JouluVastattu 16 v

Mistä juomakatiska?

Mistä saan juoma-/olut-/pullokatiskan? Onnistun itse löytämään vain nettikauppoja, jossa pitää tilata vähintään 6 katiskaa (liikelahjaliikkeitä), tai vankilamyymälöitä, joita ei omalla paikkakunnallani ole ja eivät toim…
Yleistä juomistaVastattu 16 v

Mistä ISO juomakatiska?!

Ajattelin hankkia isälle lahjaksi juomakatiskan - kesämökillä kun on varsinkin vieraiden aikaan aina sama ongelma eli jääkaappi tursuilee ruokaa niin että kaljat päätyy lämpöiseen. Mutta en onnistunut löytämään netistä …
Maailman menoaVastattu 17 v

Työmotivaatio NOLLA.

Kiva tietää, että nimi on tai ei ole irtisanottavien / lomautettavien listalla, mutta tiedon siitä saa itse vasta sitten kun nakki napsahtaa jos napsahtaa seuraavan puolen vuoden aikana. Joku muu tietää kohtalosi, mutta…
Maailman menoaEi vastauksia

Työmotivaatio NOLLA.

Kiva tietää, että nimi on tai ei ole irtisanottavien / lomautettavien listalla, mutta tiedon siitä saa itse vasta sitten kun nakki napsahtaa jos napsahtaa seuraavan puolen vuoden aikana. Joku muu tietää kohtalosi, mutta…
Maailman menoaEi vastauksia

Työmotivaatio NOLLA.

IhonhoitoVastattu 17 v

Salisyylihappoa ilman alkoholia?!

Jos olet onnistunut löytämään kohtuuhintaisen ihonhoitosarjan, jossa on puhdistus- ja/tai hoito- ja/tai kosteutustuotteessa salisyylihappoa mutta EI alkoholia, pliis pliis pliis kerro siitä minullekin! Dermalogican tuot…

Puutavaraa pienissä erissä?

Mistä voin ostaa puutavaraa pienissä erissä? En ole rakentamassa taloa tai perustamassa verstasta, vaan tarvitsen esim. lisähyllyn vaatekaappiin. Työkalut löytyy tarvittaessa omasta takaa, mutta jos joku liike sattuu ta…
PihasuunnitteluVastattu 17 v

Suositelkaa kirjaa!

Oletteko törmänneet mielestänne suositeltavan arvoiseen pihasuunnittelua ja/tai helppoja puutarhakasveja koskevaan opukseen? Ensikertalaisena pitäisi lähteä ensi tänä syksynä / ensi kesänä omaa pihaa muokkaamaan, ja vin…
Äitien jututVastattu 10 kk

Mitä odotatte kylässä?

Jos teidät lapsenne / lapsienne kanssa kutsutaan kylään, minkä tasoista "palvelua" odotatte kyläpaikassa, jos kyseisessä talossa ei vielä / enää ole kotona asuvia lapsia tai ainakaan omienne ikäisiä? Mitä jos kyläpaikka…
AvioeroEi vastauksia

Eron yksityiskohtaiset syyt eivät kuulu lapsille!

Luin tuossa jostain vanhasta Perhe-lehdestä lukijan kirjoittaman narinan siitä, miten miehen uskottomuus on satuttanut koko perhettä. Ja varmasti onkin. Mutta jos 7-vuotias itkee äidin puolesta kun isi petti, ja sitä nu…
ParisuhdeVastattu 17 v

Parasta suhteessanne?

Onpa masentava palsta. Niin paljon pinnallisia, lapsellisia ongelmia, jotka epäilemättä ovat meille jokaiselle ilmiönä tuttuja ja tuntuvat omalle kohdalle sattuessaan niin suurilta. Mutta mikä sinun suhteessasi on hyvää…
PyöräilyVastattu 17 v

Oikea koko 185-senttiselle?

Ajattelin laittaa ostoilmoituksen käytetystä pyörästä työmatka-ajoa varten. Minkähän kokoista kannattaa 185-senttisen miehen etsintäkuuluttaa?
MuuttaminenVastattu 17 v

Pahvilaatikoita kaupasta?

Miten tuo lie on, saako nykyään kaupoista pahvilaatikoita muuttolaatikoiksi? Pienemmistä, isommista kaupoista? Vai onko tuo käytäntö historiaa.

Oikeasti hyvät pyyhkeet?

Tähän asti olen yrittänyt päästä aina mahdollisimman halvalla, mutta nyt alkaa tulla mittari täyteen ja voisi hankkia jonkintasoista laatuakin. Pyyhkeistä tulee ohuita lutruja, langat törröttää, värit haalistuu, muoto v…
VauvakuumeVastattu 17 v

Ylipainoinen kuumeilija

Muuten voisi jo olla vauvan aika, mutta... liikakiloja on 50 eli paljon, ja vaikka omasta arjestani nyt selviänkin ilman painon aiheuttamia rajoitteita, niin entäs viimeisillään raskaana tai pienen vauvan kanssa - saati…
KotimaaVastattu 17 v

Hauskaa halvalla?

Puh. On etsitty vuokramökkiä saaristosta ja lapista, risteilyä sinne sun tänne, hotellia Turusta ja Kuusamosta. Kesälomaa on pariviikkoinen, ja haluaisimme jonkun pienen irtioton arjesta, mutta raha on este. Sekä samoil…
IhonhoitoVastattu 17 v

Apteekista kuivalle akneiholle?

Minulla on hankalista ihoista hankalin. Otsassa hiusrajassa pieniä valkopäisiä näppylöitä, otsan iho kiiltelee. Nenä on täynnä mustapäitä ja rasvoittuu. Leuassa on mustapäiden lisäksi yleensä 1-2 isoa paukamaa, syvää fi…