Hei! Ostin vasta Honda civicin vuosimallia 2006 1.6i ES (sedan-korimallia). Autokauppias sanoi minulle kauppoja hierottaessa, että kyseisestä autosta löytyy jakopäänketju eli ei tarvi murehtia hihnojen kalliista vaihdoista. Nyt kun määräaikaishuoltojen hintoja olen vertaillut eri huoltoliikkeiden välillä, eräs tyyppi väitti puhelimessa autossani olevan hihna eikä ketju. Tietääkö kukaan kumpi siellä sitten on? Olen yrittänyt itse sitä etsiä, mutta ketju/hihna on niin hyvin koteloitu, ettei sinne näe... Taisin joutua sinisilmäisenä tyttönä huijauksen uhriksi:(
t. Tietämätön Hondalady
Jakopään ketju vai hihna civicissä vm. 2006?
Hondalady
3
4001
Vastaukset
- löytyy ainakin
Vasta 1,8 koneesta. Toihan itseasiassa 2005. Tarkista vuosiluku tuulilasin koodista.
Näissä' hihna varmaankin.
Ei ole paha juttu 120th.km vaihtoväli.
Hihnalla on "kuiva" kotelo.- Hondalady
Harmi juttu, mutta onneksi hihnaa ei tarvitse jatkuvasti olla vaihtamassa:) Omituista, että autokauppias siitä jakoketjusta erityisesti mainitsi... Kiitos kuitenkin tiedosta:)
- Anonyymi
Hei. Saman asian kanssa painin myös minä. Honda Civic on mullakin, enkä ole löytänyt kumpi tässä autossa on hihna vai ketju? Tietääkö kukaan täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912551Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww871483- 671475
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi16930Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39838Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta111832- 54793
- 30726