Kenelle menetitte neitsyyden ja minkä ikäisenä?
Itse olen 17w ja tahtoisin vain hypätä jonkun tuntemattoman kanssa.. (olen vielä neitsyt)..
Olisi kiva tietää teidän kokemuksianne. :)
Kenelle neitsyys?
66
4815
Vastaukset
- eddie the head
poikuus tallella ja ikää myös 17.Voisin minäkin hypätä vain jonkun tuntemattoman kanssa sänkyyn ;>
- hghfhghf
Olisko vähän perseestä, jos löytäis jonkun 17v-> poikaystävän, joka juuri vähän ennen ensimmäistä yhteistä h-hetkeä kertois, että "joo olin mäkin neitsyt viel 2kk sitte, mut sit menin vaa rohkeesti bileis panee jonku randomin muijan kaa."
Mitäpä siihen voisi tällainen 18v neitsyttyttö muutakaan tokaista kuin että voihan vittu mikä idiootti.
Ei kannata hätäillä...- afagsgsgs
Mä ainakaan en ole aiempien poikaystävien kanssa ikinä jutellut aiemmista seksikokemuksista eivätkä ne tuota ole kysyneetkään. Tiedä sitten muista...
- kolipakteeri
Seksi kuuluu nuorilla vasta avioliittoon.
Nuorilla on annettava oikeaa tietoa. Heidän ei tulee pitää itsenä puhtaana avioliittoon. Liian moni nuori saa hiv:n tai syyllistyy aborttimurhaan luvattomista suhteiden seurauksena, liian monta kyyneltä vuodatetaan, kun lähdetään luvattomille teille.
Jumala tahtoisi antaa onnellisen elämän kaikin puolin, eikä häpeä kertoa sitä.
Ps. 119:9
"Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että hän noudattaa sinun sanaasi. "
1. Kor. 7:2
"mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä. "
1. Kor. 7:28
" ja jos neitsyt menee naimisiin, ei hänkään tee syntiä; mutta ne, jotka niin tekevät, joutuvat kärsimään ruumiillista vaivaa, ja siitä minä tahtoisin teidät säästää."- ....
turhaa.. aah jeesus uuh jumala jeejee. siis anteeks..jeebus ja "jumala"
- Minäpävainmoi
.... kirjoitti:
turhaa.. aah jeesus uuh jumala jeejee. siis anteeks..jeebus ja "jumala"
Entäs jos ei ole "valmis" seurusteluun? Esim. Mä muutan koko ajan.. Tänä vuonna saatan asua hesassa, ensivuonna vaikka tampereella.. Eihän siinä kannata mitään vakituisia ottaa.. Ja neitsyydestä olisi kiva päästä eroon, en jaksaisi olla vain yksin fantasioimassa. Pitääkö mun muka oottaa 5-vuotta et asetun aloilleni, löydän ehkä sen "oikean" ja sit vast mennä sänkyyn? Öö.. kuulostaa must huonolt..
Ja tuosta vielä, että ei mua haittaa vaikka mun tuleva aviopuolisonillani ei olisikaan enään poikuutta.. Onha se saattanu rakastuu vaik jossaa menneisyydes ja menettäny siinä sen. - Maarit-88
Olen 21-v nainen ja neitsyys tallella (ja ylpeä siitä). On hienoa tuntea itsensä puhtaaksi.
Minusta minusta se eka kerta tulisi tapahtua hääyönä. Aatelkaa; Mikä olisi sen parempi "häälahja" omalle tuoreelle aviomiehelle kuin koskematon vaimo. - Nuori mies
Maarit-88 kirjoitti:
Olen 21-v nainen ja neitsyys tallella (ja ylpeä siitä). On hienoa tuntea itsensä puhtaaksi.
Minusta minusta se eka kerta tulisi tapahtua hääyönä. Aatelkaa; Mikä olisi sen parempi "häälahja" omalle tuoreelle aviomiehelle kuin koskematon vaimo.Kiva kuulla, että on vielä naisia, jotka ajattelevat noin!
Arvostan ainakin todella suuresti! - Poika 20v.
kun löytää vihdoin seurustelukumppanin ja on vannonut menettävänsä neitsyyden vasta aviovuoteessa, aiheuttaa se kiirettä alttarille, jotta pääsisi vihdoin kokemaan seksiä.
Tästä voi seurata, että avioliittoaikeissa ollaan liian hätäisiä ja tulevasta liitosta voi tulla onneton.
Tämä on siis minun mielipiteeni asiaan ja kunnioitan ihmisiä, jotka säästävät itseään hääyöhön. Poika 20v. kirjoitti:
kun löytää vihdoin seurustelukumppanin ja on vannonut menettävänsä neitsyyden vasta aviovuoteessa, aiheuttaa se kiirettä alttarille, jotta pääsisi vihdoin kokemaan seksiä.
Tästä voi seurata, että avioliittoaikeissa ollaan liian hätäisiä ja tulevasta liitosta voi tulla onneton.
