DNA hävitti palvelimelta pari viikkoa sitten kotivivuni, eikä ole saanut palautettua niitä lukuisista valituksista huolimatta. Kaiken huipuksi ne hukkasivat tänään sähköpositilini. Tulee eteen firman vaihto.
DNA on surkea
entDNAkäyttäjä
4939
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 4
Vanhimmat
raukkaa.
Ottoo ossaa :-(
Taidat olla osa tota amatöörisakkia
Ei ole mulla kotisivut hävinnyt, kun en heidän palvelimellaan niitä pitänyt mutta muuten kuulosta aika tutulta dna häslingiltä. Itse kyllästyin firmaan, kun muutaman kuukauden ajan koetin saada vahvistusta postiserverin liikenteen läpimenosta.
Olivat mulle myyneet ja laskuttaneet kiinteestä ip:stä jo vuosia mutta, kun tarkoitus oli ruveta testaamaan linjassa myös sähköpostipalvelinta en saanut mitään teknistä henkilöä puhelimen päähän, käymään läpi linjan tekniset puitteet. En halunnut ruveta vaan säätämään vaan halusin vahvistuksen, että tarvittavat portit on auki ja pysyy auki. No, lopetin sopparin, kun palvelupyyntö rupes kiertämään kehää helpparissa eikä kukaan ymmärtänyt mistä puhuin eikä suostuneet yhdistämään tekniselle hemmolla, joka asiaa ymmärtäisi. Kuulemman pitäs soittaa palvelunumeroon.. miksi pitäs maksaa extraa palvelusopparin olemassaolon varmistaseksi. Näin Dna:lla eikä tuo sähläys ollut ainoa vuosien mittaan.
Mulla oli alunperin heiltä yritysliittymä mutta vaihdoin sen vanhanaikaisena heidän kuluttajaliittymäänsä, kun sitä suosittelivat pikkupalvelinta varten. Myöhemmin tuli selostusta ettei heillä saa pitää palvelinta kuluttaliittymässä vaikka olivat kiinteestä laskuttaneet jo vuoden ja olihan tuo toiminnassa vaan tuki ei ollut juuri tuohon edelliseen vedoten. Aika sähläritouhua..
mulla oli aikoinaan päijät-hämeen puhelimen liittymä jossa kotisivutila. vissiin jotain kolme vuotta sitten vaihdoin palveluntarjoajaa muuton takia, mutta siellä on kotisivut edelleen tallella. vaikka se dna:ta nykyään onkin..