fs2004 lentämisestä

bussikuskiksi

Vaikuttaako lentokorkeus polttoaineen kulutukseen? Eli onko taloudellisempaa lentää korkeammalla ja jne.?

Ja mikä on tavallinen lentokorkeus ja nopeus, esim. pikku busseilla tai vaikka b757:lla? Olen lennellyt siinä 20 000 jalassa ja nopeutena n. 260.

Pitäs venyttää a321 Kanarian saarille asti...

7

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsdssdds

      Korkeammalla lentokorkeudella polttoainetta kuluu vähemmän, on taloudellisempaa. Ja normaali lentokorkeus vaikkapa näille perus busseille ja 757, muille suurimmalle osalle suihkukoneista on noin 30 000-40 000 jalkaa, itse yleensä boeing 737 ja 757 lennän jossain 35-36 tuhatta jalkaa.

      • bussikuskiksi

        Aivan. Olinkin ihan väärissä korkeuksissa ja nopeuksissa. Kiitos, tuosta oli paljon apua. Muuttaa pelin luonnetta hieman.


      • bussikuskiksi

        ..tuosta finnairin 757:stä. Rahti ja matkustaja-osaston säätö, balanseeraus kohta ei toimi kunnolla. Polttoainemäärää saa kyllä säädettyä, mutten payload settingsiä??

        Olen miltei tuntitolkulla etsinyt päivityksiä tuohon 757:ään, muttei onnaa. Osaisitko opastaa vielä tässä ongelmassa?


      • sdssdsdsd
        bussikuskiksi kirjoitti:

        ..tuosta finnairin 757:stä. Rahti ja matkustaja-osaston säätö, balanseeraus kohta ei toimi kunnolla. Polttoainemäärää saa kyllä säädettyä, mutten payload settingsiä??

        Olen miltei tuntitolkulla etsinyt päivityksiä tuohon 757:ään, muttei onnaa. Osaisitko opastaa vielä tässä ongelmassa?

        Mitä 757 käytät?


      • bussikuskiksi
        sdssdsdsd kirjoitti:

        Mitä 757 käytät?

        posky 757-200 finnair repaint v.1

        - payload settings ei toimi, painopiste on ihan nokalla, tutkakuvun kohdalla.
        - kaikki efektit ei toimi, mm. peräsimen logo-spotti ei pala, matkustamon valot poissa.


      • sdsdsdsd
        bussikuskiksi kirjoitti:

        posky 757-200 finnair repaint v.1

        - payload settings ei toimi, painopiste on ihan nokalla, tutkakuvun kohdalla.
        - kaikki efektit ei toimi, mm. peräsimen logo-spotti ei pala, matkustamon valot poissa.

        Ok... Olethan pistänyt ne koneen mukana (?) tulevat efektit oikeaan effects kansioon? Tuon payload systeemin kanssa en osaa auttaa, itse käytän yleensä yhtä lisäosaa lentäessä jossa on erillinen payload editori, mutta luulisin ettei kaikissa freeware koneissa ole kovin hyvää payload muokkaus mahdollisuuksia...
        Näkyykö se huono painopiste lentäessä?


      • bussikuskiksi
        sdsdsdsd kirjoitti:

        Ok... Olethan pistänyt ne koneen mukana (?) tulevat efektit oikeaan effects kansioon? Tuon payload systeemin kanssa en osaa auttaa, itse käytän yleensä yhtä lisäosaa lentäessä jossa on erillinen payload editori, mutta luulisin ettei kaikissa freeware koneissa ole kovin hyvää payload muokkaus mahdollisuuksia...
        Näkyykö se huono painopiste lentäessä?

        Ei siinä tullut efecktejä mukana. Hieman rrraakile tuntuisi olevan tuo kone. Harmi, nätti ja mukavan tuntuinen muuten.

        Ei tuo painopiste mielestäni niin kauheasti haittaa. Ehkä approach-moodilla hieman heittelehti kone, lähestyttäessä liukua. Saattoi olla syynä myös liian läheltä ja lujaa ils:siin lentäminenkin..mene ja tiedä.

        Pitää pysyä busseissa, 321 ja 340. Mitchin paneelit on todella jees :)

        Saiskohan mistään ab 330:tä sellaisenaan? Nordicilla vaativat jotain pakettia alle..

        ps. Kiitos muuten vastauksista, mukavaa kun joku jaksaa nähdä hieman vaivaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe