Pärnun kauneussalongit?

aboriginaali

Heippa!

Ollaa kavereitten kanssa lähdössä heinäkuuksi Pärnuuseen Estonian puistotalo- kylpylähotelliin. Mietittiin missä kannattaisi käydä sellasissa kauneushoidoissa, itse hotellilla vai sitte kaupunissa jossian liikkeissä?
Onko kellää kokemuksia kyseisestä hotellista?

Entä mikä kauneushoitola olisi halvin mahdollinen kaupungissa? Hintataso esim hieronnassa?

Kiitos!

6

2006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gegegx

Minäkin kaipailisin vinkkejä kauneushoitoloista: osoitteet, hinnat ym. Netistä löytyy todella huonosti Pärnun kauneushoitoloiden kotisivuja ja hinnastoja. Olisi kiva varata etukäteen jotain, mutta aika vaikeaa, kun ei tiedä mistä ja millä hinnalla.

• homma hoituu

Strand hotellin yhteydessä on ainakin Dione niminen hoitola ja sillä on hinnasto suomeksi netissä.
        Vaimoni tilasi sähköpostin kautta ajan ja sai vastauksen seuraavana päivänä.
        Viime kesänä samalla tavalla homma hoitui hyvin.

• kyllä löytyy
        homma hoituu kirjoitti:

Strand hotellin yhteydessä on ainakin Dione niminen hoitola ja sillä on hinnasto suomeksi netissä.
        Vaimoni tilasi sähköpostin kautta ajan ja sai vastauksen seuraavana päivänä.
        Viime kesänä samalla tavalla homma hoitui hyvin.

www.visitparnu.com sivulta löytyy melkoisen kattava listaus hoitoloista,sieltä vain yhteystiedot ja joko sähköposti tai soitto(puhuvat lähes 100% suomea).

• Pandis

kävin täällä viime kesänä. oikein hyvä ja tarkka työ. Paikkaa on vähän vaikea löytää on kävelykadulla toisessa kerroksessa. Mainos oli kadulla. Suosittelen paikkaa, siellä tuntui käyvän myös paikalliset rouvat.

• TYTTÖTIETÄMÄTÖN

En kertakaikkiaan löydä paikkaa mistä saisin ripsienidennyksn? haluisiko joku auttaa?:S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe