Hei! Ostin vasta Honda civicin vuosimallia 2006 1.6i ES (sedan-korimallia). Autokauppias sanoi minulle kauppoja hierottaessa, että kyseisestä autosta löytyy jakopäänketju eli ei tarvi murehtia hihnojen kalliista vaihdoista. Nyt kun määräaikaishuoltojen hintoja olen vertaillut eri huoltoliikkeiden välillä, eräs tyyppi väitti puhelimessa autossani olevan hihna eikä ketju. Tietääkö kukaan kumpi siellä sitten on? Olen yrittänyt itse sitä etsiä, mutta ketju/hihna on niin hyvin koteloitu, ettei sinne näe... Taisin joutua sinisilmäisenä tyttönä huijauksen uhriksi:(
t. Tietämätön Hondalady
Jakopään ketju vai hihna civicissä vm. 2006?
Hondalady
3
3998
Vastaukset
- löytyy ainakin
Vasta 1,8 koneesta. Toihan itseasiassa 2005. Tarkista vuosiluku tuulilasin koodista.
Näissä' hihna varmaankin.
Ei ole paha juttu 120th.km vaihtoväli.
Hihnalla on "kuiva" kotelo.- Hondalady
Harmi juttu, mutta onneksi hihnaa ei tarvitse jatkuvasti olla vaihtamassa:) Omituista, että autokauppias siitä jakoketjusta erityisesti mainitsi... Kiitos kuitenkin tiedosta:)
- Anonyymi
Hei. Saman asian kanssa painin myös minä. Honda Civic on mullakin, enkä ole löytänyt kumpi tässä autossa on hihna vai ketju? Tietääkö kukaan täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223