Olis tarkotus mennä muutaman viikon päästä pohjois-Norjaan. Mites siellä on käytäntö, pärjääkö euroilla, vai pitääkö olla paikallista valuuttaa, eli Norjan kruunuja??
euroilla vai NOKeilla
4
790
Vastaukset
- mä vaan
Norja ei ole eu maa, joten eurot ei käy.
- rajalla..
Rajan kaupoissa pelataan usein sekavaluutoilla, mutta jo muutaman kilometrin päässä kelpaa vain Norjan kruunut.
Itse käytän käteisen lisäksi Wisakorttia.
Norjalainen hinta muuntuu tällä hetkellä euroiksi kertomalla se 0,112
eli noin 11 % nok:n arvosta- euroja
Hei!
Viime kesänä kävimme Hammerfestissä ja siellä paikallisessa marketissa. Meillä ei ollut kruunuja, vain Visakortti. Ko. liikkeessä ei sitten käynytkään Visa - huomasimme asian vasta kassalla. Ystävällinen kassahenkilö kysyi, onko meillä euroja - ja niitähän oli, joten maksoimme niillä. Takaisin saimme kruunuja. - Skibotnissa
Skibotnissa kelpaa Eurot, vaikka rajalle on matkaa 40 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882