Tämä on siis minun mielipiteeni asiaan ja kunnioitan ihmisiä, jotka säästävät itseään hääyöhön.puhut asiaa poika 20v. Näin se juuri tuntuu menevän, monissa uskonnollisissa piireissähän mennään tosi aikasin naimisiin, just mm. tän takia, että menetetään se neitsyys sitten aviopuolisolle (!!). En tajua mitä se naimisiinmeno mitään muuttaa..voihan sitä muutenkin olla rakastunut toiseen ja uskollinen(!) tälle.
- jessussentään
Auttaisikohan sinua unohtamaan nuo jeesus-hömpötykset, jos tunkisit vaikka 10 piikkilangalla päällystettyä raamattua taka-aukkoosi? Kokeile, se toimii oikeasti!
Ja sitten asiaan. Itekkin neitsyt, 17v. poika, ja pikkuhiljaa alkaa himottaa!
Vitsi vitsinä, mutta joo tekis kyllä mieli löytää joku kumppani jonka kanssa jakaa se kokemus. En todellakaan aio menettää neitsyyttäni pokaamalla jonkun bile-tuulella olevan puolikännisen muijan ja hoitamalla homman jossain puskassa pikapano-tyyliin. Kyllä oon sitä mieltä että pitää olla "se oikea". - oiuyui
jessussentään kirjoitti:
Auttaisikohan sinua unohtamaan nuo jeesus-hömpötykset, jos tunkisit vaikka 10 piikkilangalla päällystettyä raamattua taka-aukkoosi? Kokeile, se toimii oikeasti!
Ja sitten asiaan. Itekkin neitsyt, 17v. poika, ja pikkuhiljaa alkaa himottaa!
Vitsi vitsinä, mutta joo tekis kyllä mieli löytää joku kumppani jonka kanssa jakaa se kokemus. En todellakaan aio menettää neitsyyttäni pokaamalla jonkun bile-tuulella olevan puolikännisen muijan ja hoitamalla homman jossain puskassa pikapano-tyyliin. Kyllä oon sitä mieltä että pitää olla "se oikea".uskossa olevia ihmisiä lukittiin mielisairaaloihin ja siellä aivopesun avulla uskoa yritettiin ajaa heistä pois.
Eräs menetti puhekykynsä mutta pystyi silti sanomaan: "Jeesus on Herra."
Usko ei ole täällä pääkopassa vaan sydämessä.
Sitä ei aivopesu aja pois. - poika17v
oiuyui kirjoitti:
uskossa olevia ihmisiä lukittiin mielisairaaloihin ja siellä aivopesun avulla uskoa yritettiin ajaa heistä pois.
Eräs menetti puhekykynsä mutta pystyi silti sanomaan: "Jeesus on Herra."
Usko ei ole täällä pääkopassa vaan sydämessä.
Sitä ei aivopesu aja pois."uskoTTOMIA ihmisiä lukittiin mielisairaaloihin ja siellä aivopesun avulla uskoa yritettiin SAADA HEIHIN.
Eräs menetti puhekykynsä mutta pystyi silti sanomaan: "JeesusTA EI OLE."
UskoTTOMUUS ei ole täällä pääkopassa vaan sydämessä.
Sitä ei aivopesu aja pois."
Pätee myös näinkin päin. Siinä mielessä te uskonnolliset olette rasittavia, että teidän mielestänne te voitte sanoa "Jumala on" mutta me emme voi sanoa "Jumala ei ole". - oiuyuio
poika17v kirjoitti:
"uskoTTOMIA ihmisiä lukittiin mielisairaaloihin ja siellä aivopesun avulla uskoa yritettiin SAADA HEIHIN.
Eräs menetti puhekykynsä mutta pystyi silti sanomaan: "JeesusTA EI OLE."
UskoTTOMUUS ei ole täällä pääkopassa vaan sydämessä.
Sitä ei aivopesu aja pois."
Pätee myös näinkin päin. Siinä mielessä te uskonnolliset olette rasittavia, että teidän mielestänne te voitte sanoa "Jumala on" mutta me emme voi sanoa "Jumala ei ole".vaan juuri niitä, jotka eivät uskoneet mihinkään.
Tietysti voit sanoa niin. En minä voi sitä estää.
Tietysti voin yrittää mutta ei se ole oikea tie. - nnnainennn
Maarit-88 kirjoitti:
Minusta minusta se eka kerta tulisi tapahtua hääyönä. Aatelkaa; Mikä olisi sen parempi "häälahja" omalle tuoreelle aviomiehelle kuin koskematon vaimo.Olen myös ylpeä neitsyydestäni, se ei ole mikään taakka, vaan saa tuntemaan itsenäiseksi ja juuri kuten sanoit, puhtaaksi : )
Tuntuu hassulta, että monet menettävät neitsyytensä hyvin varhain, uteliaisuus kai sen on saanut aikaan ja monia palstojakin lueskellessa näyttäisi ettei monillakaan olisi vielä hajua kaikista ehkäisymenetelmistä ja riskeistä. Usein saa lueskella kun ihmiset miettivät ovatko raskaana.. onko ehkäisy pettänyt ym. :/ Hieman haikeaa katseltavaa ovat dokumentit alaikäisistä (nuorimmiltaan 13 -vuotiaista) teiniäideistä.
