Löytyisikö jostakin naispuolista patikointiseuraa 40 naiselle? Päivän tai kahden reissut ja 15 - 20 km päivätaipaleet olisivat sopivia, mutta helpossa maastossa ehkä hieman pitemmätkin taipaleet menisivät. Jonkin verran olen patikointia harrastanut ja esim. päivän patikka Patvinsuolla kiinnostaisi. Olen Pohjois-Savosta, mutta vaikkapa parin sadan kilsan siirtymämatka ei ole este vaan hidaste.
Patikointiseuraa päiväretkille
3
766
Vastaukset
- Patikalle
Laittaisitko sähköpostiosoitteen?
- Karjalasta
Olen jo puolivälissä kuuttakymppiä oleva (hetero)nainen Pohjois-Karjalasta. Patikointiseura on aina tervetullutta. Syksysin olen käynyt Lapissa ja sinne ois kiva lähtee ens syksynäkin. Päiväretkiä olen sielläkin tehnyt, en siis kulje rinkka selässä ja nuku taivasalla tai teltassa, vaan ihan hotellissa tai mökissä. Autoa mulla ei ole, joten olen aina riippuvainen julkisista kulkuvälineistä.
- Samantha1
Huomasin ilmoituksesi ja ajattelin esittäytyä.
Olen hieman vanhempi Sinua, sinkku(hetero)nainen Myös Pohjois-Karjalasta.
Kaveria vailla minäkin. Kaikenlaisille reissuille. Pohjoinen tietysti aina kiinnostaa.
Lähetä sähköpostia [email protected]
Auto minulla on. ajan paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398