Pikku-liskon elämää kunnioittavia neuvoja kaivataan
Pikkuruinen lisko, ihan kuin minikrokotiili, noin 10 senttiä, huomattiin pari päivää sitten terassilla ilta-aurinkoa ottamassa. Jos ei metelödä, ei lähde edes pakoon, mutta pienestäkin rasahduksesta liukenee piiloonsa varastoarkun taakse. Eniten ihmetyttää, miten se on tänne kerrostalon kuudenteen kerrokseen joutunut? Terassilla ei pitäisi olla mitään sille ruuaksi kelpaavaa, mutta ei vaan lähde tiehensä, vaikka ketterästi kulkee seinällä.
Normaalisti meidän väki on juoksennellut päin seiniä pakoon tämän kokoisia öttiäisiä, mutta tämä ei ole pahan näkönen eikä oloinenkaan, ei kuitenkaan kauheasti toivottaisi sen jäävän, eikä ainakaan varttuvan tuolla terassilla. Arvataan, ettei olisi aikuinen. Onkohan se joku villielukka? vai karanneita maskotteja? Jos me se luontoon yritetään toimittaa, niin mikähän sille olisi ominta maisemaa?
Kuva on osoitteessa http://haukkumaukku.blogspot.com
Lisko terassilla
tiedosta kiitollinen
0
165
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643