Itse tein jopa lupauksen, etten harrastaisi seksiä ennen avioliittoa. Totta kai minäkin ajattelen sitä ja näin, mutta en tunne mitään suurta himoa siihen.
Ainakin tuon lupauksen pitäminen suojelee monilta syrjähypyiltä ja saa pitämään itsensä kurissa. - Cule`
Entäs jos ei halua avioliittoa (avoliitto) sitten ei saa harrastaa seksiä vai?
Nuorille annetaan oikeaa tietoa (seksivalistus) eli kondomia kannattaa käyttää niin ei tule tauteja. Avioliitossa ilman kondomia ei tule tauteja niin helposti vai mitä ihmettä oikein ajat takaa. Abortti on jokaisen naisen oma päätös oli se sinun mielestäsi murha tai ei.
Lain mukaan nuorilla on oikeus harrastaa seksiä kun kummatkin osapuolet ovat väh.16 vuotta.
Sitten kun ei noudata raamattua niin joutuu helvettin vai?
Ei herranjumala..... Eikö jokaisella nuorella ole oikeus päättää itse omasta seksielämästään ja kuinkahan moni nuori ottaa vakavasti nuo uskovaisten puheet. - KJAA
Cule` kirjoitti:
Entäs jos ei halua avioliittoa (avoliitto) sitten ei saa harrastaa seksiä vai?
Nuorille annetaan oikeaa tietoa (seksivalistus) eli kondomia kannattaa käyttää niin ei tule tauteja. Avioliitossa ilman kondomia ei tule tauteja niin helposti vai mitä ihmettä oikein ajat takaa. Abortti on jokaisen naisen oma päätös oli se sinun mielestäsi murha tai ei.
Lain mukaan nuorilla on oikeus harrastaa seksiä kun kummatkin osapuolet ovat väh.16 vuotta.
Sitten kun ei noudata raamattua niin joutuu helvettin vai?
Ei herranjumala..... Eikö jokaisella nuorella ole oikeus päättää itse omasta seksielämästään ja kuinkahan moni nuori ottaa vakavasti nuo uskovaisten puheet.Olen tutkinut nuorille annettavaa seksivalistusta. Pidän sitä yksipuolisena ja jopa aivopesuna. Miksi vain nuo mainitsemasi näkökulmat olisivat "oikeaa" tietoa? Esim. abortti on todella ongelmallinen asia - siinä päättyy yhden ihmisen elämä.
- koskettu
Maarit-88 kirjoitti:
Minusta minusta se eka kerta tulisi tapahtua hääyönä. Aatelkaa; Mikä olisi sen parempi "häälahja" omalle tuoreelle aviomiehelle kuin koskematon vaimo.Jollakin naisilla saattaa olla liikaa haluja.
En pystyis.
:/ - 16 and not pegnant
Maarit-88 kirjoitti:
Minusta minusta se eka kerta tulisi tapahtua hääyönä. Aatelkaa; Mikä olisi sen parempi "häälahja" omalle tuoreelle aviomiehelle kuin koskematon vaimo.Kerran jopa mulle tuli sellanen "läheltä piti"- tilanne kun suutelin yhen jätkän kanssa ja poitsu alko repii paitaa pois, mutta stoppasin homman siihen ja olen siitä ylpeä. En kiirehdi. Parilla muulla mun kaverillakin on sama juttu. Saapa nähdä miten niiden käy. Ja mun ;)
- GTCFYUIHYTUYDI
mee kirkkoon
:/
- muistakaa ehkäisy!
En sano ikääni, koska mun mielestä ei pitäisi vertailla. Mä olen sitä mieltä sillai yleisesti ottaen, että ei yhdyntää alle 16-vuotiaana. Jokainen joka malttaa antaa kehonsa ja mielensä kehittyä sen verran rauhassa on todella fiksu. OIkeesti, aikuisten oikeesti.
Alle 16-vuotias on (omista mielipiteistään huolimatta) täysin lapsi ja jotenkin vastuu seksitautien ehkäisystä ja raskauden ehkäisystä, mahdollisesta raskaudesta puhumattakaan, on aivan liikaa!!! On onni saada se etuoikeus, että voi aloittaa seurustelut askeleilla ja oikeasti tapailla ihmisiä, eikä vaan kehitysmaatyyliin pakoteta naimisiin, tai raiskaus ole laillista. Oikeasti, me olemme Suomessa todella etuoikeutettuja tässä suhteessa ja olisi mukava kun teinitkin tajuaisi sen. Neitsyys on oikeus ja etuoikeus myös, vaikkei sitä ikuisesti tarvitse ollakaan!
