Fedora 11 on nyt imuroitavissa. http://fedoraproject.org/
Saatavissa niin bittorrentilla kuin peilipalvelimista.
Nyt sitä saa!
6
865
Vastaukset
- joo...
ei tässä toimi mikään,vittu.Paketinhallinta kusee,hohhoijaa pitää kai vaihtaa 10 takas
- herja...
Virhe ladattaessa paketteja:
File /var/cache/yum/fedora/metalink.xml does not exist
hyvin alko tääkin päivä - ootko tosissas
herja... kirjoitti:
Virhe ladattaessa paketteja:
File /var/cache/yum/fedora/metalink.xml does not exist
hyvin alko tääkin päivämutta yum clean all; yum check-update/update olisi korjannut.
- tosissani
ootko tosissas kirjoitti:
mutta yum clean all; yum check-update/update olisi korjannut.
nyt toimii niinkuin pitääkin,oon vaan tämmönen hätähousu :D
- Wittgenstein
Kannattaako ladata esim. Fedora-11-i686-Live.torrent jos itsellä käytössä vähän vanhempi kone? Ja mikä ero tuossa 686:ssa on verrattuna i386:een. Yhtään torrenttia ei ollut i386:ssa joka mahtuisi yhdelle cd:lle.
- blaah
No kun "vähän vanhempi kone" voi tarkoittaa mitä tahansa vuosilta 1970-2007. Eiköhän se mahda toimia jos vain lataat sen asennattavan live-median.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756