Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

78

  1. Mistä juomakatiska?

    Mistä saan juoma-/olut-/pullokatiskan? Onnistun itse löytämään vain nettikauppoja, jossa pitää tilata vähintään 6 katisk
    Joulu
    1
    1247
  2. Kukkia kotiin kohtuuhintaan?

    Pitäisi tuttavalle lähettää onnittelukimppu kotiin, mutta järkevään hintaan. Mitä liikettä suosittelette?
    Kuopio
    0
    191
  3. Mistä ISO juomakatiska?!

    Ajattelin hankkia isälle lahjaksi juomakatiskan - kesämökillä kun on varsinkin vieraiden aikaan aina sama ongelma eli jä
    Ruoka ja juoma
    1
    861
  4. Työmotivaatio NOLLA.

    Kiva tietää, että nimi on tai ei ole irtisanottavien / lomautettavien listalla, mutta tiedon siitä saa itse vasta sitten
    Maailman menoa
    4
    211
  5. Työmotivaatio NOLLA.

    Kiva tietää, että nimi on tai ei ole irtisanottavien / lomautettavien listalla, mutta tiedon siitä saa itse vasta sitten
    Maailman menoa
    0
    115
  6. Työmotivaatio NOLLA.

    Kiva tietää, että nimi on tai ei ole irtisanottavien / lomautettavien listalla, mutta tiedon siitä saa itse vasta sitten
    Maailman menoa
    0
    109
  7. Salisyylihappoa ilman alkoholia?!

    Jos olet onnistunut löytämään kohtuuhintaisen ihonhoitosarjan, jossa on puhdistus- ja/tai hoito- ja/tai kosteutustuottee
    Ihonhoito
    3
    600
  8. Puutavaraa pienissä erissä?

    Mistä voin ostaa puutavaraa pienissä erissä? En ole rakentamassa taloa tai perustamassa verstasta, vaan tarvitsen esim.
    Yleistä sisustamisesta
    0
    136
  9. Suositelkaa kirjaa!

    Oletteko törmänneet mielestänne suositeltavan arvoiseen pihasuunnittelua ja/tai helppoja puutarhakasveja koskevaan opuks
    Pihasuunnittelu
    2
    541
  10. Mitä odotatte kylässä?

    Jos teidät lapsenne / lapsienne kanssa kutsutaan kylään, minkä tasoista "palvelua" odotatte kyläpaikassa, jos kyseisessä
    Äitien jutut
    23
    934
  11. Eron yksityiskohtaiset syyt eivät kuulu lapsille!

    Luin tuossa jostain vanhasta Perhe-lehdestä lukijan kirjoittaman narinan siitä, miten miehen uskottomuus on satuttanut k
    Avioero
    0
    352
  12. Parasta suhteessanne?

    Onpa masentava palsta. Niin paljon pinnallisia, lapsellisia ongelmia, jotka epäilemättä ovat meille jokaiselle ilmiönä t
    Parisuhde
    3
    306
  13. Oikea koko 185-senttiselle?

    Ajattelin laittaa ostoilmoituksen käytetystä pyörästä työmatka-ajoa varten. Minkähän kokoista kannattaa 185-senttisen mi
    Pyöräily
    3
    314
  14. Pahvilaatikoita kaupasta?

    Miten tuo lie on, saako nykyään kaupoista pahvilaatikoita muuttolaatikoiksi? Pienemmistä, isommista kaupoista? Vai onko
    Muuttaminen
    11
    10040
  15. Oikeasti hyvät pyyhkeet?

    Tähän asti olen yrittänyt päästä aina mahdollisimman halvalla, mutta nyt alkaa tulla mittari täyteen ja voisi hankkia jo
    Yleistä sisustamisesta
    4
    757
  16. Ylipainoinen kuumeilija

    Muuten voisi jo olla vauvan aika, mutta... liikakiloja on 50 eli paljon, ja vaikka omasta arjestani nyt selviänkin ilman
    Vauvakuume
    11
    1188
  17. Hauskaa halvalla?

    Puh. On etsitty vuokramökkiä saaristosta ja lapista, risteilyä sinne sun tänne, hotellia Turusta ja Kuusamosta. Kesäloma
    Kotimaa
    8
    2462
  18. Apteekista kuivalle akneiholle?

    Minulla on hankalista ihoista hankalin. Otsassa hiusrajassa pieniä valkopäisiä näppylöitä, otsan iho kiiltelee. Nenä on
    Ihonhoito
    4
    345
  19. Kokemuksia OURAX-taloista?

    Onko kokemuksia Ourax-taloista? Nettisivujen mukaan kyseinen firma tarjoaa sitä mitä tahdomme siihen hintaan mihin tahdo
    2
    422