Mun mielestä neitsyys on hyvä menettää niin, että oikeasti itse haluaa seksiä, siis tuntee sen halun, eikä vaan niin että haluaa "eroon neitsyydestä". Toisaalta, onhan muutkin kerrat tärkeitä, ei se neitsyys nyt ihan niin ihmeellistä ole, joten jos sen nyt menettääkin niin, niin toisaalta: tuleehan niitä muitakin kertoja.
Seksiä voi haluta toki tuntemattomankin kanssa, mutta ehkä varmimmin jonkun seurustelukumppanin kanssa?
Mutta, hyppäät tuntemattoman tai tutun kanssa, pelko pois, sillä ihan keho kyllä kertoo, mitä pitää tehdä, jos oikeasti haluat ja tunnet halua, ja uskallat heittäytyä sen matkaan. Muistakaa KORTSU!!! Te ette halua seksitautia tai tulla raskaaksi ekalla kerralla, koska se on paska nakki, näperrelkää etukäteen niin paljon niitten kortsujen kanssa, että ne on teille tuttuja kun omat lempihousut ja yhtä luonnollista pukea päälle!- HAH lol :CX
On joo 16v hyvä ikä mutta minkäs teet kun tollaset 10-15 vuotiaat kersat menee jo ennemmin sänkyyn. Sit vittu tulevat tänne vittu itkemään kun olin vittu kännissä jne. Perkele saatana ei nää vitun idiootti suomalaiset usko sitä ne menee vittu silloin sekstaan kun panettaa perkele. Olis hyvä että mennään silloin sekstaan kun löytää sen oikeen ja niin pois päin.
- ...
Oon 15-vuotias poika, eikä mua yhtään harmita että menetin poikuuden 15-vuotiaana tyttöystävälleni.
- M.
Yhden kaverin kanssa ja olin ihan käännissä.
Sen takia ku ajattelin et mulla ei koskaan oo poikaystävää ku en ollut kovin kaunis.
Halusin kokeilla vaikka kerran miltä se tuntuu.
Nyt harmittaa kun mul on ihana poikaystävä. Jos olisin odottanut silloin pari kuukautta hän olisi ollut mun ainoa mies ja se olis ihana - neitsyyyyden..
Olin just täyttänyt 17 kun menetin neitsyyteni poikaystävälleni, jonka kanssa olin seurustellut jo puoli vuotta ennen itse tapahtumaa. Olisihan sitä ollut aikaisemminkin tilanteita neitsyyden menettämiseen, mutta halusin sen olevan jotakin "erityistä" :)
Voihan sitä harrastaa kaiken maailman yhden illan juttuja tai kännisekoiluja mutta paremmat muistot siitä ekasta kerrasta jää jos malttaa tehdä sen jonkun rakkaan ihmisen kanssa. - oiuyui
Eli seurustele kunnolla ja opi tuntemaan se ihminen.
Tuntemattomalla voi olla tauteja tai hän voi olla hyväksikäyttäjä ja pahimmillaankin ihmiskauppias. - n17pkäpkä
No tapasin 16 vuotiaana 22 vuotiaan miehen, aloimme tapailemaan yms, täytin 17 ja meillä oli tapailussa parin kk tauko, kunnes "löysimme" toisemme uudestaan, silloin se meni hänelle :) Aijemmin kyllä olimme sängyssä, mutta oli kaikenlaisia esteitä ja ongelmia välillä siinä touhussa joten oikeasti se meni siis vasta 17v :P
Mutta, mulla ei oikeestaan oo ollu koskaan mitään juttua että kuka sen veisi, ihan sama oikeastaan, kunhan joku =D Mutta silti olen kyllä tyytyväinen että juuri hän :)- Kiitosvain
Eikö se niin mene, että himo ratkasee? Ollaan neitsyeitä niin kauan, kunnes ei enään voi ja sittenpähän nauttii tuplasti. :)) Aivan sama mulle kuka sen vie, kunhan tuntuu hyvältä :D
- juuuujuuu
Kiitosvain kirjoitti:
Eikö se niin mene, että himo ratkasee? Ollaan neitsyeitä niin kauan, kunnes ei enään voi ja sittenpähän nauttii tuplasti. :)) Aivan sama mulle kuka sen vie, kunhan tuntuu hyvältä :D
mä oon 13, täytän tänä vuon 14, ja oon jo menettäny neitsyyteni poikaystävälleni. meil meni kyl poikki tossa viikko sit.. mut ite kyl jätin...
- bnvcmx
juuuujuuu kirjoitti:
mä oon 13, täytän tänä vuon 14, ja oon jo menettäny neitsyyteni poikaystävälleni. meil meni kyl poikki tossa viikko sit.. mut ite kyl jätin...
Ymmärsit varmaan ettei seksi ole suhteen mitta.
Suhteessa pitää olla paljon enemmän ollakseen vakavaa.
Seksi ei riitä pitämään ihmisiä yhdessä.
