Lordi-keittiöt?

remonttiritva

Millainen paikka on Lordi -keittiöt? hintataso ja mites palvelu, saako kunnollista? jotain kuulin et kivat myyjät olis, mut entäs toimitus tavara, onko hyviä kokemuksia?

18

6795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran erehtynyt

      Kerran erehdyimme "säästämään", ja kyllä kadutti pitkän aikaa. Kivat myyjät eivät ole laadun tae...-ja se palvelukin saattaa käydä tahmeaksi.
      En voi suositella

      • lordilta

        Meille tuli lordi-keittiö ja on kyllä ollut hyvä, ei mitään valittamista:)


      • .

        Me ei saatu edes kivoja myyjiä. Asiakasta ei palvella!


    • sanotaanko näin,

      että kivat myyjät ei todellakaan ole tae laadusta. Meillä keittiöremppa tämän firman taholta venyi toooodella pitkäksi. Tavara saapuu milloin sattuu jne.
      Mutta: antakaa poikien yrittää.

      • liukuovet ostanut

        No ei kai se myyjien vika oo jos tavara tulee millon sattuu??

        Ite sain liukuovet eteiseen luvatussa aikataulussa. Kävivät vielä sitä ennen mittomassa kaikki, että tulee oikeen kokoset. Keittiön meinaan ens vuoden puolella laittaa samasta paikasta, sen verran hyvä maku jäi :)


    • Lordi4ever

      Soiko liikkeessä Loordin musiikkia, sillä olen bändin fani ja olisi mukavaa jos firmassa olisi nimensä mukainen teema?

      • keittiönkuningas

        Kannattaa toki käydä katsomassa ja kysymässä josko laittaisivat hart rok hallelujat soimaan


    • h.r.halleluja

      joo meille tuli muutama vuosi sitten keittiö kyseiseltä firmalta ja nyt rakennamma uutta taloa johon kans tulee kalusteet lordilta. ei moittimista.

      • Uteleva

        kuka on tämän Lordi-keittiön omistaja?


      • mähämi
        Uteleva kirjoitti:

        kuka on tämän Lordi-keittiön omistaja?

        pelekääkkö lesta oleva


      • Lordi?..20

        Ei mikään ihme, että talo myynnissä, jos keittiö on lordikeittiöltä.


    • Homelordi

      Lordi-keittiö on huonoin paikka, mihin olen koskaan törmännyt. Tein täydellisen keittiöremontin, jonka yhteydessä pyysin suunnitelmat usealta eri toimittajalta. Lordikeittiöt oli ainut, joka ei saanut suunnitelmaa aikaiseksi useasta pyynnöstä huolimatta. Liikkeessäkin tuli odoteltua pääsyä saamattoman myyjän luokse lähes tunti, koska juttua riitti ilmeisesti kaverin kanssa. Myyjä kyllä huomasi meidät ja kävin jopa asiasta huomauttamassa, mutta "kaveri" meni etusijalle. Näin Oulussa...

      On se jännä kuinka tässä paikassa ei monessa päivässä saada mitään suunnitelmaa aikaiseksi ja muualla se tehdään heti.

    • Pitkä miinus

      Unohdin mainita, että kyseisessä yrityksessä toimitukset kestävät kuulemma viikon tai kaksi pidempään kuin muissa paikallisissa - joissa laatukin tuntuu paremmalta, lisätarviketoimituksista puhumattakaan.

    • Marinaa muutamilta

      Kaikkee paskaa sitä ihimiset kirjottaa. Toiset on tyytyväisiä ja toiset ei. Nuin kai se on liiketalouessa aina ollut. Jos tänne kirjottais kaikki tyytyväiset niin sivut ei riittäs palvelimella.

    • Turhaanko kävin

      Eihän toi firma oo koskaan aukikaan ....

    • Nimimerkki1

      Ostettiin Lordi keittiö ja on ollut hyvä! Hintaluokka edullinen ja toimitus oli vain pari viikkoa. Muissa firmoissa hinta ja toimitusaika tuplana...

      • Lestat on kieroja

        Lestapulju? Jos on, älä edes ajattele.


    • Anonyymi

      Tämäkin firma on lopettanut toimintansa. Tais tulla, niin paljon sutta tehtyä..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe