Omistanpa oopel vectra-89 2.0i
ongelmana on sen ainiainen nykiminen tai sanoisko pätkiminen kaupunki/hiljaisella ajossa. 1-3 vaihteella kun ajaa kaupungissa niin se sillain nykii eteenpäin.Missä voisi olla vika? joskus tapahtuu pientä pykimistä 100 vauhissakin kun löysää kaasun. Todella alkanu ärsyttään tuommonen homma. Voisiko sielä joku osa olla väljä joka aiheuttaa tätä nykimistä vai?
onko kellään sattunut kohdalle samanlaista tapausta. Aika hankala on kyllä selittää, mutta jos jollain on sattunu kohalle tämmönen ja on saanu korjattua asian niin olisin kiitollinen :)
mikä ongelma? nykii...
vectra-89
1
343
Vastaukset
- vastaus löytyy
tällainen samanlainen ongelma kuin sulla oli vähän aikaa sitten yhdellä toisella. Eiköhän tämä auta sullekin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8214149
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087