uusimman tuulilasin 8/2009 mukaan alfan huolto, kuten myös muittenkin delta auton merkkien huolto on suoraan sanottuna surkeaa.
Huollon 3 viimeistä sijaa olivat Fiat, Kia, Alfa Romeo. Onko tässä jokin yhteinen nimittäjä? Sattumasta ei kuitenkaan liene kyse , koska otannat ovat niin suuret.
Jos tuollainen tulos tulisi minun johtamassani korporaatiossa, niin alkaisi kyllä isot sisäiset tutkimukset. Tulos näet heijastuu myyntimääriin ym. aivan varmasti, vaikka miten annetaan 5 -7v takuita.
alfan ja deltan huolto surkeaa
11
915
Vastaukset
- vielä...
Citroenin.
- varmaankin
Ne eivät ole kylläkään deltan vastuita. Tosin 3 ranskalaismerkkiä olivat noita deltan merkkejää ennen, joten on sielläkin peiliin katsomisen paikka.
Sijat oli siis loppupään osalta, huonoin Alfa viimeisenä:
citroen
peugeot
renault
fiat
kia
alfa
- D-A
..ole pärjännyt TM:n testeissäkään. Viimeiset sijat ovat olleet vakiokauraa.
Huolloissa jätettiin puolet töistä tekemättä, paras oli yhdelle testiautolle tehty lamppujen korkeussäätö. Kukaan vaan ei ollut huomannut, että ko. autosta oli toinen etupolttimo palanut. Ihmettelen, kuinka se valon korkeussäätö oikein oli saatu tehtyä?
Laskua maksaessa väitettiin kirkkain silmin, että valot on säädetty ja se lampun palaminen on sattunut aivan äsken. Eivät tajunneet, että kyseessä oli testiauto johon oli varta vasten tehty se lamppuvika. - silmät...
...aukeavat maahantuojan puolella? Alfaahan ei varsinaisesti edes markkinoida tai myydä, kun kilpailijoiden mainokset löytyvät alan lehtien ensimmäisiltä aukeamilta. Vaikka eihän Alfalle ole vaihtoehtoja, jos sellaisen haluaa...
- Tunnustaa
Että noita vikapesiä ei aina jaksa viimeisen päälle laittaa.huomenna niissä on jo uusi vika.Nim.Ammatti-asentaja.
- iimeisen päälle
Ei pidä myöskään laskuttaa viimeisen päälle, oikeuteen tollaset. Itse tuon Alffani hultoon testiin, tiedän mikä vikana ja näen mitä on tehty ja mitä jätetty tekmättä, laikimieheni on mukana kuvassa, auto tekinikko ja asentaja tarkistavat ennen ja jälkeen, sekä kuluttaja asiamies tuttava. Tosin en kerron mitkä alffat ja milloin me tuomme niitä.
- jfgjjd
tämä ammattiasentaja taitaa asennella legopalikoita skeidat vaipoissa...
- + kuluttaja ja asiamies
iimeisen päälle kirjoitti:
Ei pidä myöskään laskuttaa viimeisen päälle, oikeuteen tollaset. Itse tuon Alffani hultoon testiin, tiedän mikä vikana ja näen mitä on tehty ja mitä jätetty tekmättä, laikimieheni on mukana kuvassa, auto tekinikko ja asentaja tarkistavat ennen ja jälkeen, sekä kuluttaja asiamies tuttava. Tosin en kerron mitkä alffat ja milloin me tuomme niitä.
"Ei pidä myöskään laskuttaa viimeisen päälle, oikeuteen tollaset. Itse tuon Alffani hultoon testiin, tiedän mikä vikana ja näen mitä on tehty ja mitä jätetty tekmättä, laikimieheni on mukana kuvassa, auto tekinikko ja asentaja tarkistavat ennen ja jälkeen, sekä kuluttaja asiamies tuttava. Tosin en kerron mitkä alffat ja milloin me tuomme niitä"
Ei taida tällä hepulla Alfaa olla, kun ei osaa yhdyssanojakaan oikein kirjoittaa. Joku taso sentään.
Ja Suomessahan on vain yksi ja ainoa kuluttaja-asiamies, joka on tällä hetkellä Maritta Wilska. Mahtaa hänellä kiirettä pukata, kun joka toinen Suomi24:n kirjoittelija uhkaa ottaa häneen yhteyttä :D
Luovuin Deltan myymistä autoista paljolti juuri huonon huollon takia. Huollon jälkeen yleensä auto oli jollain tavalla rikottu. Esimerkiksi takalampun kantaan oli kerran runnottu väärän mallinen lamppu, sillä seurauksella että kanta hajalla. Vilkkuja eivät osanneet korjata, vaan vaihtoivat (tarpeettomasti) releen ja autoa palauttaessa käänsivät ohjauksen palautuskynnen kohdalle, jolloin vilkkureleestä kuuluva naputus ei kuulunut (korjaus vaati parin tunnin oman työn).
Sahaavat omaa leipäpuutansa heikolla huollolla. Hinnat ovat huollossa laatutyön hintoja, mutta suoritus on usein ala-arvoinen. Kokeilin kolmella paikkakunnalla olevia huoltoja ja surkeus vaikutti olevan konsernin ominaisuus. Minua ei helposti saa enää Deltan rahastettavaksi.- selvä...
logiikka: paskoihin autoihin paska huolto.
Se, että maailman kiistatta vikaisimmissa autoissa on huonoin huolto, on erittäin järkeenkäypää.
Mutta hei! Onhan ne halpoja autoja! Ja Delta voi hyvittää vaihdokista jotain!- ViisasNero
vammanen iski ja "kovaa"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583006
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!141051- 891008
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96764
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595