Kuka ajaa

Jarkki täs vaa...

Kuka ajaa keltasella kippi autolla? Onko se Kippi-kassu, Lava-aimo, Teli-veijo vai Alulava-allu? Tuli meinaan vastaan ja morjesti reteesti lapa tuulilasissa ja huusi länkkyy "MORO PERSKULES" ,meinasin huutaa takaski mutta hoksasin että eihä mun primeras mitää länkkyä vittusaatana edes oo!!

3

1937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tietty

sehän on idän pikajuna Tume! Ai nii.. se ajaakin Kiitolinjaa Korhosella

• rahtiukko

Nämä tämäkaltaiset tarinat ovat hauskoja ja täytyy myöntää, että kirjoittaja tietää kuljetusalasta jotain koska aina on joku erikoisempi paikka kunta kyseessä esim. "kauttualta purukumeja tai kahvipapuja lieksasta" yms. hyviä juttuja

• voipi olla

Rönttös-eki, mutta muistinkin tuossa juuri että ekihän ajeli keltasella valmetilla ja pääsääntöisesti ojia pitkin "pienissä".

Tuon kuvauksesi mukaan se olisi ollut Larvosen Kassu, saattaapi olla että häntä kippi-kassuksikin olisi haukuttu. Larvos-Kassu eli LA-kassu huuteli kyllä aina vastaantulijoille ja moikkasi tosi reteestikin, sen verran lupsakka mies LA-kassu oli. Kassuhan on vaihtanut "hiippakuntaa" jo ajat sitten mutta aktiiviaikoinaan hän päästeli peräsuoli pitkällä ja otsatukka märkänä juurikin keltaisella teli-sisulla jossa oli kippilava.

Tuo että alulava-allu olisi ajanut LA-kassun jyryä niin ei varmasti pidä paikkaansa, meinaan kassu piti autoaan kuin omaansa, tai no, omahan se kassulle olikin, eikä varmasti lainaisi sitä kellekkään!! Että katoppa tarkammin kuka siellä ratin ja penkin välissä on! Niin, ja nykyäänhän LA-kassu touhailee kotikylänsä vanhainkodin talonmiehenä ja puskee edelleen 17 tuntisia päiviä lumia auraten keltaisella kippi-jyryllään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      984
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      848
    3. 62
      833
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      44
      794
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      741
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      674
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38