Missä huonoimmat pelaajat?

Aloittelija.............

Millä pokerisivustolla on kokemattomimmat ja huonoimmat pelaajat ja parhaimmat turnaukset?

4

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokerpoker
      • surkeimmat pelaajat ehdottomasti partypokerilla, parhaimmat turnaukset joutuu sitten etsimään muualta.

• dadsffd

pokerstars, ftp, ipoker, ongame, prima.. listaa tähän kaikki verkot. turnaukset ovat erittäin hyviä kaikkialla, eroja on struktuureissa yms joten ota itse selvää ja valitse mikä itseäsi miellyttää

• c

cakella on tod huono tasosia pelaajia mutta huonotuurisen turha mennä kun ne huono tuuriset osuu aina kannattaa alottaa jstai nl1000 tiiä sit onko siel enää niin huonoi mutta pienet limiitit pelkkää kalastusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2294
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      1942
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1441
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      49
      830
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      6
      786
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      743
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      680
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      52
      651
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      24