Tarkoituksena lähteä Välimerelle elokuussa 1 viikoksi. Mitä paikkaa suosittelisitte? Vaatimuksena lämpöä noin 30 astetta, hyvät rannat, paljon nähtävyyksiä (linnoja, temppeleitä, tippukiviluolia tms.), suht rauhallinen ympäristö (ei brittisikailijoita) ja hyviä illanviettopaikkoja / ravintoloita
Minne elokuussa Välimerellä?
6
903
Vastaukset
- R.P.
Ensinnäkin tuo lämpötila, 30 astetta, on niin matala ettei taida olla missään Välimerellä siihen aikaan. Toinen on tuo brittisikailijat, niistä on tullut maanvaiva joka paikassa. He pilaavat pikkuhiljaa kaikki ennen niin viihtyisät kohteet.
- Luisa
Algarvessa sää pysyy siedettävänä Atlantin tuulien vuoksi ja rannat ovat kauniit. Hintatasokin on kohtuullinen. Brittejä on sielläkin, mutta ei sikamaisimpia minun kokemukseni mukaan.
- R.P.
Luisa kirjoitti:
Algarvessa sää pysyy siedettävänä Atlantin tuulien vuoksi ja rannat ovat kauniit. Hintatasokin on kohtuullinen. Brittejä on sielläkin, mutta ei sikamaisimpia minun kokemukseni mukaan.
Se vaan ei ole Välimeren kohde, niinkuin otsikossa kysyttiin. No, jos mennään Atlannin kohteisiin, tai mikäs estää menemästä sitten Tyynelle merelle jne...
Brittisikoja on kuitenkin, menit minne menit..
- HOMER
kreetalle kandee sun lähteä! itse lähden elokuussa rethymnoniin kreetalle kahdeksi viikoksi. lämpötila n. 33 celsiusta. merivesi 25...mahtava paikka!
- Minni
Jos vastaus on myönteinen, niin voisin suositella Italian Itärannikkoa. Otatte vaikka lennot Riminille ja siitä etelään vaikka junalla. Rannikko on täynnänsä mitä kauniimpia pikkukaupunkeja. Alue on pääasiassa Italialaisten suosimaa lomanviettoaluetta ja säästynyt (vielä) muulta turismilta. Valitsette sitten vaan vapaasit minne jäätte ja nautitte lomasta.
- iitu
ehdottomasti espanjan costa del solin Fuengirola!! maailman taivaallisin paikka!! ja kuuma on kuule!! lähi kaupunkien ja kylie kauneus ja nähtävyydet saavat hengen salpautumaan.! hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752