Mitä lahjaksi tyttöystävälle?

tiedoton985

Voisiko joku antaa vinkkejä mitä ostan tyttöystävälle lahjaksi?
Kiitos

5

1594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susa*

Mielellään jotain persoonallista. Jotain sellaista mistä tyttöystäväsi huomaa että todella tunnet hänet. Itse en ainakaan haluaisi mitään lahjakortteja! Myös hajuvedet ja korut ovat jotenkin persoonattomia, sellaisia joita on helppo ostaa kenelle tahansa. Kerran sain poikaystävältäni lahjaksi todella kalliit alusvaatteet, moni olisi varmaan tästä lahjasta tykännyt, mutta itse en välittänyt, koska ne eivät olleet yhtään minun tyyliset ja ajattelin vain että eipä se miekkonen mua kovin hyvin tunne!!

• kaikki muu

on keinotekoista mitä jo on tarpeeksi.

• Peter Gunn

Yks herkkupeppu kerran sanoi että paras tapa saada kukkia on niin että ne on lähetetty. Ei siis että ukko tulee puskan kans.

Netistäkin pystyy kukkia lähettää helpost esim. datafloralta tai lähetäkukkia.fi.
      Voi kirjottaa kortin ja jo samana päivänä kukkavälitys vie kukat kotiovelle!

• osta sitä

hei! osta kukka kimppu mielellään keltaisia ja punaisia ruusuja ja hajuvesi pullo niillä sinä teet vaikutuksen tyttöystävääsi usko minua esim i naomi campbell hajuvedet tai tresor taikka celine dion ne on parhaita joista naiset tykkää

• tinsku64

ovat kuin pojatkin, persoja paketeille. Eli olin aikanaan seukatessa tooosi onnellinen, jos sain mennä syömään jonnekin poikakaverin kanssa ja taskusta tuli pikkuinen paketti. Ja kortti on oikeinkin tärkeä. Säästin ainakin 20 vuotta niitä kortteja, joissa oli joku hauska huumorikuva ja hölmö riimi.

Oli niiiin ihanaa. Useimmiten köyhällä pojalla oli varaa vain halpoihin hopeakorviksiin tai rannekoruun, mutta minun silmissäni ne olivat maailman hienoimmat, koska ajattelin hänen valinneen ne juuri minua ajatellen. Ovat edelleen muistoina, vaikka sittemmin sainkin ihan laadukkaampiakin koruja.

Eli romantiikkaa ja paketti. Sillä näytät, että olet tyyppi, joka muistaa naistaan aina jatkossakin varojen mukaan. Isommasta palkasta sitten hienompaa, mutta näytät, että tämmöinen minä olen, haluan antaa sinulle aina kauniita ja lahjoja, jos olet minun tyttöni. Ja tuntuu sinustakin mukavalta, kun tyttö ripustaa korvikset ja ne ovat sinun ostamasi.

Omat poikani ovat jatkaneet näköjään perinnettä, ja tyttökaverit ovat saaneet koruja kaulaan milloin nahkahihnassa milloin mitenkin. Kysy neuvoa tytön kavereilta ja sano pudjetti, niin osaavat auttaa sopivan helyn hankinnassa. Ajatus on tärkein ja se, että tyttöä on ajateltu eikä hinta.

Esim. p://www.kiseleffintalo.fi/ basaarista saa aikas kivoja uniikkeja käsin tehtyjä lasi-, hopea- ja muita koruja (hintahaarukalla 14-30 euroa) ja erittäin kivoja käsin tehtyjä kortteja (jotain 2-7 euroa). Ovat aiheuttaneet ihastusta kun ovat yksilöllisiä. Annoin sellaisia rippi- , -YO ym. lahjoiksi tuntemilleni kavereiden tytöille ja kaikki pitivät niistä. Olen nähnyt että he käyttävät niitä myöhemminkin.

Varmasti nuori tyttö ilahtuu kukista, mutta silloin ne tosiaan pitää toimittaa kotiin, jossa sitten on maljakko valmiina. Ja poika itse viemään kukat ja kortti pitää sitten olla ihan vimpan päälle romanttinen ja ihastusta tulvillaan. Ja ruusuja tietenkin rakkauden punaisina :))) Jos haluaa olla ihan imelä, voi kortin mukaan laittaa tulosteen kukkien kielestä ja laatia sellaisen kimpun, jossa on sitten sanomaa mukana. (http://www.floristi.net/kukkienkieli.html)

On se ihanaa olla nuori ja ihastunut/rakastunut! Tsemppiä, kyllä se ajatus sieltä kirkastuu ja saat antaa jotakin kivaa tytöllesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. TTK-tippuja Elina Gustafsson tilittää tulosten jälkeen: "Mä olisin toivonut, että Suomen kansa..."

Ou nou, ex-nyrkkeilijä Elina Gustafsson tippui parinsa Ansku Bergströmin kanssa Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Tuli kyllä täysin puskista ja yllätyk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      8060
    2. Maria Veitola sai pakit tänäkin vuonna - Tämä yksi pariskunta kieltäytyy aina Yökylässä-sarjasta

Maria Veitola on kyllä nähnyt monenlaisia julkkisten koteja vuosien varrella. On ollut Maisa Torppaa, Tiina Jylhää ja Anu Saagimia... Kenet sinä halua
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      6916
    3. Ei oo Pikkaraisella kaikki kotona

Viimeisessä insta pätkässään tuijottaa kameraan nyrkki pystyssä, ja huutaa vamos. Voi hyvää päivää, kertoo mitä päässä liikkuu.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2675
    4. Kuumaa huumaa! Sofia Belorf keimailee pienen pienessä kesämekossaan: "Nyt jo ikävä..."

No nyt ei ole kulunut paljoakaan kangasta tähän Sofian mekkoon. Mekko on nimittäin varustettu reilulla kaula-aukolla ja lyhyellä pituudella... https:/
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      2049
    5. IS: Tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja nopeasti

Teknologiateollisuuden varatoimitusjohtaja Minna Helle ”tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja nopeasti ja heitä tarvitaan kaikkiaan 130 000 ”. Vo
      Maailman menoa
      206
      1954
    6. Martinan mersu herättää ansaittua kateutta

Martina Aitolehti on menestynyt ikinuori nainen ja herättää ansaistsemaansa huomiota kaikkialla. Myös Mercedes Benzin pääkonttoriassa Saksassa kaunis,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      814
    7. Tietäisitpä vaan kusipääukko

mitä susta ajattelen. Naamas on aina, kuin norsun vitulla ja tuima ilme naamalla. Kuka semmoista jaksaa katsella. Koskaan et naura millekkään ja mikää
      Ikävä
      56
      739
    8. Sano EI korruptiolle, älä osta Marinin mainostamaa Pihka Collection reppua

Valveutuneena kansalaisena ja kuluttajana voit vaikuttaa. Jätä Pihka Collectionin Marin-reppu kylmästi kaupan hyllylle ja osta sen sijaan joku toinen
      Tampere
      163
      685
    9. Viisi rokotevastaista radiojuontajaa kuollut Yhdysvalloissa lyhyessä ajassa koronavirukseen

Rokotekriittiset radiojuontajat uskoivat mitä ihmeellisimpiin salaliittoteorioihin koronarokotteen suhteen. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisi-
      Maailman menoa
      311
      643
    Aihe