Vaikuttaako lentokorkeus polttoaineen kulutukseen? Eli onko taloudellisempaa lentää korkeammalla ja jne.?
Ja mikä on tavallinen lentokorkeus ja nopeus, esim. pikku busseilla tai vaikka b757:lla? Olen lennellyt siinä 20 000 jalassa ja nopeutena n. 260.
Pitäs venyttää a321 Kanarian saarille asti...
fs2004 lentämisestä
7
381
Vastaukset
- dsdssdds
Korkeammalla lentokorkeudella polttoainetta kuluu vähemmän, on taloudellisempaa. Ja normaali lentokorkeus vaikkapa näille perus busseille ja 757, muille suurimmalle osalle suihkukoneista on noin 30 000-40 000 jalkaa, itse yleensä boeing 737 ja 757 lennän jossain 35-36 tuhatta jalkaa.
- bussikuskiksi
Aivan. Olinkin ihan väärissä korkeuksissa ja nopeuksissa. Kiitos, tuosta oli paljon apua. Muuttaa pelin luonnetta hieman.
- bussikuskiksi
..tuosta finnairin 757:stä. Rahti ja matkustaja-osaston säätö, balanseeraus kohta ei toimi kunnolla. Polttoainemäärää saa kyllä säädettyä, mutten payload settingsiä??
Olen miltei tuntitolkulla etsinyt päivityksiä tuohon 757:ään, muttei onnaa. Osaisitko opastaa vielä tässä ongelmassa? - sdssdsdsd
bussikuskiksi kirjoitti:
..tuosta finnairin 757:stä. Rahti ja matkustaja-osaston säätö, balanseeraus kohta ei toimi kunnolla. Polttoainemäärää saa kyllä säädettyä, mutten payload settingsiä??
Olen miltei tuntitolkulla etsinyt päivityksiä tuohon 757:ään, muttei onnaa. Osaisitko opastaa vielä tässä ongelmassa?Mitä 757 käytät?
- bussikuskiksi
sdssdsdsd kirjoitti:
Mitä 757 käytät?
posky 757-200 finnair repaint v.1
- payload settings ei toimi, painopiste on ihan nokalla, tutkakuvun kohdalla.
- kaikki efektit ei toimi, mm. peräsimen logo-spotti ei pala, matkustamon valot poissa. - sdsdsdsd
bussikuskiksi kirjoitti:
posky 757-200 finnair repaint v.1
- payload settings ei toimi, painopiste on ihan nokalla, tutkakuvun kohdalla.
- kaikki efektit ei toimi, mm. peräsimen logo-spotti ei pala, matkustamon valot poissa.Ok... Olethan pistänyt ne koneen mukana (?) tulevat efektit oikeaan effects kansioon? Tuon payload systeemin kanssa en osaa auttaa, itse käytän yleensä yhtä lisäosaa lentäessä jossa on erillinen payload editori, mutta luulisin ettei kaikissa freeware koneissa ole kovin hyvää payload muokkaus mahdollisuuksia...
Näkyykö se huono painopiste lentäessä? - bussikuskiksi
sdsdsdsd kirjoitti:
Ok... Olethan pistänyt ne koneen mukana (?) tulevat efektit oikeaan effects kansioon? Tuon payload systeemin kanssa en osaa auttaa, itse käytän yleensä yhtä lisäosaa lentäessä jossa on erillinen payload editori, mutta luulisin ettei kaikissa freeware koneissa ole kovin hyvää payload muokkaus mahdollisuuksia...
Näkyykö se huono painopiste lentäessä?Ei siinä tullut efecktejä mukana. Hieman rrraakile tuntuisi olevan tuo kone. Harmi, nätti ja mukavan tuntuinen muuten.
Ei tuo painopiste mielestäni niin kauheasti haittaa. Ehkä approach-moodilla hieman heittelehti kone, lähestyttäessä liukua. Saattoi olla syynä myös liian läheltä ja lujaa ils:siin lentäminenkin..mene ja tiedä.
Pitää pysyä busseissa, 321 ja 340. Mitchin paneelit on todella jees :)
Saiskohan mistään ab 330:tä sellaisenaan? Nordicilla vaativat jotain pakettia alle..
ps. Kiitos muuten vastauksista, mukavaa kun joku jaksaa nähdä hieman vaivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070