Voisiko joku antaa vinkkejä mitä ostan tyttöystävälle lahjaksi?
Kiitos
Mitä lahjaksi tyttöystävälle?
5
1652
Vastaukset
- susa*
Mielellään jotain persoonallista. Jotain sellaista mistä tyttöystäväsi huomaa että todella tunnet hänet. Itse en ainakaan haluaisi mitään lahjakortteja! Myös hajuvedet ja korut ovat jotenkin persoonattomia, sellaisia joita on helppo ostaa kenelle tahansa. Kerran sain poikaystävältäni lahjaksi todella kalliit alusvaatteet, moni olisi varmaan tästä lahjasta tykännyt, mutta itse en välittänyt, koska ne eivät olleet yhtään minun tyyliset ja ajattelin vain että eipä se miekkonen mua kovin hyvin tunne!!
- kaikki muu
on keinotekoista mitä jo on tarpeeksi.
- Peter Gunn
Yks herkkupeppu kerran sanoi että paras tapa saada kukkia on niin että ne on lähetetty. Ei siis että ukko tulee puskan kans.
Netistäkin pystyy kukkia lähettää helpost esim. datafloralta tai lähetäkukkia.fi.
Voi kirjottaa kortin ja jo samana päivänä kukkavälitys vie kukat kotiovelle! - osta sitä
hei! osta kukka kimppu mielellään keltaisia ja punaisia ruusuja ja hajuvesi pullo niillä sinä teet vaikutuksen tyttöystävääsi usko minua esim i naomi campbell hajuvedet tai tresor taikka celine dion ne on parhaita joista naiset tykkää
ovat kuin pojatkin, persoja paketeille. Eli olin aikanaan seukatessa tooosi onnellinen, jos sain mennä syömään jonnekin poikakaverin kanssa ja taskusta tuli pikkuinen paketti. Ja kortti on oikeinkin tärkeä. Säästin ainakin 20 vuotta niitä kortteja, joissa oli joku hauska huumorikuva ja hölmö riimi.
Oli niiiin ihanaa. Useimmiten köyhällä pojalla oli varaa vain halpoihin hopeakorviksiin tai rannekoruun, mutta minun silmissäni ne olivat maailman hienoimmat, koska ajattelin hänen valinneen ne juuri minua ajatellen. Ovat edelleen muistoina, vaikka sittemmin sainkin ihan laadukkaampiakin koruja.
Eli romantiikkaa ja paketti. Sillä näytät, että olet tyyppi, joka muistaa naistaan aina jatkossakin varojen mukaan. Isommasta palkasta sitten hienompaa, mutta näytät, että tämmöinen minä olen, haluan antaa sinulle aina kauniita ja lahjoja, jos olet minun tyttöni. Ja tuntuu sinustakin mukavalta, kun tyttö ripustaa korvikset ja ne ovat sinun ostamasi.
Omat poikani ovat jatkaneet näköjään perinnettä, ja tyttökaverit ovat saaneet koruja kaulaan milloin nahkahihnassa milloin mitenkin. Kysy neuvoa tytön kavereilta ja sano pudjetti, niin osaavat auttaa sopivan helyn hankinnassa. Ajatus on tärkein ja se, että tyttöä on ajateltu eikä hinta.
Esim. p://www.kiseleffintalo.fi/ basaarista saa aikas kivoja uniikkeja käsin tehtyjä lasi-, hopea- ja muita koruja (hintahaarukalla 14-30 euroa) ja erittäin kivoja käsin tehtyjä kortteja (jotain 2-7 euroa). Ovat aiheuttaneet ihastusta kun ovat yksilöllisiä. Annoin sellaisia rippi- , -YO ym. lahjoiksi tuntemilleni kavereiden tytöille ja kaikki pitivät niistä. Olen nähnyt että he käyttävät niitä myöhemminkin.
Varmasti nuori tyttö ilahtuu kukista, mutta silloin ne tosiaan pitää toimittaa kotiin, jossa sitten on maljakko valmiina. Ja poika itse viemään kukat ja kortti pitää sitten olla ihan vimpan päälle romanttinen ja ihastusta tulvillaan. Ja ruusuja tietenkin rakkauden punaisina :))) Jos haluaa olla ihan imelä, voi kortin mukaan laittaa tulosteen kukkien kielestä ja laatia sellaisen kimpun, jossa on sitten sanomaa mukana. (http://www.floristi.net/kukkienkieli.html)
On se ihanaa olla nuori ja ihastunut/rakastunut! Tsemppiä, kyllä se ajatus sieltä kirkastuu ja saat antaa jotakin kivaa tytöllesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268