap....
        oikaisua kirjoitti:

        Valitettavasti tuo soitin ei kyllä osaa toistaa mp3:sta. Vain normaali audio cd soi. A15 on hinnaston mallirivi, joka kertoo mitä originaalivarusteita ko. autossa on. Jos löydät jostain tuon aikaisen hinnaston, niin sieltä voi tarkistaa.

        Jahans että se oli hinnaston mallirivi!
        Hyvä ainakin että Bosen systeemit löytyy, vakkari ja ilmastointi oli ne tärkeimmät varusteet!

        Sellainen tuli vielä mieleen että riittääkö mazdassa lämpö talvella?


      • oikaisua kirjoitti:

        Valitettavasti tuo soitin ei kyllä osaa toistaa mp3:sta. Vain normaali audio cd soi. A15 on hinnaston mallirivi, joka kertoo mitä originaalivarusteita ko. autossa on. Jos löydät jostain tuon aikaisen hinnaston, niin sieltä voi tarkistaa.

        itselläni sama auto ja todellakin toistaa MP3 formaatit!!


      • ap.... kirjoitti:

        Jahans että se oli hinnaston mallirivi!
        Hyvä ainakin että Bosen systeemit löytyy, vakkari ja ilmastointi oli ne tärkeimmät varusteet!

        Sellainen tuli vielä mieleen että riittääkö mazdassa lämpö talvella?

        todella hyvin, ainakin Etelä-Suomessa ja ilmastointi pitää ikkunat kirkkaana.


      • niin.
        handeplus kirjoitti:

        itselläni sama auto ja todellakin toistaa MP3 formaatit!!

        Minulla oli samanlainen auto 3 vuotta, eikä tosiaankaan toistanut mp3:sta.


      • niin. kirjoitti:

        Minulla oli samanlainen auto 3 vuotta, eikä tosiaankaan toistanut mp3:sta.

        eroja tai minulla erikoismalli koska ihan ok toistaa MP3 kipaleet. Ehkä siinä on jokin lisäasetus. Mutta todellakin toimii. Kokeilin juuri äsken.


      • Audio
        niin. kirjoitti:

        Minulla oli samanlainen auto 3 vuotta, eikä tosiaankaan toistanut mp3:sta.

        Kyllä se nyt Mp3 levyt toistaa, ei se ole niin avuton vehje.


      • kyllä.
        Audio kirjoitti:

        Kyllä se nyt Mp3 levyt toistaa, ei se ole niin avuton vehje.

        Ehkä lisävarusteena toistaa, mutta orkkis vehje 2004 ei sitä tee, kuten mm. tuollakin on tedettu:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4149565


    • Ap...

      ja kolmas mazda kahden subarun jälkeen, mahtava on kyllä auto ajaa ja äänieristyskin on hieman parempi kuin edellisissä! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe