Hei! Ostin vasta Honda civicin vuosimallia 2006 1.6i ES (sedan-korimallia). Autokauppias sanoi minulle kauppoja hierottaessa, että kyseisestä autosta löytyy jakopäänketju eli ei tarvi murehtia hihnojen kalliista vaihdoista. Nyt kun määräaikaishuoltojen hintoja olen vertaillut eri huoltoliikkeiden välillä, eräs tyyppi väitti puhelimessa autossani olevan hihna eikä ketju. Tietääkö kukaan kumpi siellä sitten on? Olen yrittänyt itse sitä etsiä, mutta ketju/hihna on niin hyvin koteloitu, ettei sinne näe... Taisin joutua sinisilmäisenä tyttönä huijauksen uhriksi:(
t. Tietämätön Hondalady
Jakopään ketju vai hihna civicissä vm. 2006?
Hondalady
3
3286
Vastaukset
- löytyy ainakin
Vasta 1,8 koneesta. Toihan itseasiassa 2005. Tarkista vuosiluku tuulilasin koodista.
Näissä' hihna varmaankin.
Ei ole paha juttu 120th.km vaihtoväli.
Hihnalla on "kuiva" kotelo.- Hondalady
Harmi juttu, mutta onneksi hihnaa ei tarvitse jatkuvasti olla vaihtamassa:) Omituista, että autokauppias siitä jakoketjusta erityisesti mainitsi... Kiitos kuitenkin tiedosta:)
- Anonyymi
Hei. Saman asian kanssa painin myös minä. Honda Civic on mullakin, enkä ole löytänyt kumpi tässä autossa on hihna vai ketju? Tietääkö kukaan täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841