fs2004 lentämisestä

bussikuskiksi

Vaikuttaako lentokorkeus polttoaineen kulutukseen? Eli onko taloudellisempaa lentää korkeammalla ja jne.?

Ja mikä on tavallinen lentokorkeus ja nopeus, esim. pikku busseilla tai vaikka b757:lla? Olen lennellyt siinä 20 000 jalassa ja nopeutena n. 260.

Pitäs venyttää a321 Kanarian saarille asti...

7

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsdssdds

      Korkeammalla lentokorkeudella polttoainetta kuluu vähemmän, on taloudellisempaa. Ja normaali lentokorkeus vaikkapa näille perus busseille ja 757, muille suurimmalle osalle suihkukoneista on noin 30 000-40 000 jalkaa, itse yleensä boeing 737 ja 757 lennän jossain 35-36 tuhatta jalkaa.

      • bussikuskiksi

        Aivan. Olinkin ihan väärissä korkeuksissa ja nopeuksissa. Kiitos, tuosta oli paljon apua. Muuttaa pelin luonnetta hieman.


      • bussikuskiksi

        ..tuosta finnairin 757:stä. Rahti ja matkustaja-osaston säätö, balanseeraus kohta ei toimi kunnolla. Polttoainemäärää saa kyllä säädettyä, mutten payload settingsiä??

        Olen miltei tuntitolkulla etsinyt päivityksiä tuohon 757:ään, muttei onnaa. Osaisitko opastaa vielä tässä ongelmassa?


      • sdssdsdsd
        bussikuskiksi kirjoitti:

        ..tuosta finnairin 757:stä. Rahti ja matkustaja-osaston säätö, balanseeraus kohta ei toimi kunnolla. Polttoainemäärää saa kyllä säädettyä, mutten payload settingsiä??

        Olen miltei tuntitolkulla etsinyt päivityksiä tuohon 757:ään, muttei onnaa. Osaisitko opastaa vielä tässä ongelmassa?

        Mitä 757 käytät?


      • bussikuskiksi
        sdssdsdsd kirjoitti:

        Mitä 757 käytät?

        posky 757-200 finnair repaint v.1

        - payload settings ei toimi, painopiste on ihan nokalla, tutkakuvun kohdalla.
        - kaikki efektit ei toimi, mm. peräsimen logo-spotti ei pala, matkustamon valot poissa.


      • sdsdsdsd
        bussikuskiksi kirjoitti:

        posky 757-200 finnair repaint v.1

        - payload settings ei toimi, painopiste on ihan nokalla, tutkakuvun kohdalla.
        - kaikki efektit ei toimi, mm. peräsimen logo-spotti ei pala, matkustamon valot poissa.

        Ok... Olethan pistänyt ne koneen mukana (?) tulevat efektit oikeaan effects kansioon? Tuon payload systeemin kanssa en osaa auttaa, itse käytän yleensä yhtä lisäosaa lentäessä jossa on erillinen payload editori, mutta luulisin ettei kaikissa freeware koneissa ole kovin hyvää payload muokkaus mahdollisuuksia...
        Näkyykö se huono painopiste lentäessä?


      • bussikuskiksi
        sdsdsdsd kirjoitti:

        Ok... Olethan pistänyt ne koneen mukana (?) tulevat efektit oikeaan effects kansioon? Tuon payload systeemin kanssa en osaa auttaa, itse käytän yleensä yhtä lisäosaa lentäessä jossa on erillinen payload editori, mutta luulisin ettei kaikissa freeware koneissa ole kovin hyvää payload muokkaus mahdollisuuksia...
        Näkyykö se huono painopiste lentäessä?

        Ei siinä tullut efecktejä mukana. Hieman rrraakile tuntuisi olevan tuo kone. Harmi, nätti ja mukavan tuntuinen muuten.

        Ei tuo painopiste mielestäni niin kauheasti haittaa. Ehkä approach-moodilla hieman heittelehti kone, lähestyttäessä liukua. Saattoi olla syynä myös liian läheltä ja lujaa ils:siin lentäminenkin..mene ja tiedä.

        Pitää pysyä busseissa, 321 ja 340. Mitchin paneelit on todella jees :)

        Saiskohan mistään ab 330:tä sellaisenaan? Nordicilla vaativat jotain pakettia alle..

        ps. Kiitos muuten vastauksista, mukavaa kun joku jaksaa nähdä hieman vaivaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

      ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      407
      3203
    2. Sanna on pakottaja, domina

      Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      94
      2375
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

      Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2319
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

      Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      21
      1990
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

      Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      181
      1504
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

      "Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      11
      1347
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

      Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1139
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

      niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1082
    9. Nainen rakas

      Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      92
      979
    10. Iltalehden evästeasetukset

      No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      119
      972
    Aihe