Eli pieni konepistooli olis kiva..Lähtöjen ei pidä olla huippuluokkaa, jotain 90 olis ihan jees..Aattelin tota maruin MP7A1 full settiä, olis akku ja laturi mukana 215e, mutta vielä kuulat niin se alkas oleen liian kallis..Eli alle 200e pientä konepistoolia jossa on akku ja laturi siinä samassa hinnassa..Hienoo olis jos olis iso lipas, marui G3 sas olis sellanen mutta se on jo reilusti liian kallis..Että mitä suosittelette?Sais aika kevyt olla, yhellä kädellä pidettävä..Ja olis kiva sellanen vedettävä tuki siinä.
Pienet sähkö konepistoolit..
5
283
Vastaukset
- kläpojioimoiå
osta well scorpion vz61 rumpulippaalaa jotain satasen milgearisa :D
- didididii
Joo jos 200e on budjetti ja siihen hintaan pitäis saaha kuulat, akku ja laturi ni saat vaan jotain kiinalaisia muovivietereitä. Säästät jonku verran ja OSTAT SEN MP7kan!!!
- Tämmönen vaan..
Well on surkea, en osta sitä.Ja maruillakin on muovia lähes koko ase aina.Ja mulla on rahaa, mutta budjetti on sitten silti sen 200e tai vähän ylitte ton laturin ja akun kaa.Kuulat on sitten vielä erikseen noi diablon, ja maskikin on erikseen.. Mutta, onko tosta Jing Gongin G3 Sasista mihinkään?Tai jostain muusta tuolta milgearin kiina aseiden hk mallistosta..Siellä on sopivan hintasia, mutta en tiedä kestävyyttä.
- dreem
Tosta skorpionista ^^ oon kuullu paljo hyvää. itekki tilaan sen ekaks aseeks :>>
- kylk
UZI, INGRAM, M11-G (kaasu), HFC-T77-G (kaasu) Käykö ne? Itse ihailen juurikin tuota tyyliä ja rynkkyäni oon niihin vaihtamssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522