Tuo löytyy siis täältä.
http://www.ephotozine.com/article/Pentax-K7-11613
Ehkä mielenkiintoisin päätelmä on kuitenkin tuolla tämä.
"Pentax K-7: Verdict - I'm so impressed with the K-7 that I think this is one of the most exciting cameras released this year. I think this could rival the Olympus E-620 which I'm tipping as one of the best DSLRs ever made. It certainly improves on the K20D but then as a higher class this should be a no-brainer".
Siinä Olyn vihaajille purtavaa.
Pentax K-7 Review
4
511
Vastaukset
- ''Tosi'' asiantuntija
Ja lehmät ne lentää.
Lopulta tuokin on silti vain yksi mielipide, monien joukossa.
Paljonkohan sai tuosta provikkaa.... - ölyt
Edelleenkään en kelpuuttaisi ölympusta enkä känööniä. Että puraise siitä.
- Olympus = surkea
Vain henkilökohtainen, melko suhteellinen arvio (mm. myyntihinta huomioitu). Absoluuttisestia ''paras'' arvioiden tuo on täyttä satua.
Eikös myös K-7 vastaa rakenteeltaan lähemmin jotain E-30:tä, tai jopa E3:a, kuin E-620:tä? Ja tekniikaltaan varmaan jopa lyö Olympukset. Joten jopa tuokin tekstin vertailukohta ontuu. - kun aikansa...
Aikansa kun työllä ja tuskalla etsii Internetistä, löytää varmasti jonkun mieluisan lauseen pätkän tai tokaisun mistä hyvänsä aiheesta. Sitten vaan copy pastella lauseen pätkä ja linkki talteen.
Miten jollakin riittää aikaa ja tarmoa tuollaiseen touhuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685