kellon tarkkuudella? Ainoastaan että olen syntynyt iltapäivällä, 16.06.1946.
Mistä saan horoskooppini, kun syntymäaikaani
7
579
Vastaukset
- ***ÄÖY***
laatii horoskoopin jos syntymän kellonaika puuttuu? Minulla myös tuo ongelma. Kyselin synnytytsairaalastakin, mutta sieltä ei löytynyt tietjani, sairaalan muuton aikana on kadonnut puolen vuoden synnyttäjätiedot, äitini tiedot siis!
Mitähän tämä tuo kohtalooni? - on varmempi
Syntymähoroskooppi kertoo, mihin asioihin olet kiinnostunut.Ja mikä asia ei suju.
Se vaatii syntymän kellonaikaa 15min tarkkuudella. Ja asiantuntijan tekemisen.
Ilman kellonaikaa pystyt lukemaan vain valmiiksi kirjoitettuja horoskooppeja.
Niissä olisi syytä tietää kirjoittajan planeettatieto. - Aleistere
Voi tehdä horoskoopin korjausta (rectification) käyttämällä muita pv-määriä kuten hääpäivää, lasten syntymäpäivät jne. Mutta tämä on todella iso (ja kallis) työ.
- tarkalleen ottaen?
Olen syntynyt siinä Vesimiehen ja Kalojen välimaastossa, ja olen koettanut etsiä tästä aiheesta tietoa, mutta en löydä mistään tarkkoja kellonaikoja horoskooppimerkkien vaihtumiselle, joten en pysty määrittämään omaa horoskooppimerkkiäni vaikka tiedänkin oman syntymäaikani.
- tutkijasali.
Kansallisarkisto, puh 09-2285 2214, 050-514 7890. Tietopalveluyksikkö Tuula Partanen, sihteeri.
- ....
mutta eihän kenenkää tietoja voi hävittää? isänikin on arvoitus..se on syntynyt kotona silloin kun aikoinansa synnytettiin vielä kotona ja sen äiti on kuollut jo 80 luvulla joten ei ole varmaa että onko se syntynyt 31.12.1952 vai 1.1.1953.:)
- kansallisarkistoon...
.... kirjoitti:
mutta eihän kenenkää tietoja voi hävittää? isänikin on arvoitus..se on syntynyt kotona silloin kun aikoinansa synnytettiin vielä kotona ja sen äiti on kuollut jo 80 luvulla joten ei ole varmaa että onko se syntynyt 31.12.1952 vai 1.1.1953.:)
Olen ollut tutkijasalissa kaksi kertaa. Tunnelmaa ei voi sanoin kuvailla. Se on tiivis, kuin Saturnuksen yhtymä Merkuriukseen, tai sinne päin... Reipasta otetta elämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833