- 17v poika
ois se kiva jonku mukavan ja tuntemattoman kanssa testailla :D
- valmistusvirhe^^
Olen 16-vuotias tyttö ja haluisin kanssa eroon neitsyydestäni. En siksi, että se on jotenkin coolia, vaan siksi että todellakin haluan. Minulla ei ole ikinä ollu vakavampaa seurustelukumppania tai mitää sellaista ( mussa on varmaan jotain vikaa). Toki houkuttelee ajatus tuntemattoman kanssa sänkyyn hyppäämisestä, mutta onhan siinäkin riskinsä. Jos ei seurustele ja haluaa seksiä "tuntemattoman" kanssa, kannattaa valita edes sellainen henkilö jonka jotenkuten tuntee..vaikka koulututtu. Itse olen ainakin sillä linjalla. Kännissä sekstaaminen on helppo pistää alkoholin piikkiin, eikä tilanteessa varmaankaa oo sellasta jännittyneissyytä ku selvinpäin? Enpäs tiedä. Joku kokenu vois sanoo? :DDD
- tytttönen16v.
No oon ite kans 16-v ja joskus ½ vuotta sitten menetin neitsyyteni yhelle pojalle joka on minua vuoden vanhempi ja johon olin tutustunut vain illan mittaan. Eli yhden yön juttu. Kännissä totta kai, minä ainakin. Ja tosiaan, koska olen sinkku niin aika usein alkoholin alaisena nuo panohommat hoituu, toki olen myös ihan selvänäkin ollut joitain kertoja. Mutta kun on vähän alkoholia veressä ja on ollut helppo tutustua ihmiseen/ihmisiin kun on jollain tapaa avonaisempi niin kyllä mulla on ainakin aina helppoo silleen. Eikä se enää tunnu mitenkään poikkeavalta selvinpäin -juttuihin :) mutta kyllä se muutaman kerran on ollut helpompaa että voi tavallaan juuri pistää "kännin piikkiin" kaiken jos jotain muka noloa tapahtuu tai jotain xD no en tiiä, täytyy kuitenkin olla sen verran kunnossa että tietää et ehkäsy on kunnossa. Tosin olen itse mokannu tuossa asiassa, muutama jälkiehkäsypilleri on tullu ostettuu... mutta kerran pari se oli kyllä kortsu joka meni rikki. Ja kannattaa kuitenkin katsoa edes vähän kenen kanssa sekoilee :)
- oiuyui
Mikä kiire sulla on?
Mikset voisi olla neitsyt ja odottaa vakavaa suhdetta?
Ja 16 vuotiaana harvemmin on vakavia suhteita muillakaan ollut.
Luuletko että asiat helpottuisi tän myötä?
Ei sussa ole mitään vikaa.
Olet hieno tyttö, joka löytää vielä kivan ja kunnon pojan.
Ei mihinkään ole kiire.
Ei neitsyys ole painolastina.
Parempi olla neitsyt kuin hyppiä sängystä toiseen kannattaen näkymystä, jonka mukaan seksi olisi nuorten mitta ja onnen virsta. - Chici-Titta
oiuyui kirjoitti:
Mikä kiire sulla on?
Mikset voisi olla neitsyt ja odottaa vakavaa suhdetta?
Ja 16 vuotiaana harvemmin on vakavia suhteita muillakaan ollut.
Luuletko että asiat helpottuisi tän myötä?
Ei sussa ole mitään vikaa.
Olet hieno tyttö, joka löytää vielä kivan ja kunnon pojan.
Ei mihinkään ole kiire.
Ei neitsyys ole painolastina.
Parempi olla neitsyt kuin hyppiä sängystä toiseen kannattaen näkymystä, jonka mukaan seksi olisi nuorten mitta ja onnen virsta.Olet aivan oikeassa, ettei neitsyys ole painolastina. Se on pikemminkin hyvin kevyt kantaa, itsekin tässä 15-vuotiaana sitä kanniskelen ja säästän avioiittoon. Jotkut haukkuvat mua "teinipennuksi" ja "ärsyttäväksi ipanaksi", mutta mä en kuiteskaan mene joka pojan kaa sänkyyn. Kyllä sitä älyä on "teinipennullakin", joka täyttää 16. Mikä ikä se 16 oikein on? Onko se jokin "neitsyys pois ja heti"-juttu? Kuka on sitä mieltä, että neitsyys ja poikuus olisi hyvä menettää vasta SenOikean tavattuaan?
- Z-time
Tapoja on monia, mutta mikset malta vaan odotella. Neitsyys on jotakin sellaista mitä ei kaikilta löydy...
Chici-Titta kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, ettei neitsyys ole painolastina. Se on pikemminkin hyvin kevyt kantaa, itsekin tässä 15-vuotiaana sitä kanniskelen ja säästän avioiittoon. Jotkut haukkuvat mua "teinipennuksi" ja "ärsyttäväksi ipanaksi", mutta mä en kuiteskaan mene joka pojan kaa sänkyyn. Kyllä sitä älyä on "teinipennullakin", joka täyttää 16. Mikä ikä se 16 oikein on? Onko se jokin "neitsyys pois ja heti"-juttu? Kuka on sitä mieltä, että neitsyys ja poikuus olisi hyvä menettää vasta SenOikean tavattuaan?
