Polttamani leffat eivät enää näy dvd soittimissani. ennen ne näkyivät ihan normaalisti. Olen kokeillut polttaa tiedostona, dvd:nä ja superdvd:nä. Nero burning romilla ja visionilla.
Missä mahtaa olla vikaa?
Nerolla
5
349
Vastaukset
- ehkä vois
paas kokeileen jossain toisessa soittimessa toimiiko levyt
Niin kuin aloitusviestissäni sanoin "soittimissani". Eli olen kokeillut 3:ssa eri soittimessa.
- yjkdhvmdtku
Sama levy, joka aiemmin toimi, ei toimi enää? Levyllä on siis sama sisältö eli ei ole uudelleen poltettu rw-levy?
Levy on vaurioitunut, joko ulkoisen syyn tai itsetuhoutumisen takia.
Kokeile Nero DiscSpeed:in Benchmarkilla, pystyykö tietokoneen asema lukemaan levyn virheettömästi ja asiallisella nopeudella.Toimii tietokoneessa. Formatoin levyn ( maxell dvd-rw), poltin saman elokuvan uudelleen, eikä se edelleenkään näy soittimessa. Elokuva on muutettu jo aikaisemmin Divx muotoon.
Horus76 kirjoitti:
Toimii tietokoneessa. Formatoin levyn ( maxell dvd-rw), poltin saman elokuvan uudelleen, eikä se edelleenkään näy soittimessa. Elokuva on muutettu jo aikaisemmin Divx muotoon.
Kerro nyt ihan perusasiat. Missä formaatissa ja miten poltit sen elokuvan? Se, että joku toimii tietokoneella ei mitenkään tarkoita, että sen pitäisi toimia jollain soittimella. Niin ja mikä soitin on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596319
- 1165816
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465337Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323415- 572985
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 432360
- 252320
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132030On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151911