Mistä saan horoskooppini, kun syntymäaikaani

ei tiedetä

kellon tarkkuudella? Ainoastaan että olen syntynyt iltapäivällä, 16.06.1946.

7

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***ÄÖY***

laatii horoskoopin jos syntymän kellonaika puuttuu? Minulla myös tuo ongelma. Kyselin synnytytsairaalastakin, mutta sieltä ei löytynyt tietjani, sairaalan muuton aikana on kadonnut puolen vuoden synnyttäjätiedot, äitini tiedot siis!
      Mitähän tämä tuo kohtalooni?

• on varmempi

Syntymähoroskooppi kertoo, mihin asioihin olet kiinnostunut.Ja mikä asia ei suju.
      Se vaatii syntymän kellonaikaa 15min tarkkuudella. Ja asiantuntijan tekemisen.

Ilman kellonaikaa pystyt lukemaan vain valmiiksi kirjoitettuja horoskooppeja.
      Niissä olisi syytä tietää kirjoittajan planeettatieto.

• Aleistere

Voi tehdä horoskoopin korjausta (rectification) käyttämällä muita pv-määriä kuten hääpäivää, lasten syntymäpäivät jne. Mutta tämä on todella iso (ja kallis) työ.

• tarkalleen ottaen?

Olen syntynyt siinä Vesimiehen ja Kalojen välimaastossa, ja olen koettanut etsiä tästä aiheesta tietoa, mutta en löydä mistään tarkkoja kellonaikoja horoskooppimerkkien vaihtumiselle, joten en pysty määrittämään omaa horoskooppimerkkiäni vaikka tiedänkin oman syntymäaikani.

• tutkijasali.

Kansallisarkisto, puh 09-2285 2214, 050-514 7890. Tietopalveluyksikkö Tuula Partanen, sihteeri.

• ....

mutta eihän kenenkää tietoja voi hävittää? isänikin on arvoitus..se on syntynyt kotona silloin kun aikoinansa synnytettiin vielä kotona ja sen äiti on kuollut jo 80 luvulla joten ei ole varmaa että onko se syntynyt 31.12.1952 vai 1.1.1953.:)

• kansallisarkistoon...
        .... kirjoitti:

mutta eihän kenenkää tietoja voi hävittää? isänikin on arvoitus..se on syntynyt kotona silloin kun aikoinansa synnytettiin vielä kotona ja sen äiti on kuollut jo 80 luvulla joten ei ole varmaa että onko se syntynyt 31.12.1952 vai 1.1.1953.:)

Olen ollut tutkijasalissa kaksi kertaa. Tunnelmaa ei voi sanoin kuvailla. Se on tiivis, kuin Saturnuksen yhtymä Merkuriukseen, tai sinne päin... Reipasta otetta elämään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe