eli onko normaalia että 50cc 2tahti käynt,läpötila on 60c, osaako kukaan sano että käykö tuo mun gilera hjak morini koonneellaa alilämpösenä???
käyntilämpötila 60 astetta??
9
6863
Vastaukset
- joo, joo
noin 80-90 astetta normaalilämpöisenä olla. Koita onko sylinterikansi ajonjälkeen kuuma. Siitä tuntee onko moottori kuuma - lähes polttaa jos kaikki kunnossa... Voi olla myös että lämpötila-anturi rikki.
- hakkeri,,,,,,,,,,,,,,
eli mulla on tuosa biltema jäähd.nesteen lämpömittari ja ei nouse ko 60C´ vaikka ajaa 20km, ja uskon että tuo pitää aika lailla paikkaansa ku pyttyyn kärsii koskea ihan helposti,.. voiskohan olla että termari hirttäny auki asentoon tai ed, omistaja poistanu koko termarin??
- joo, joo
hakkeri,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
eli mulla on tuosa biltema jäähd.nesteen lämpömittari ja ei nouse ko 60C´ vaikka ajaa 20km, ja uskon että tuo pitää aika lailla paikkaansa ku pyttyyn kärsii koskea ihan helposti,.. voiskohan olla että termari hirttäny auki asentoon tai ed, omistaja poistanu koko termarin??
sen toiminnan voi testata siten että otat termostaatin irti ja upotat n. aukeamislämpöiseen veteen. Termostaatissa stanssattu aukeamislämpötila ja kun sen upottaa kuumaan veteen näkee sen aukeamisen. Jos termostaatti pysyy kiinni kiehuvassakin vedessä siitä jousi poikki tai termostaatti ns. palanut...
- eis koko..
joo, joo kirjoitti:
sen toiminnan voi testata siten että otat termostaatin irti ja upotat n. aukeamislämpöiseen veteen. Termostaatissa stanssattu aukeamislämpötila ja kun sen upottaa kuumaan veteen näkee sen aukeamisen. Jos termostaatti pysyy kiinni kiehuvassakin vedessä siitä jousi poikki tai termostaatti ns. palanut...
termaria vai onko se paskana.. eika tuo mitään haittaa jos lämmöt ei nouse ku 60C
- joo, joo
eis koko.. kirjoitti:
termaria vai onko se paskana.. eika tuo mitään haittaa jos lämmöt ei nouse ku 60C
'kakkua'. Moottori alilämpöisenä syö enemmän. Kannattais katsoo se termostaatti ja kiertääkö vesi varmasti...
- vesi kiertää..
joo, joo kirjoitti:
'kakkua'. Moottori alilämpöisenä syö enemmän. Kannattais katsoo se termostaatti ja kiertääkö vesi varmasti...
kyllä silelä vesi kiertää ku syyläri on lämmin. perkekellleellee ku joutuu vaihtaan ehkä kannentiivisteen ku alkaa aukoon, pitää hommata se ensin enneku aukasee.
Laitoin tänään huvikseen pahvin syylärin eteen niin oli lähellä että ei keittäny 3kilsaa ajoin ja samantien lämmöt 100c, sitte pysäyin ja otin pavvin pois ja ajoin kotiin taas sen 3km niin lämmöt tippu taas siihen 60c.. - Husse
vesi kiertää.. kirjoitti:
kyllä silelä vesi kiertää ku syyläri on lämmin. perkekellleellee ku joutuu vaihtaan ehkä kannentiivisteen ku alkaa aukoon, pitää hommata se ensin enneku aukasee.
Laitoin tänään huvikseen pahvin syylärin eteen niin oli lähellä että ei keittäny 3kilsaa ajoin ja samantien lämmöt 100c, sitte pysäyin ja otin pavvin pois ja ajoin kotiin taas sen 3km niin lämmöt tippu taas siihen 60c..Nyt jätkä järkikätee termari on kannessa yleensä kannen yläletkun nipan alla minkä saa 10kiintoavaimellaki auki tämän jälkeen vaa vedät termari irti..
- 55astetta
"Lämpömittari vikojen varalta
Sähköisen vesipumpun kanssa kannattaa käyttää lämpömittaria veden lämpötilan tarkkailuun, jotta vika laitteistossa ei koituisi kohtalokkaaksi. Ideaali veden lämpötila on noin 55 astetta celsiusta"
http://www.motot.net/wiki/Ilmajäähystä_vesijäähdytetyksi
Pitäneekö paikkansa, en tiedä? - EhjiäVermeitä
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197