Suurperheitten äidit ovat ensimmäisinä tuomitsemassa sosiaalihuollon varassa eläviä yksinhuoltajaäitejä, lapsen saaneita prostituoituja ja oleskelulupaa hakevia pakolaisäitejä, vaikka juuri näillä naisilla on sama ammatti kuin suurperheitten äideillä itsellänsä: omien lasten itse hoitaminen, kotitaloustyöt ja runsaslukuiset sukupuoliyhdynnät.
Itse asiassa sukupuoliyhdyntöjä on uskovaisella monilapsiäidillä todennäköisesti jopa enemmän kuin muilla samaa työtä tekevillä ja silti vai pitäisikö sanoa siksi hän muut naiset niistä tuomitsee. Tyttärilleenkin saarnaa siveyttä, vaikka itse saa kaikki tulonsa sukupuolielämänsä seurauksena.
On outoa, on perin outoa
9
630
Vastaukset
- EIIIIII:::::::
Hahahahahahahahahahahahah
hihihihihihihihiihihih
Anteeksi...
minulla on vasta 4 tulossa, mutta en kyllä koe mitään yhtäläisyyttä itseni ja prostituoidun kanssa... HIHIHIH
On yksinhuoltajia ja yksinhuoltajia... On aivan eriasia olla yksinhuoltaja jos sinulla on esim 3 lasta 3 eri miehen kanssa kuin 1 miehen lapsia hoitaessasi... Tai edes 2.
Ja esim uskossa elävä suurperheen äiti, joka ei saa käyttää ehkäisyä ei kuule tarvitse kuin sen yhden kerran... Jotta laske nyt vaan huviksesi niitä muiden ihmisten yhdyntöjä... on sullakin hommat....
Ja siinä, että nykynuoriso oppisi arvostamaan itseään eikä antaisi kenen vaan ronkkia tavaraansa, siinä ei olisi mitään pahaa. Kuinka moni nainen varsinkin toivoo, että se eka kerta olisikin tapahtunut vasta paljon myöhemmin? Kuinka monella on siitä hyviä muistoja?
Ja ei en elä uskossa, mutta hyvät ja terveet elämän arvot eivät tekisi kenellekään pahaa. - ole aikaa
seksiin. Suuren perheen saamiseksi riittää, että on yhdynnässä parin vuoden välein sopivaan aikaan. On kummallinen harhaluulo, että monilapsiset parit olisivat jotain seksihirmuja.
Eivät suurperheitten äidit tuomitse yksinhuoltajaäitejä eikä muitakaan. Kotiäiteinä olevat yksinhuoltajat tai pakolaisäidit eivät muuten elä "sosiaalihuollon varassa", vaan äitiyspäivärahoillaan ja kotihoidon tuella. Heidänkin joukossaan on suurperheisiä äitejä.- seksitavoista
Äitiyspäivärahat, lapsilisät ja kotihoidontuki ovat nk. sosiaalisia tulonsiirtoja eli kyse on sosiaalihuollon varassa elämisestä. Edellisen kirjoittajan mukaan monilapsiäidit ovat parin vuoden välein sukupuoliyhdynnässä, jottei kyseinen tukiputki katkea.
- tukien
seksitavoista kirjoitti:
Äitiyspäivärahat, lapsilisät ja kotihoidontuki ovat nk. sosiaalisia tulonsiirtoja eli kyse on sosiaalihuollon varassa elämisestä. Edellisen kirjoittajan mukaan monilapsiäidit ovat parin vuoden välein sukupuoliyhdynnässä, jottei kyseinen tukiputki katkea.
varmistamiseksi tietysti suurpeheissä lasketaan vaan ettei nuorin kerkeä just täyttää vuotta ennen ku seuraava syntyy ja sit jatkuu tää tukiputki ja tehdään samaan syssyyn sitten 10 lasta, sillä 300€/kk eletään sitten 30 vuotta plus lapsilisät..
justiinsa joo. Epäilen aika syvästi tätä teoriaa. - 3v.
tukien kirjoitti:
varmistamiseksi tietysti suurpeheissä lasketaan vaan ettei nuorin kerkeä just täyttää vuotta ennen ku seuraava syntyy ja sit jatkuu tää tukiputki ja tehdään samaan syssyyn sitten 10 lasta, sillä 300€/kk eletään sitten 30 vuotta plus lapsilisät..
justiinsa joo. Epäilen aika syvästi tätä teoriaa.niin, ettei nuorin kerkeä täyttää 3 vuotta
- riippuvat
seksitavoista kirjoitti:
ansiotuloista. Jokainenhan on ehtinyt olla töissä ennen lasten syntymää ja väliaikoina. Kotihoidontuen suuruus taas määräytyy lapsiluvun mukaan. Sekin on kaikille kotona oleville vanhemmille maksettava etuus. Palkka yhteiskunnan ja oman perheen hyväksi tehdystä työstä.
