Hei! Ostin vasta Honda civicin vuosimallia 2006 1.6i ES (sedan-korimallia). Autokauppias sanoi minulle kauppoja hierottaessa, että kyseisestä autosta löytyy jakopäänketju eli ei tarvi murehtia hihnojen kalliista vaihdoista. Nyt kun määräaikaishuoltojen hintoja olen vertaillut eri huoltoliikkeiden välillä, eräs tyyppi väitti puhelimessa autossani olevan hihna eikä ketju. Tietääkö kukaan kumpi siellä sitten on? Olen yrittänyt itse sitä etsiä, mutta ketju/hihna on niin hyvin koteloitu, ettei sinne näe... Taisin joutua sinisilmäisenä tyttönä huijauksen uhriksi:(
t. Tietämätön Hondalady
Jakopään ketju vai hihna civicissä vm. 2006?
Hondalady
3
3545
Vastaukset
- löytyy ainakin
Vasta 1,8 koneesta. Toihan itseasiassa 2005. Tarkista vuosiluku tuulilasin koodista.
Näissä' hihna varmaankin.
Ei ole paha juttu 120th.km vaihtoväli.
Hihnalla on "kuiva" kotelo.- Hondalady
Harmi juttu, mutta onneksi hihnaa ei tarvitse jatkuvasti olla vaihtamassa:) Omituista, että autokauppias siitä jakoketjusta erityisesti mainitsi... Kiitos kuitenkin tiedosta:)
- Anonyymi
Hei. Saman asian kanssa painin myös minä. Honda Civic on mullakin, enkä ole löytänyt kumpi tässä autossa on hihna vai ketju? Tietääkö kukaan täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432051Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151349Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701213Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141156Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t20887Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19766Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist148760- 75682
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57676Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101635