Osaisko kukaan kertoa Jeep Gran Cherokee 3.0 GRD Limited-2005 (uusi korimalli) rengaspaineita tai mahdollisesti olisiko vika rengaspainetunnistimessa kun ulisee silloin tällöin. Eli mitkä oikeat rengaspaineet alkuperäisrenkaissa ja-vanteissa? Ja onko jollain ilmennyt vikaa rengaspainevalvonnassa. Voisiko vararenkaan alhainen paine myös aiheuttaa vian? Kiitoksia kaikille vastauksista...
Rangaspaineet ja varoitin
4
3855
Vastaukset
- Toyoda-Jeep Man
Varmaan löysitkin jo ratkaisun, ettet koko kesää ajanut epätietoisena paineista. Jeepin ohjekirja kun ei paineita välttämättä kerro, vaan kehottaa katsomaan tarraa pilarissa oven kupeessa.
- 3.0 CRD
Muistaakseni 2.3bar jokaisessa renkaassa. Tarra löytyy hansikaslokeron kannesta.
Jos ulina viitataan EVICin varoitukseen rengaspaineista, järjestelmä tosiaan tunnistaa paineen myös vararenkaasta.Itselläni toimii sekä alkuperäiset (vm 2005) että pari vuotta myöhemmin erikseen talvirenkaisiin ostamani anturit moitteetta. Tuon hälytyksen saa muistaakseni myös ohjelmallisesti huollossa poistettua tilapäisesti, jos rengassetissä ei antureita ole (TSB 22-002-08). - jeebbman
3.0 CRD kirjoitti:
Muistaakseni 2.3bar jokaisessa renkaassa. Tarra löytyy hansikaslokeron kannesta.
Jos ulina viitataan EVICin varoitukseen rengaspaineista, järjestelmä tosiaan tunnistaa paineen myös vararenkaasta.Itselläni toimii sekä alkuperäiset (vm 2005) että pari vuotta myöhemmin erikseen talvirenkaisiin ostamani anturit moitteetta. Tuon hälytyksen saa muistaakseni myös ohjelmallisesti huollossa poistettua tilapäisesti, jos rengassetissä ei antureita ole (TSB 22-002-08).Itsellä on jäänyt muuttoautona tuodusta Jeepistä anturit luonnolliesti pois talvikiekoista. Osaatko neuvoa mistä anturit tilasit ja paljonko tuli kustantamaan?
- 3.0 CRD
jeebbman kirjoitti:
Itsellä on jäänyt muuttoautona tuodusta Jeepistä anturit luonnolliesti pois talvikiekoista. Osaatko neuvoa mistä anturit tilasit ja paljonko tuli kustantamaan?
Ostin omani Saksasta 35€:n kappalehintaan (68001698AA). Muistelen, että Suomessa marmoritiskin takana niistä pyydettiin yli 60€ - joka on aika paljon, vaikka se viesti ärsyttävä onkin. Tosin, kun puhut muuttoautosta, niin onko kyseessä WK? Silloinhan et Suomesta edes saa yhteensopivia antureita (WH:ssa on eri versio), vaan tilaa ne USA:sta (esim. http://www.justforjeeps.com/tiprmose.html).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828