No olen sitä mieltä että neitsyydessä/poikuudessa ei ole mitään vikaa, jokainen menettää sen silloin kun siltä tuntuu...
Tosin en pidä termistä "Se oikea". Minulle riittää, että ensimmäinen kerta tapahtuu jonkun henkilön kanssa, josta sillä hetkellä välitän. Avioliittoon odottaminen on mielestäni ihan hömppää. Ei rakkaus ole sitä, että päästään johonkin aviopari-rekisteriin. Sitä paitsi miten voit olla varma, onko joku "se oikea"?
- typy___90
Juu itse menetin neitsyyteni 17 vuotiaana pojalle josta pidin todella paljon. Emme seurustelleet, koska kumpikaan meistä ei tahtonut sitoutua. Itse en oikeastaan vieläkään halua, en varmaan ole valmis vielä. Mutta tätä poikaa olin himoinnut vuoden verran ja tiesin jo häneen tutustuessaan että halusin menetää seitsyyteni hänelle. Enkä kadu yhtään! :)
- alistu
Olin 15v poika ja lähdin humalaisen mamman sänkyyn, sain mitä halusin ennemmän olin kuvitellutkaan. Oli kokoajan päällä ja oli muna kipee. Sain erikoisen käsettylyn poikuudesta. Joskus sen menettää mieluimmin vanhemmalle ja kokeneemmälle mimmille, vaikka ei ole missityyppiä mutta halukkaampi. Huuh Huuh. Nol..a
Aviomiehelleni, joka tosin silloin oli vasta poikaystävän tittelillä. Olin 14-vuotias, huuuurrrjan nuori, ja rehellisyyden nimissä olisin voinut jäädä rannalle itkemään - tarinan onnellinen loppu ei ollut minun kypsyyteni, älykkyyteni tai muunkaan kuvittelemani ominaisuuden ansiota vaan hyvää tuuria.
- hotbooyww 16w
oon pohjanmaalta ja haluaisn kokeiklla nussimista ihan sama kuka tyttö näöllä ei paljo väliä kuhan ei mikään 100kg läski? pleas ottakaa yhteyttä
- lölöölölölllöölöl
hotbooyww 16w kirjoitti:
oon pohjanmaalta ja haluaisn kokeiklla nussimista ihan sama kuka tyttö näöllä ei paljo väliä kuhan ei mikään 100kg läski? pleas ottakaa yhteyttä
Kun seksin jäkeisenä aamuna heräät niin kiveksesi voivat olla turvonneet ja kipu on suuri.
Seksitauti ja lisäksi morkkis kun kiirehdit liikaa.
Mihinkään ei ole kiire.
- Hymymurha
En ole vielä kenellekään menettänyt.
Itse myöskin toisinaan "fantasioin" tuosta, että hyppäisin sänkyyn jonkun tuntemattoman kanssa, kun tuntuu, ettei nää meikäläisen seurustelusuhteet koskaan kestä niin pitkään, että tulisi sen maagisen ensimmäisen yhdynnän aika.
Usein mietin, että olisiko mieluisempaa menettää neitsyys jonkun yhtä kokemattoman pojan kanssa vai sitten jonkun kokeneemman kanssa.
Mutta toisaalta: mikä kiire mulla on neitsyydestä eroon pääsemään.
Ehkä vaan jatkan yhä "sen oikean" seurustelukumppanin etsimistä.
BTW, olen vuosimallia -92, joskaan en vielä seitsemäätoista täyttänyt. Että joo.- ikuinen vanhapoika
Poikuus on vittumainen taakka. Itse en ole edes seurustellut saati suudellut.
Alkaa jo usko mennä itseeni, kun olen niin saakelin ujo. Pukeudun hyvin
(keskivertoa hienommin, käyn suihkussa joka päivä, olen liian lyhyt ja aikalailla sopivan painoinen, mutta ei. Katseita on tullut, mutta en pysty uskomaan, että ne ovat olleet mukavia. Ja vm -92 mies jo - oiuyuio
ikuinen vanhapoika kirjoitti:
Poikuus on vittumainen taakka. Itse en ole edes seurustellut saati suudellut.
Alkaa jo usko mennä itseeni, kun olen niin saakelin ujo. Pukeudun hyvin
(keskivertoa hienommin, käyn suihkussa joka päivä, olen liian lyhyt ja aikalailla sopivan painoinen, mutta ei. Katseita on tullut, mutta en pysty uskomaan, että ne ovat olleet mukavia. Ja vm -92 mies joEi jo.
Sä olet nuori.
Todella nuori.
Mä olen 19.
Iloinen etten päässyt harrastamaan seksiä.
En olisi ollut valmis.
Olisin anuttinut siitä vain itse enkä välittänyt yhtään toisen hyvinvoinnista.
Meillä ei ole mitenkään kiire.
Etsi oikeasti sellainen tyttö, jonka kanssa haluat olla.
