alfan ja deltan huolto surkeaa

tl toukokuu

uusimman tuulilasin 8/2009 mukaan alfan huolto, kuten myös muittenkin delta auton merkkien huolto on suoraan sanottuna surkeaa.
Huollon 3 viimeistä sijaa olivat Fiat, Kia, Alfa Romeo. Onko tässä jokin yhteinen nimittäjä? Sattumasta ei kuitenkaan liene kyse , koska otannat ovat niin suuret.
Jos tuollainen tulos tulisi minun johtamassani korporaatiossa, niin alkaisi kyllä isot sisäiset tutkimukset. Tulos näet heijastuu myyntimääriin ym. aivan varmasti, vaikka miten annetaan 5 -7v takuita.

11

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä...

      Citroenin.

      • varmaankin

        Ne eivät ole kylläkään deltan vastuita. Tosin 3 ranskalaismerkkiä olivat noita deltan merkkejää ennen, joten on sielläkin peiliin katsomisen paikka.
        Sijat oli siis loppupään osalta, huonoin Alfa viimeisenä:
        citroen
        peugeot
        renault
        fiat
        kia
        alfa


    • D-A

      ..ole pärjännyt TM:n testeissäkään. Viimeiset sijat ovat olleet vakiokauraa.
      Huolloissa jätettiin puolet töistä tekemättä, paras oli yhdelle testiautolle tehty lamppujen korkeussäätö. Kukaan vaan ei ollut huomannut, että ko. autosta oli toinen etupolttimo palanut. Ihmettelen, kuinka se valon korkeussäätö oikein oli saatu tehtyä?
      Laskua maksaessa väitettiin kirkkain silmin, että valot on säädetty ja se lampun palaminen on sattunut aivan äsken. Eivät tajunneet, että kyseessä oli testiauto johon oli varta vasten tehty se lamppuvika.

    • silmät...

      ...aukeavat maahantuojan puolella? Alfaahan ei varsinaisesti edes markkinoida tai myydä, kun kilpailijoiden mainokset löytyvät alan lehtien ensimmäisiltä aukeamilta. Vaikka eihän Alfalle ole vaihtoehtoja, jos sellaisen haluaa...

    • Tunnustaa

      Että noita vikapesiä ei aina jaksa viimeisen päälle laittaa.huomenna niissä on jo uusi vika.Nim.Ammatti-asentaja.

      • iimeisen päälle

        Ei pidä myöskään laskuttaa viimeisen päälle, oikeuteen tollaset. Itse tuon Alffani hultoon testiin, tiedän mikä vikana ja näen mitä on tehty ja mitä jätetty tekmättä, laikimieheni on mukana kuvassa, auto tekinikko ja asentaja tarkistavat ennen ja jälkeen, sekä kuluttaja asiamies tuttava. Tosin en kerron mitkä alffat ja milloin me tuomme niitä.


      • jfgjjd

        tämä ammattiasentaja taitaa asennella legopalikoita skeidat vaipoissa...


      • + kuluttaja ja asiamies
        iimeisen päälle kirjoitti:

        Ei pidä myöskään laskuttaa viimeisen päälle, oikeuteen tollaset. Itse tuon Alffani hultoon testiin, tiedän mikä vikana ja näen mitä on tehty ja mitä jätetty tekmättä, laikimieheni on mukana kuvassa, auto tekinikko ja asentaja tarkistavat ennen ja jälkeen, sekä kuluttaja asiamies tuttava. Tosin en kerron mitkä alffat ja milloin me tuomme niitä.

        "Ei pidä myöskään laskuttaa viimeisen päälle, oikeuteen tollaset. Itse tuon Alffani hultoon testiin, tiedän mikä vikana ja näen mitä on tehty ja mitä jätetty tekmättä, laikimieheni on mukana kuvassa, auto tekinikko ja asentaja tarkistavat ennen ja jälkeen, sekä kuluttaja asiamies tuttava. Tosin en kerron mitkä alffat ja milloin me tuomme niitä"

        Ei taida tällä hepulla Alfaa olla, kun ei osaa yhdyssanojakaan oikein kirjoittaa. Joku taso sentään.

        Ja Suomessahan on vain yksi ja ainoa kuluttaja-asiamies, joka on tällä hetkellä Maritta Wilska. Mahtaa hänellä kiirettä pukata, kun joka toinen Suomi24:n kirjoittelija uhkaa ottaa häneen yhteyttä :D


    • Luovuin Deltan myymistä autoista paljolti juuri huonon huollon takia. Huollon jälkeen yleensä auto oli jollain tavalla rikottu. Esimerkiksi takalampun kantaan oli kerran runnottu väärän mallinen lamppu, sillä seurauksella että kanta hajalla. Vilkkuja eivät osanneet korjata, vaan vaihtoivat (tarpeettomasti) releen ja autoa palauttaessa käänsivät ohjauksen palautuskynnen kohdalle, jolloin vilkkureleestä kuuluva naputus ei kuulunut (korjaus vaati parin tunnin oman työn).

      Sahaavat omaa leipäpuutansa heikolla huollolla. Hinnat ovat huollossa laatutyön hintoja, mutta suoritus on usein ala-arvoinen. Kokeilin kolmella paikkakunnalla olevia huoltoja ja surkeus vaikutti olevan konsernin ominaisuus. Minua ei helposti saa enää Deltan rahastettavaksi.

    • selvä...

      logiikka: paskoihin autoihin paska huolto.

      Se, että maailman kiistatta vikaisimmissa autoissa on huonoin huolto, on erittäin järkeenkäypää.

      Mutta hei! Onhan ne halpoja autoja! Ja Delta voi hyvittää vaihdokista jotain!

      • ViisasNero

        vammanen iski ja "kovaa"!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe