Hei! Ostin vasta Honda civicin vuosimallia 2006 1.6i ES (sedan-korimallia). Autokauppias sanoi minulle kauppoja hierottaessa, että kyseisestä autosta löytyy jakopäänketju eli ei tarvi murehtia hihnojen kalliista vaihdoista. Nyt kun määräaikaishuoltojen hintoja olen vertaillut eri huoltoliikkeiden välillä, eräs tyyppi väitti puhelimessa autossani olevan hihna eikä ketju. Tietääkö kukaan kumpi siellä sitten on? Olen yrittänyt itse sitä etsiä, mutta ketju/hihna on niin hyvin koteloitu, ettei sinne näe... Taisin joutua sinisilmäisenä tyttönä huijauksen uhriksi:(
t. Tietämätön Hondalady
Jakopään ketju vai hihna civicissä vm. 2006?
Hondalady
3
4077
Vastaukset 3
- löytyy ainakin
Vasta 1,8 koneesta. Toihan itseasiassa 2005. Tarkista vuosiluku tuulilasin koodista.
Näissä' hihna varmaankin.
Ei ole paha juttu 120th.km vaihtoväli.
Hihnalla on "kuiva" kotelo.- Hondalady
Harmi juttu, mutta onneksi hihnaa ei tarvitse jatkuvasti olla vaihtamassa:) Omituista, että autokauppias siitä jakoketjusta erityisesti mainitsi... Kiitos kuitenkin tiedosta:)
- Anonyymi
Hei. Saman asian kanssa painin myös minä. Honda Civic on mullakin, enkä ole löytänyt kumpi tässä autossa on hihna vai ketju? Tietääkö kukaan täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921546
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su372946Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 94821
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta164570