Ei seksin takia pelkästään sillä vain seksille rakennettu suhde ei voi kestää.
Rakkaus on niistä suurin.
- hfdh
olen 16 vuotias ja neitsyys meni 14 vuotiaana naapurin serkulle
- ,,,
Mä menetin 16 vuotiaana 19 vuotiaalle pojalle ja ollaan oltu jo vuosi yhdessä :-) ensimmäistä kertaa kannataa odottaa se on maailman ihanin asia jos rakastaa henkilöä jonka kanssa sen tekee ;-P en suosittele vaan hyppäämään tuntemattoman petiin sen jälkeen kaduttaa V`TUSTI
- nöps
19-vuotiaana brasilialaiselle miehelle, joka mua yli 20v. vanhempi
- Poikuus munassa
Minäkin olen 17-vuotias poika jolla on poikuus jäljellä. Asun Porvoossa.
Lähetä e-mailia: [email protected]
Vastaa jos haluat tietää lisää!! :) - ghd
menetä vaikka mun kanssa ;)
- Mielipide
"Menetin" neitsyyteni oikein lähes kymmenen vuotta sitten miehelle, joka on nykyään aviomieheni. En voi kuvitellakaan, että olisin ollut niin intiimisti jonkun kanssa, johon en olisi ollut rakastunut.
Olin 14-vuotias.
Iästä en siis ole kovin hyvä paasaamaan, mutta intiimi kanssakäyminen ei mielestäni kuulu yhdentekeviin vaan ehdottomasti pysyviin suhteisiin. Mieluiten siihen yhteen ja ainoaan, jos Luoja suo. Mulla nyt vaan sattui käymään niin että se oikea käveli nokan eteen aika hyvissä ajoin.- idonthaveboyfriend
ite oon 14v ja neitsyt viel, ja vituttaa ihan hirveesti ku en oo tehny sitä kenenkään kanssa.
(oon tyttö) - hjjjjjj
idonthaveboyfriend kirjoitti:
ite oon 14v ja neitsyt viel, ja vituttaa ihan hirveesti ku en oo tehny sitä kenenkään kanssa.
(oon tyttö)14-vuotiaan pitäisi olla vielä lapsi. Mutta toitpa ainakin esille olevasi turha pissis.
- idonthaveboyfriend
hjjjjjj kirjoitti:
14-vuotiaan pitäisi olla vielä lapsi. Mutta toitpa ainakin esille olevasi turha pissis.
En oo pissis, koska en ees meikkaa, en kiroile, en juo, en polta, käytän ihan normi vaatetteitakin.
Laitoin vaa ton v*tt* sanan koska ymmärrätte miten ärsyttävää se on. (nii ja oon seiskal?)
- vmksjvnkjndv
itse menetin neitsyyden paljon vanhemmalle miekkoselle ja nnyt on pelkko tartunnasta. ei sitä kannata ihan kenen vaan sänkyyn hypätä. joo ja olen saman ikäinen kuin sinä
- ---------
Itsekin oli tuota mieltä 17-18-vuotiaana, että nyt voisi vain mennä sänkyyn ihan kenen kanssa vain. Mutta ei kannata. Olen 20 v. ja neitsyt, mutta haluan mielummin tehdä sen sitten sellaisen ihmisen kanssa kenestä todella välitän ja joka välittää minusta. Itse sentään arvostan itseäni ja kroppaani. Ei se neitsyys ole niin kamala asia, kuin miltä joistakin tuntuu.
- Tohtori Idiootti
Yleisestihän se on vain nuorena kännissä jonkun randomin kanssa. Mutta eipä tässä mitään hauskaa ole olla 22v täysin koskematon. Ja oikeanlaisia tyttöjäkään ei löydy kun kaikki on idiootteja.
Enkä halua käytettyä. Se jo kertoo jotain ihmisestä jos hässii jokaisen kanssa.- yhy64363532
no eipähän tässäkään paljoa ilon aihetta ole kun neitsyys menetetty 13v selvinpäin. (miespuolinen kyseessä)
- Tylleröinen -93
En ole menettänyt neitsyyttäni vielä ja menetän sen vasta hääyönä. Saatan joidenkin mielestä kuulostaa pikkupennulta, but so what? I don't care. Ikää on 16, vasta, ja arvostan itseäni ja kehoani, enkä hypi kenenkään kanssa sänkyyn kuin vasta häiden jälkeen. Eikä mulla ole kiire naimisiin, tässä odotellaan ensimmäistä "säätöä", kun ei oo vielä kenenkään kanssa ollut "vipinää" välillä.
Mikä kiire joillakin on päästä neitsyydestä eroon? Ei siinä mitään, mutta kun jotkut 13-vuotiaat kehuskelevat, etteivät ole enää neitsyitä. :O
Hyvää loppuelämää niille, jotka malttavat odottaaa hääyöhön/rakkaaseen asti!! - Nanna Lehtonen
Menetin neitsyyteni 16vuotiaana silloiselle poikaystävälleni Timo Juhani Rantaselle.