Lapsiperheillä ei juuri ole sossuun asiaa. Ei sieltä mitään heille tipu. Sossun kustannuksella elävät työtävieroksuvat yksinäiset henkilöt, jotka eivät ole edes työvoimaviranomaisten kirjoilla. Taidat itse olla lapseton -ja sossun asiakas! - palkkatyötä tehdä
riippuvat kirjoitti:
ansiotuloista. Jokainenhan on ehtinyt olla töissä ennen lasten syntymää ja väliaikoina. Kotihoidontuen suuruus taas määräytyy lapsiluvun mukaan. Sekin on kaikille kotona oleville vanhemmille maksettava etuus. Palkka yhteiskunnan ja oman perheen hyväksi tehdystä työstä.
Lapsiperheillä ei juuri ole sossuun asiaa. Ei sieltä mitään heille tipu. Sossun kustannuksella elävät työtävieroksuvat yksinäiset henkilöt, jotka eivät ole edes työvoimaviranomaisten kirjoilla. Taidat itse olla lapseton -ja sossun asiakas!Suomessa on paljon ulkomaalaisäitejä, jotka eivät ole koskaan palkkatyötä tehneet. Haja-asutusalueitten monilapsiäidit ovat usein myös täysin palkkatyötä tekemättömiä. Muita osaavat Raamatulla päähän mätkiä ja pätkiä, vaikka oma työ on pohjimmiltaan prostituutiota.
Omalta kannaltani rahoittajapuolen ihmisenä on rahanmenon kannalta täysin samantekevää maksetaanko sosiaaliapu käyttäen siitä kaunistelevia nimikkeitä äitiyspäiväraha/kotihoidontuki/lapsilisä vai sanotaanko sitä rehellisesti sossun varassa elämiseksi. - kauhistellut
palkkatyötä tehdä kirjoitti:
Suomessa on paljon ulkomaalaisäitejä, jotka eivät ole koskaan palkkatyötä tehneet. Haja-asutusalueitten monilapsiäidit ovat usein myös täysin palkkatyötä tekemättömiä. Muita osaavat Raamatulla päähän mätkiä ja pätkiä, vaikka oma työ on pohjimmiltaan prostituutiota.
Omalta kannaltani rahoittajapuolen ihmisenä on rahanmenon kannalta täysin samantekevää maksetaanko sosiaaliapu käyttäen siitä kaunistelevia nimikkeitä äitiyspäiväraha/kotihoidontuki/lapsilisä vai sanotaanko sitä rehellisesti sossun varassa elämiseksi.paljonko joudutaan tuloistasi maksamaan kaikkiin esim.päihdeongelmaisten elämisen tukemiseen?Luulen,vaan en tiedä,että Suomessa olisi enemmän päihteistä johtuvia kuluja kuin suurperheistä.
- viiden äiti
Jokainen äiti elää "sossun varassa" silloin, kun on jäänyt äitiyslomalle tai/ja kun on vanhempainlomalla. Vanhempainlomalla voi olla tietenkin myös isä.
On aivan sama, onko lapsia yksi vai viisi - samat tuet tulee jokaiselle. Tietenkin lapsilisä on suurempi useammansta lapsesta kuin yhdestä.
Sinä olet siis sitä mieltä, että ihmiset hankkivat (paljon9 lapsia VAIN sen takia, että saavat (sinun mielestäsi) "ilmaista" rahaa ! Kyllä on ajatusmaailma sinullakin, hiuh huh.
En tiedä muiden sukupuoliyhtes-tiheyksistä, mutta sanoisin, että jotkut sinkut harrastavat varmaan enempi sukupuoliyhteyksiä kuin perheelliset, varsinkin pienten lasten vanhemmat.
Erona on vain se, että sinkuilla saattaa partneri vaihtua viikottainkin, kun perheelliset yhtyvät oman puolisonsa kanssa.
Minä en ole uskovainen, ja olen harrastanut seksiä muidenkin kuin mieheni kanssa (ennen avioliittoamme), yhden illan suhteita enole harrastanut, vaan olen seurustellut näiden miesten kanssa pitkään.
Ei sitä arvokasta tavaraa passaa kenelle tahansa antaa!
Sinä taidat olla katkera seksinpuutteessa elävä, kun noin katkerasti kirjoitit?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124510MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar882316Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81299
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64947Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918