Mikä ongelma? nykii....

vectra-89

Omistanpa oopel vectra-89 2.0i

ongelmana on sen ainiainen nykiminen tai sanoisko pätkiminen kaupunki/hiljaisella ajossa. 1-3 vaihteella kun ajaa kaupungissa niin se sillain nykii eteenpäin.Missä voisi olla vika? joskus tapahtuu pientä pykimistä 100 vauhissakin kun löysää kaasun. Todella alkanu ärsyttään tuommonen homma. Voisiko sielä joku osa olla väljä joka aiheuttaa tätä nykimistä vai?

onko kellään sattunut kohdalle samanlaista tapausta. Aika hankala on kyllä selittää, mutta jos jollain on sattunu kohalle tämmönen ja on saanu korjattua asian niin olisin kiitollinen :)

6

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep2123223
    • moottorinohjaus

      Mulla oli vm. 2000 Opel Vectrassa sama vika, huollossa vaihtoivat turhaan ilmamassamittarin, siinä ei ollut mitään vikaa. Myöhemmin vika selvisikin moottorinohjausjärjestelmästä eli ns. aivolaatikon sähkövika aiheutti nykimistä. Sitä taas ei voi korjata, vaan vaatii koko komponentin vaihdon. Kun sen vaihto uuteen olisi maksanut töineen n. 2.000 €, vaihdoin koko auton toiseen merkkiin, kun Vectrassa oli ollut jo muitakin vikoja, jotka tosin korjattiin takuuna. Mulla meni vain luottamus koko autoon.

      Saattaa olla, että nykyään saa aivolaatikon tehdaskunnostettuna, kaksi vuotta sitten ei saanut, vaan olisi pitänyt ostaa uusi, jolloin hintakin minusta oli karmea.

    • vekkuli 89 4x4 2.0i

      luultavasti ilmansuodattimen haitari- kumiletku halki/ revenny saa liikaa ilmaa sen takia nykii mulla oli semmonen vika loppu ku vaihdoin

    • opel huoli

      vaihda nokkaakselin tunnistin niin lakkaa nykimästä

    • Entinen opelisti

      Tavarantilan kanteen menevän johtosarja eristykset rikki, löi sopivasti maihin ja aiheutti nykimistä. Eikä polttanut sulaketta. Vakiovika.

    • vaihdappa

      tulpan johdot ensinnäkin vaihtoon,ja se imuputken tarkistus ettei reikiä.tulpatkin voisi joskus vaihtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10677
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1887
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1305
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      930
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      870
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      818
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      645
    Aihe