Vuosi 2003 kyseessä. - ajattelematontyttö
ihan tuntemattoman kans menetin neitsyyteni ja ajauduin seksisuhteeseen. kuvittelin jotenkin, että se jätkä ehkä piti musta vähäsen, ja koska itte olin aika ihastunut siihen, niin totta kai halusin jatkaa ja miellyttää sitä kaikin puolin, vaikka mua ei huomioitu seksissä mitenkään. noh, ei voi muuta kuin omaa typeryyttäni syyttää. kaks seuraavaa suhdetta päättyivät myös paskasesti ja olin vähän hajalla. olis kannattanut vähän enemmän katsoa, kenen kanssa alkaa tekemisiin.
nykysin on ihana poikakaveri, onneksi! :) toisaalta ois ollut kiva, jos oisin tälle sitä neitsyyttä säästäny, mutta olen päässy aikasemmista vaiheista jo yli ja ihan sinut asioiden kanssa. kuiteskin olen poikakaverilta saanut paljon uutta, ekan kerran suhteen joka ei perustu seksiin ja molemminpuolista välittämistä. :) seksi on meille kuitenkin tosi tärkeä tapa vahvistaa molemminpuolisia tunteita ja antaa toiselle hyvää oloa sekä nautintoa.
en ole nykyiselle kertonut muuta kuin että mulle on jäänyt paska maku jätkistä ja että olen ollut typerä. en tiedä, mitä se tykkäisi, jos juurta jaksain kertoisin jokaiset yksityiskohdat mun aiemmista säädöistä. kuitenkin, kun oma henkinen tasapainokin on ollut aiemmin vähän huonolla tolalla, enkä oo arvostanut itseäni kyllä läheskään tarpeeksi, antanut vaan mennä mitään ajattelematta. :x
jonkun satunnaisen tyypin kanssa sänkyyn hyppääminen on kyllä aika vastuutonta touhua. ei sitä tiedä, kenen kanssa on tekemisissä ja mitä siitä saa. en tosin mitään tunnontuskia pode omalta osaltani enkä kiellä muita menettämästä neitsyyttään tai poikuuttaan millä tavoilla haluavat. näin nyt vain kävi.- Orvokki Lindfros
4-vuotiaana äitini syöpäkasvaimelle.
- tybyhhhh
Orvokki Lindfros kirjoitti:
4-vuotiaana äitini syöpäkasvaimelle.
Ite täytän koht 17. Olin tukholman risteilyllä ja meinasin menettää neitsyyteni ruotsalaiselle komealla jäbälle joka sai mun sydämen viilliintymään. Mut ku se pyys mua sen hyttii nii mietin vähä aikaa ja päädyin et en mee. En tiiä et miks mut nyt vähä ärsyttää. Toisaalt jos epäilyttää vähänki nii sit ei oo viel valmis mut ku tiiän et oon, mut en vaa tiia et haluunks et se on joku randomi tai joku kenen kaa on seurustellu pitkää, mut ei esim mul oo mun koulun ja harrastuksen takii aikaa millekkää vakavalle seurustelulle... Haluisin vaa jonku pitkäaikaisen ja luotettavan seksisuhteen!!!:DDD kuulostaaa oudolt.. joo....
- fghjkl
tybyhhhh kirjoitti:
Ite täytän koht 17. Olin tukholman risteilyllä ja meinasin menettää neitsyyteni ruotsalaiselle komealla jäbälle joka sai mun sydämen viilliintymään. Mut ku se pyys mua sen hyttii nii mietin vähä aikaa ja päädyin et en mee. En tiiä et miks mut nyt vähä ärsyttää. Toisaalt jos epäilyttää vähänki nii sit ei oo viel valmis mut ku tiiän et oon, mut en vaa tiia et haluunks et se on joku randomi tai joku kenen kaa on seurustellu pitkää, mut ei esim mul oo mun koulun ja harrastuksen takii aikaa millekkää vakavalle seurustelulle... Haluisin vaa jonku pitkäaikaisen ja luotettavan seksisuhteen!!!:DDD kuulostaaa oudolt.. joo....
Ei kuulosta. Eri ihmisillä on omat vakaumuksensa eikä mikään ole normaalia tai epänormaalia.
- htgrhtr
Täytän kesällä 17. Poikuus meni tyttöystävälle 15-vuotiaana. Olen ollut kyseisen tytön kanssa 14v:sta lähtien ja naimisiin aiomme mennä :) Kaikki jotka ajattelevat että pitää säästää hääyöhön tulevalle puolisolle itseään niin onko teidän mielestä ok jos aikoo mennä naimisiin kyseisin kumppanin kanssa, mutta ensimmäinen yhdyntä tapahtuu "vähän aikaisemmin" ?
- mmmmmnimmari
Jaa-a, 18 vee ja neitsyt, et hieman jo katsoo aamulla peilistä, et onko tosiaan näin ja mietin ihan tosissaan kaupunkiin lähtemistä tällä naamalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300